7 milionów użytkowników Empik Premium i Empik Premium Free

7 milionów użytkowników Empik Premium i Empik Premium Free ma powód do świętowania. Jeden z najpopularniejszych programów subskrypcyjnych w Polsce właśnie obchodzi swoje urodziny.

Już co piąty Polak korzysta z usług Empik Premium – w dwóch wariantach oferty i pakietu benefitów. Bezpłatny Empik Premium Free oferuje między innymi darmową dostawę do tysięcy punktów odbioru na stałe oraz bezpłatną bibliotekę 1000 książek cyfrowych. Płatny Empik Premium to dostawa za 0 zł również kurierem pod drzwi, stała zniżka -15% w sklepach stacjonarnych, rabaty do -20% na Empik.com i w aplikacji mobilnej, dostęp do ponad 15 tysięcy e-booków i audiobooków w Empik Go i wiele więcej.

Co piąty Polak korzysta z usług Empik Premium

Jak informują przedstawiciele sieci, dzięki tak szerokiemu pakietowi korzyści, przeciętny użytkownik Empik Premium, który jest w programie od samego początku, zaoszczędził średnio 1420 zł. Oczywiście wpływ na tę wartość ma indywidualna intensywność zakupów i częstotliwość korzystania z programu. Zazwyczaj jednak już po pierwszym miesiącu oszczędza się więcej niż wynosi opłata za roczny dostęp do Empik Premium.

Statystyki korzystania z usług Empik Premium są imponujące. W ciągu dwóch lat użytkownicy obydwu programów kupili w sumie ponad 16 mln egzemplarzy książek, 2,5 mln zabawek czy 9 mln artykułów papierniczych. Przesłuchali 25 mln godzin darmowych audiobooków oraz przeczytali 250 mln stron bezpłatnych e-booków w Empik Go. Dwa lata Empik Premium to także 3,7 mln uchwyconych „wspomnień” (odbitek) w ramach pakietu powitalnego z Empik Foto.

Do Empik Premium i Empik Premium Free można dołączyć w dowolnym momencie poprzez stronę www.empik.com/premium oraz we wszystkich salonach stacjonarnych na terenie całego kraju. Od 6 września klienci mogą skorzystać ze specjalnej promocji – roczny pakiet Empik Premium dostępny jest w cenie 39,99 zł za rok, czyli zaledwie 3,33 zł miesięcznie.

Dynamiczna ekspansja sieci Empik

Empik – sieć sklepów specjalizująca się w sprzedaży wielokanałowej, konsekwentnie realizuje plan ekspansji. Do końca roku Empik zamierza uruchomić ok. 25 sklepów pod główną marką oraz 10 lokalizacji Papiernik by Empik.

Empik konsekwentnie inwestuje w nowoczesne rozwiązania omnichannel, rozwija e-commerce i jednocześnie zagęszcza sieć sprzedaży. Nowe punkty powstają między innymi w prężnie rozwijających się parkach handlowych czy przy ulicach miast – w tym w formacie convenience: zakorzenione w lokalnej społeczności i aktywnie budujące z nią relacje.

Facebook
LinkedIn
NAJNOWSZE INFORMACJE
REKLAMA
PARTNERZY PORTALU
SCF DATABASE

Najemcy

księgarnia - prasa
Lokalizacji: 287
Sieć salonów Empik oferuje mix produktów: książki, muzykę, filmy, gry i programy multimedialne, prasę, produkty art&pap, artykuły edukacyjne, gadżety, produkty…
Baza danych

Firmy

retailer
Spółka Empik powstała w 1991 roku, przejmując istniejące od 1948 roku Kluby Międzynarodowej Prasy i Książki. Empik to obecnie największa…
Baza danych
Scroll to Top