Nowy salon House i większe Mohito w Focus Mall Zielona Góra

focus-mall-zielona-gora

Oferta spółki LPP w zielonogórskim Focus Mall znowu będzie kompletna – już pod koniec sierpnia do salonów Cropp, Mohito, Reserved i Sinsay dołączy salon House, który wraca do Focus Mall po dłuższej nieobecności. Z kolei marka Mohito, wraz z przedłużeniem umowy, przeniesie się do dwukrotnie większego lokalu. Oba sklepy funkcjonować będą w nowo otwartej części galerii. Umowy z najemcami zostały podpisane na 5 lat.

House to marka młodości, kreatywności i odwagi, inspirująca do odnalezienia własnego, niepowtarzalnego stylu. Stworzona dla ludzi z poczuciem humoru, którzy w modzie cenią autentyczność i wygodę. W nowym lokalu o powierzchni 948 mkw. znajdzie się przestrzeń na trendowe kolekcje dla niej i dla niego oraz wiele dodatków i akcesoriów. Salon House znajdować się będzie w atrakcyjnej lokalizacji na poziomie 1. nowej części Focus Mall.

Mohito to propozycja dla kobiet kochających modę i ceniących niebanalną miejską elegancję. Kolekcje marki tworzone są z myślą o osobach pewnych siebie, świadomych swych atutów, pozwalających sobie na odrobinę luzu i nonszalancji w stylowym, kobiecym wydaniu. Obecnie w Focus Mall marka działa na pierwszym piętrze galerii, w pobliżu sklepów Stradivarius i Bytom. Od września przeniesie się do nowego segmentu galerii, gdzie zajmie dwukrotnie większy (623 mkw.) lokal tuż obok sklepu House.

Moda to silna strona Focus Mall

– Bogata oferta mody to silna strona Focus Mall. Marki spółki LPP to najemcy cieszący się niezwykle dużą popularnością wśród klientów, dlatego naturalnym krokiem jest zwiększanie ich widoczności w galerii. Dzięki nowej przestrzeni, którą już wkrótce udostępnimy naszym klientom, możemy zaoferować najemcom szerszy wachlarz dostępnych powierzchni i formatów lokali, optymalnie dostosowanych do prowadzonych przez nich biznesów. Jesteśmy przekonani, że nowe salony MOHITO i House, dzięki swojej przestronności, aranżacji zgodnie z najnowszymi konceptami marek oraz atrakcyjnej ofercie, będą współtworzyć charakter tego miejsca – mówi Marta Radziwoń, dyrektor centrum handlowego Focus Mall.

W związku z rozbudową centrum, jesienią br. udostępniona zostanie klientom nowa część galerii Focus Mall, obejmująca ok. 70 lokali handlowo-usługowych oraz strefę food court. Docelowa całkowita powierzchnia GLA wyniesie 44 tys. m2, a strefa parkingowa pomieści ponad 1400 samochodów.

Focus Mall to nowoczesne centrum handlowo-usługowe w sercu Zielonej Góry, wybudowane w 2008 roku na postindustrialnych terenach dawnej Fabryki Wełny. Obiekt dostarcza szeroką ofertę handlowo-usługową, rozmieszczoną na 29 tys. mkw. GLA. Na klientów odwiedzających centrum czeka obecnie 100 sklepów i butików oraz 9-salowe kino, a także ponad 1000 miejsc parkingowych. Wśród kluczowych najemców znajdują się m.in. Carrefour, Cinema City, Media Markt, Reserved, Douglas, H&M, Cropp, Bershka, Empik, CCC, Deichmann, eobuwie.pl, Rossmann, Sinsay, Smyk czy Stradivarius. Właścicielem obiektu jest firma NEPI Rockcastle. Za zarządzanie centrum handlowym odpowiada firma Apsys Polska.

Facebook
LinkedIn
PARTNERZY PORTALU
NAJNOWSZE INFORMACJE
SCF DATABASE

Projekty

galeria handlowa
44 000 m2
Galeria rozrywkowo-handlowa Focus Mall w Zielonej Górze ma 44 tys. mkw. GLA. Obiektem zarządza firma Apsys Polska.
Baza danych

Najemcy

mohito-logo
dodatki modowe, odzież damska
Lokalizacji: 136
Mohito to marka modowa należąca do portfolio LPP od 2009 roku. Mohito oferuje odzież i akcesoria modowe dla kobiet.
Baza danych

Firmy

developer/inwestor
Od 24 lat, Apsys projektuje i zarządza przestrzeniami handlowymi we Francji i w Polsce. Apsys rozwija innowacyjne, „szyte na miarę”…
Baza danych
Scroll to Top