Eobuwie.pl rozwija koncept sklepu w Zielonej Górze

Salon marki eobuwie.pl od 28 sierpnia br. działa w odnowionej części galerii Focus Mall w Zielonej Górze. Oferuje produkty obu brandów: eobuwie.pl oraz Modivo. Klienci w nowym salonie mogą także skorzystać z usługi Reserve&Collect.

Koncept sklepu stacjonarnego z ofertą co-brandu to kolejny krok, który wynika ze strategii omnichannel marki eobuwie.pl. Firma stawia na rozwiązania umożliwiające jak najłatwiejszy zakup, przeglądanie oferty oraz sięganie po modowe inspiracje.

– Poszerzona oferta to odpowiedź na oczekiwania naszych klientów, którzy wielokrotnie pytali o możliwość skompletowania pełnej stylizacji. Teraz w jednym miejscu dajemy im dostęp do 25 000 produktów oraz pełnej oferty online – mówi Konrad Jezierski, dyrektor ds. retail w eobuwie.pl S.A.

Nowy, połączony salon eobuwie i Modivo w Focus Mall

Oprócz dotychczasowych rozwiązań znanych ze sklepów stacjonarnych eobuwie.pl, jak tablety do przeglądania zamówień czy usługa esize.me, w nowym koncepcie wyodrębniono przestrzeń dla nowoczesnych przymierzalni Modivo. Klienci będą mogli skorzystać z wygodnej usługi Reserve&Collect i zamówione produkty przymierzyć w garderobach, nazwanych na cześć europejskich stolic mody.

– W praktyce oznacza to, że klient w dowolnym momencie może zamówić do sklepu produkty z oferty eobuwie.pl lub Modivo. Otrzyma od nas SMS z informacją, że zamówienie jest kompletne. Wtedy może przyjść do sklepu, w komfortowych warunkach przymierzyć produkty i dopiero wtedy podjąć decyzję o zakupie. Do tego momentu nie ponosi żadnych kosztów. Cały proces – odebranie zamówienia, przemierzenie, zakup lub zwrot odbywają się w jednym miejscu – dodaje Konrad Jezierski.

W najbliższych miesiącach rozszerzony koncept sklepu stacjonarnego ma zostać udostępniony klientom w kolejnych lokalizacjach, m. in. w Krakowie.

Otwarcie zielonogórskiego salonu odbyło się przy zachowaniu niezbędnych środków ostrożności, skanery esize.me i tablety są na bieżąco dezynfekowane.

Eobuwie.pl S.A. jest liderem rynku sprzedaży obuwia i akcesoriów online w Europie Środkowo-Wschodniej, oferującym ponad 170 tys. produktów od ponad 580 marek. Spółka działa obecnie na 17 europejskich rynkach. Z powodzeniem rozwija także własny e-commerce z modą premium – Modivo.

Facebook
LinkedIn
PARTNERZY PORTALU
NAJNOWSZE INFORMACJE
SCF DATABASE

Projekty

galeria handlowa
44,000 m2
Galeria rozrywkowo-handlowa Focus Mall w Zielonej Górze ma 44 tys. mkw. GLA. Obiektem zarządza firma Apsys Polska.
Baza danych

Najemcy

dodatki modowe, odzież damska, odzież męska, odzież młodzieżowa
Lokalizacji: 1
Sieć multibrandowa. Modivo oferuje odzież i akcesoria modowe marek premium (m.in. Tommy Hilfiger, Joop, Patrizia Pepe, DKNY, Marella). Pierwszy sklep…
Baza danych

Firmy

retailer
Eobuwie SA to operator sieci sklepów obuwniczych eobuwie. Eobuwie.pl S.A. jest liderem rynku sprzedaży obuwia i akcesoriów online w Europie…
Baza danych
Scroll to Top