Wkrótce SCF 2024 Spring
Dołącz do 1200 uczestników!

Giacomo Conti stawia na rozwój kanału e-commerce i reaktywuje markę Sunset Suits

Inwestycje w rozwój kanału e-commerce, uruchomienie promocji marki Sunset Suits w internecie i otwarcie nowych salonów stacjonarnych to tylko kilka z działań, które mają na celu wzrost i optymalizację wprowadzonej strategii omnichannel realizowanej przez Zarząd Giacomo Conti i Sunset Suits.

Właściciele marki Giacomo Conti oferującej modę męską od dawna zdają sobie sprawę z następujących zmian i przyzwyczajeń klientów i jak informują, potrzeba dużych inwestycji w obrębie kanału e-commerce, szybka reakcja w zakresie dywersyfikacji sposobów dotarcia i jeszcze bliższa współpraca z salonami stacjonarnymi, to odpowiedź na otaczającą rzeczywistość i relacje z użytkownikami w sieci.

– Synergia tych dwóch kanałów pozwala na lepszą personalizację oferty i jeszcze lepsze zaspokajanie potrzeb konsumentów. Giacomo Conti to marka od lat wyróżniana w rankingach za najlepszą obsługę klienta, która od dawna widzi potrzebę implementacji kluczowych rozwiązań z tradycyjnego handlu do sektora e-commerce. W oparciu o zidentyfikowane założenia powstała strategia, która jest odpowiedzią na potrzeby rynku i zachodzące zmiany – informuje zarząd sieci.

Nowa odsłona sklepu internetowego Giacomo Conti

Jednym z kluczowych jej elementów jest nowa odsłona sklepu internetowego, która miała premierę z końcem sierpnia. Metamorfoza, którą przeszedł sklep internetowy – giacomo.pl – to nie tylko zmiany wizualne w zakresie layoutu, które widoczne są na pierwszy rzut oka, ale także transformacja obejmująca również obszary User Experience i User Interface, a także Customer Experience. Jak informują przedstawiciele sieci, mnogość pracy i długie przygotowania do wdrożenia, które były poparte niezależnymi audytami i badaniami funkcjonalności, pochłonęły wiele energii i kosztowały wiele stresu. Aczkolwiek możliwość wpływu na pozytywne doświadczenia klientów i użytkowników online sprawiała, że był to z pewnością wysiłek wart poświęceń.

Wprowadzone modyfikacje całego procesu zakupowego, usprawnienie realizacji zamówień, rozwój usługi Click&Collect to tylko kilka niezwykle korzystnych rozwiązań dla użytkowników.

Głęboka analiza dotychczasowej formy prezentacji oferty stała się punktem wyjścia do wdrożenia zmian w obszarze kart i opisów produktów. Ich głównym celem było pokreślenie cech i korzyści asortymentu oraz zachowanie przejrzystego i czytelnego portfolio produktów. Dodatkowo obserwacja trendów i nowatorskich rozwiązań w obszarze e-commerce stała się punktem wyjścia do wprowadzenia rozwiązań multimedialnych pozwalających na przedstawienie oferty w różnych, efektownych, a przede wszystkim atrakcyjnych dla klienta odsłonach.

Wprowadzona strategia omnichannel pozwala wszystkim klientom na dostęp do pełnej oferty marki Giacomo Conti, a także na korzystanie z usługi Premium – bezpłatnych korekt krawieckich – w salonach stacjonarnych. Usługa bezpłatnych korekt krawieckich cieszy się ogromnym zainteresowaniem wśród klientów i jest odpowiedzią na zapotrzebowanie w zakresie idealnego dopasowania produktów dla każdego.

Sunset Suits w Giacomo Conti

Najważniejszą informacją ostatnich dni jest fakt pojawienia się możliwości zakupu produktów marki Sunset Suits na platformie Giacomo Conti – giacomo.pl. W ofercie znajdują się m. in. stylowe garnitury, koszule, swetry oraz buty. W najbliższych planach jest poszerzanie wachlarza produktów Sunset Suits. Firma przygotowuje wiele niespodzianek, które już niebawem ujrzą światło dzienne.

Właściciele marek Giacomo Conti i Sunset Suits nie ustają w rozwoju o czym świadczyć mogą ostatnie relokacje oraz otwarcie na przełomie września i października salonu Giacomo Conti w Galerii Piastów w Legnicy.

Giacomo Conti to dynamicznie rozwijająca się polska marka odzieżowa. U jej podstaw leżą dwie tradycje – z jednej strony tradycja polskiego krawiectwa, dbającego o każdy szczegół, z drugiej – tradycja włoskiej lekkości designu. Dzięki tej synergii, produkty marki trafiają w gusta zarówno miłośników klasycznej elegancji, jak i poszukiwaczy nowoczesnego szyku bazującego na globalnych trendach obowiązujących w modzie męskiej.

Sunset Suits to znana historycznie marka odzieżowa. Siła marki, jak informują przedstawiciele sieci, jest nadal ogromna i wzbudza niezwykle pozytywne emocje wśród klientów. Produkty Sunset Suits wyróżniała, nie tylko klasyczna elegancja i modne kroje czy wzornictwo, ale również krawiectwo na bardzo wysokim poziomie. Serwis oferujący możliwość dokonywania korekt krawieckich to usługa Premium, która do dziś praktykowana jest we wszystkich salonach Giacomo Conti.

Trwa rejestracja uczestników i partnerów!

SCF 2024 Spring

Najważniejsze wiosenne spotkanie rynku centrów handlowych,  9-10 kwietnia 2024, Legia Warszawa.

Rejestracja uczestników