Pepco Group otwiera 100. sklep Dealz w Polsce

Pepco Group, właściciel szybko rozwijającej się paneuropejskiej wieloformatowej sieci dyskontowych sklepów wielobranżowych, pod markami Pepco, Dealz oraz Poundland poinformował o otwarciu 100. sklepu Dealz w Polsce, a zarazem 150. w Europie kontynentalnej.

Setny sklep sieci Dealz w Polsce otwarto w Olsztynie, po nieco ponad trzech i pół roku obecności marki w kraju. To kolejny kamień milowy w rozwoju Grupy Pepco, która weszła na warszawską Giełdę Papierów Wartościowych w maju 2021 r.

Dynamiczna ekspansja sieci Dealz

Szybka ekspansja sieci Dealz była kontynuowana pomimo zakłóceń związanych z Brexitem i pandemią COVID-19, a Grupa Pepco planuje dalsze przyspieszenie rozbudowy sieci sklepów Dealz. Jak informują przedstawiciele sieci, sukces Dealz w Polsce, a także w Hiszpanii, gdzie działa już 50 sklepów, świadczy o atrakcyjności oferty i skuteczności działania Grupy, jak również o możliwościach rozwoju w kolejnych krajach. Ekspansja w państwach sąsiadujących z Polską jest dla Grupy Pepco wyraźną i bliską perspektywą.

Oferta Dealz opiera się na unikalnych produktach marek znanych z wysokiej jakości, w obniżonych cenach. Klienci wybierać mogą spośród towarów z kategorii FMCG, towarów ogólnego przeznaczenia, zabawek, sprzętu ogrodniczego oraz do majsterkowania. Dealz czerpie korzyści z synergii z bliźniaczą siecią sklepów Poundland, funkcjonujących w Wielkiej Brytanii. Obie sieci realizują wspólne zakupy, dzielą się najlepszymi praktykami, a zwiększona skala działania pozwalają im poprawiać efektywność.

– Sukces formatu sklepów Dealz w Polsce sprawił, że utrzymywaliśmy szybkie tempo uruchamiania kolejnych sklepów. W kolejnym roku chcemy to tempo jeszcze bardziej przyspieszyć. Uruchomienie naszego setnego sklepu w Polsce po zaledwie trzech i pół roku od debiutu marki na tym rynku, jest kolejnym dowodem naszego przekonania co do atrakcyjności oferty, jaką Dealz ma dla swoich klientów oraz wskazuje na potencjał ekspansji na kolejnych rynkach. To także świadectwo talentu zespołu zarządzającego marką w Europie kontynentalnej i naszych umiejętności działania w każdych okolicznościach – mówi Sean Cardinaal, Divisional Managing Director Poundland, Dealz i PGS.

Pepco Group prowadzi obecnie około 3400 sklepów pod markami Pepco, Dealz i Poundland w 16 krajach.

Pepco Group

Grupa Pepco istnieje od 2015 r. a w jej skład wchodzą dwie silne, niezależne dyskontowe sieci detaliczne – Pepco i Poundland – ta druga marka prowadzi działalność na arenie międzynarodowej pod marką Dealz. Wszystkie te sieci detaliczne zaopatrywane są w towar przez globalną firmę PGS, również należącą do Grupy Pepco. Pepco i Poundland działają na rynkach wielu najsilniejszych gospodarek europejskich. Grupa Pepco posiada obecnie około 3.200 sklepów w 16 krajach, w tym w Wielkiej Brytanii, Republice Irlandii, Hiszpanii oraz w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, zatrudniając około 35.000 pracowników. W maju 2021 Grupa z sukcesem zadebiutowała na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.

Po ponad 14 latach ciągłego rozwoju, Pepco obsługuje obecnie ponad 20 milionów klientów miesięcznie, oferując odzież dla całej rodziny, artykuły gospodarstwa domowego i zabawki w najniższych cenach. Centrala marki znajduje się w Poznaniu. Firma zatrudnia około 17 000 pracowników w 14 krajach Europy, a najsilniej obecna jest w Polsce, Rumunii, na Węgrzech i w Czechach. Pierwsze 14 sklepów Pepco otwarto w Polsce w 2004 roku. W 2013 roku Pepco rozszerzyło swoją działalność na Czechy i Słowację, a w latach 2015-2017 otworzyło sklepy w Chorwacji, na Węgrzech, Litwie, w Rumunii i Słowenii. Od 2018 roku spółka otworzyła sklepy na Łotwie, w Estonii, Bułgarii, Włoszech, Serbii i Hiszpanii.

Poundland i Dealz

Od czasu otwarcia pierwszego sklepu w Burton-upon-Trent, w miejscowości na północ od Londynu w 1990 roku, Poundland zbudował sieć prawie 917 sklepów w Wielkiej Brytanii i Republice Irlandii, oferując towary najlepszych marek i doskonałej jakości produkty marek własnych. Poundland oferuje tysiące wysokiej jakości produktów – ponad 1 000 znanych marek w 17 kategoriach artykułów, w tym żywności i napojów, zdrowia i urody, gospodarstwa domowego, ogrodnictwa, majsterkowania, zwierząt domowych, artykułów papierniczych, książek, DVD i zabawek. Podczas gdy 9 na 10 artykułów w sklepach Poundland kosztuje jednego funta, sieć rozszerza asortyment w cenach powyżej i poniżej 1 funta.

Na rynkach zagranicznych Poundland działa pod marką Dealz, rozbudowując swą sieć w Polsce i Hiszpanii. W Wielkiej Brytanii Poundland oferuje odzieżową markę własną PEP&CO w około 300 większych sklepach. PEP&CO to pełna gama mody damskiej, męskiej i dziecięcej, wprowadzająca do Poundland nowy styl z prostymi, niskimi cenami dla produktów z kategorii moda rodzinna, którą trudno znaleźć na lokalnych ulicach handlowych.

Facebook
LinkedIn
NAJNOWSZE INFORMACJE
REKLAMA
PARTNERZY PORTALU
SCF DATABASE

Najemcy

artykuły spożywcze, drogeria, księgarnia - prasa, odzież i artykuły dziecięce
Lokalizacji: 100
Dealz to koncept sklepów oferujących produkty znanych marek z różnych branż w konkurencyjnych cenach. Grupa Poundland/Dealz działa na rynku od…
Baza danych

Firmy

Pepco jest europejską siecią dyskontów, oferującą odzież i produkty dla domu w cenach dyskontowych. Pepco to samoobsługowe sklepy dyskontowe oferujące…
Baza danych
Scroll to Top