Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Galeria Nowy Świat rozbudowuje ofertę handlową i usługową

Obecny rynek nieruchomości komercyjnych to nie tylko odbudowujący się handel, ale również sposób jego funkcjonowania w obrębie zmieniających się obostrzeń Covid. Galeria Nowy Świat to jedno z najbezpieczniejszych miejsc handlowych w Rzeszowie. Dajemy naszym klientom poczucie bezpieczeństwa i utrzymania wysokich standardów czystości – mówi Agata Ostaszewska, nowy Dyrektor Galerii Nowy Świat.

– Widzimy to szczególnie wśród osób, które dokonują u nas zakupów przyjeżdżając z drugiej części miasta i takich osób jest coraz więcej, co niezmiernie nas cieszy – dodaje Agata Ostaszewska.

Nowi najemcy w Galerii Nowy Świat

Okres wakacyjny na przełomie lipca i sierpnia to niewątpliwie miesiące, które mogą być wykorzystywane zarówno przez obiekty handlowe na swoje modernizacje, ale również przez najemców lub przedsiębiorców rozwijających nowe pomysły modelu biznesowego. Galeria Nowy Świat poszerzyła swoją ofertę zajęć pozalekcyjnych dla dzieci o nowo otwartą Akademię Tańca i Ruchu jako kolejny segment działalności znanej w Rzeszowie Szkoły Muzycznej Yamaha.

R E K L A M A
nowy-swiat

Strategia rozbudowy portfela usług skierowanych do dzieci, jak podkreśla zarząd obiektu, doskonale się sprawdza, co wyraźnie widać w wynikach zwiększającego się footfallu Galerii. Aloha Food, Bowling & Club to zupełnie nowa odsłona znanego z największej i najnowocześniejszej kręgielni na podkarpaciu – klubu pod wcześniejsza nazwą „Kula”. Oficjalne otwarcie, które nastąpiło 29 maja zapoczątkowało szereg imprez i koncertów cieszących się dużym zainteresowaniem. Restauracja inspirowana hawajskimi smakami w postaci pysznych burgerów, drinków i deserów, to zupełnie nowa oferta menu. Podobnie jak odmienione i bardzo klimatyczne chilloutowe wnętrza, stawia klub Aloha w ścisłej czołówce doskonałej rozrywki w Rzeszowie. We wrześniu również swoje otwarcie zapowiedział sklep Margo z szerokim asortymentem odzieżowym.

Remodeling Galerii Nowy Świat

Nowy Świat w swoich najbliższych planach zakłada rozwój strategii polegającej na zapewnieniu szczególnych udogodnień dla klientów i najemców, w tym również małego biznesu. Ma to bezpośredni związek z przygotowywanym konceptem remodelingu obiektu, który ma otworzyć galerię na nowego klienta, a tych na pewno nie zabraknie. Zauważalna jest intensywna ekspansja miasta na zewnętrzne tereny Rzeszowa. W planie jego zagospodarowania pojawiają się nowe osiedla, które dla Galerii Nowy Świat stanowią potencjalnie zwiększenie odwiedzalności i tym samym zmiany w wartościach sprzedaży.

– Marketing galerii zwiększył bezpośrednią współpracę z najemcami, czego efektem jest zwiększenie ilości planowanych akcji pro-sprzedażowych i obniżenie kosztów organizacyjnych dla każdej ze stron – tłumaczy Krzysztof Jabłoński Manager ds. marketingu. – Działamy obecnie na własnym modelu organizacji eventów rozproszonych, który bardzo dobrze sprawdził się w ostatnich miesiącach i jak już widać, ma kluczowy wpływ na wyraźne przyrosty klientów w dniach prowadzonych akcji oraz na wiele dni po ich zakończeniu – dodaje.

Właścicielem Galerii Nowy Świat jest spółka Womak – wystawca Shopping Center Forum 2021 CEE. Z przedstawicielami firmy będzie można się spotkać na stoisku 430.