Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Galeria Jurajska wzbogaca sektor mody

Do grona najemców Galerii Jurajskiej w Częstochowie niebawem dołączy marka HalfPrice. Nowy najemca zajmie ponad 2,1 tys. mkw. powierzchni i będzie największym sklep sieci w woj. śląskim.
Wraz z podpisaniem umowy z siecią HalfPrice, Galeria Jurajska osiągnęła poziom prawie 100% komercjalizacji.

Zaledwie trzy miesiące po debiucie rynkowym, marka HalfPrice zdecydowała się na otwarcie swojego sklepu w Galerii Jurajskiej. Dział leasingu podpisał właśnie umowę z nowym najemcą. HalfPrice to nowy koncept handlowy, który na rynku pojawił się w maju tego roku. Za marką stoi lider rynku obuwniczego – Grupa CCC. Jak zapowiadają przedstawiciele sieci, sklep będzie miał aż 2153 m kw. i będzie największym obiektem tego brandu w województwie śląskim. Lokal powstanie na I piętrze.

– HalfPrice to młoda marka, o której mówią dziś wszyscy! Brand nie tylko dynamicznie rozwija swoją sieć, otwierając kolejne sklepy w najlepszych lokalizacjach, ale robi to w oparciu o bardzo atrakcyjny dla konsumenta format off-price, w którym stale niska cena idzie w parze z jakością towaru – mówi Jarosław Tutaj, Head of Retail Leasing w GTC S.A.

R E K L A M A

– Planując rozwój marka szybko dostrzegła ogromny potencjał Jurajskiej. Zwrócono uwagę m.in. na niezwykle silną pozycję galerii na lokalnym i regionalnym rynku, już istniejącą, najszersza ofertę fashion w tej części woj. śląskiego, a także na szeroki i chłonny lokalny rynek, bardzo atrakcyjny dla multibrandowego konceptu off-price – dodaje.

W ofercie nowego sklepu znajdą się przede wszystkim markowe rzeczy w okazyjnych cenach znanych, światowych marek. Jest to efektem ścisłej współpracy HalfPrice z największymi brandami na świecie. Asortyment obejmie: odzież i obuwie dla kobiet i mężczyzn, jak również akcesoria, zabawki, kosmetyki, a także dekoracje i dodatki do domu. Jak deklaruje marka, oferta sklepu będzie nawet kilka razy w tygodniu uzupełniana o nowości.

Galeria Jurajska w pełni wynajęta

Podpisaną umową Galeria Jurajska domyka właśnie swoją komercjalizację. Jak ocenia Anna Borecka-Suda, Zastępca Dyrektora Galerii Jurajskiej, taki wynik osiągnięty w momencie, w którym rynek retail mierzy się z dużymi wyzwaniami, najlepiej pokazuje jak duży potencjał leasingowy i inwestycyjny drzemie w Galerii Jurajskiej.

– Pandemia sprawiła, że marki uważniej zaczęły przyglądać się swoim sieciom, inwestując jedynie w sklepy w najlepszych biznesowo lokalizacjach. Także nowe marki decydując się na najem wybierają te obiekty, w których będą miały możliwość szybkiego rozwoju na sprzyjającym rynku. Galeria Jurajska jest jednym z takich centrów, czego najlepszym dowodem jest prawie 100% komercjalizacja obiektu. Taki wynik osiągamy nie tylko dzięki umowie z HalfPrice, ale także dzięki dobrej współpracy z naszym wieloletnim najemcą – Grupą CCC, która stoi za nowym konceptem. To wynik, który w dobie COVID-19 bardzo trudno osiągnąć centrom handlowym – mówi.

Galeria Jurajska to największe centrum handlowe w Częstochowie (49 tys. m kw. GLA). Działający od 2009 roku obiekt z roku na roku zyskuje na popularności. W Galerii Jurajskiej można znaleźć 200 sklepów, punktów usługowych i gastronomicznych oraz wielosalowe kino Cinema City. Ofertę wypełniają najpopularniejsze polskie i zagraniczne marki. Swoje sklepy mają tutaj m.in. Grupa LPP (Reserved, Cropp, Home & You, House, Mohito, Sinsay), grupa Inditex (Zara, Bershka, Stradivarius, Massimo Dutti), H&M, TK Maxx, Mango, New Yorker, Douglas, Rossmann, Sephora, Super Pharm, Euro RTV AGD, Intersport, Empik, Smyk, Apart i wiele innych. W obiekcie działa także strefa rozrywki Bajkowy Labirynt. Operatorem spożywczym jest natomiast Biedronka. Do dyspozycji klientów Galerii Jurajskiej jest wielopoziomowy parking mogący pomieścić ponad 2330 samochodów, parking autokarowy, rowerowy, motocyklowy a także nowocześnie zaaranżowana strefa restauracyjna z wydzieloną przestrzenią wypoczynkową. Tuż przy galerii klienci znajdują natomiast nowocześnie zaaranżowany miejski ogród nad bulwarami Warty oraz parking autokarowy. We wnętrzu obiektu z kolei przygotowano dla nich kilka stref relaksu, w tym spektakularną strefę dydaktyczno-wypoczynkową z licznymi akwariami słono- i słodkowodnymi. Właścicielem galerii jest GTC S.A.