Marcin Matysiak, Nhood Polska: osiągnęliśmy najlepsze od 18 miesięcy wyniki wynajmu powierzchni

m-matysiak-nhood

Nhood Polska rozwija współpracę z najemcami i odnotowuje bardzo dobre wyniki komercjalizacji w zarządzanych obiektach handlowych. Od początku roku firma podpisała 51 nowych umów z najemcami na łączną powierzchnię ponad 10 tys. mkw. GLA, a wskaźnik pustostanów w centrach i galeriach handlowych z portfolio firmy wrócił do poziomu sprzed wybuchu pandemii Covid-19. Nhood odnotowuje również wzrosty odwiedzalności w zarządzanych obiektach i pracuje nad nowymi atrakcyjnymi inwestycjami.

Wszystkie projekty Nhood Polska zostaną zaprezentowane podczas Shopping Center Forum 2021 na stoisku firmy nr 350.

Jak informują przedstawiciele Nhood Polska, centra i galerie handlowe zarządzane przez Nhood Polska nawet w czasie najbardziej dotkliwych obostrzeń działalności spowodowanych przez pandemię Covid-19 cieszyły się dużym zaufaniem klientów oraz wysokim poziomem odwiedzalności. Dowodem tego jest stosunkowo niewielki spadek wartości wskaźnika footfall w obiektach zarządzanych przez firmę.

Partnerska współpraca Nhood Polska z najemcami

– Wysoka odwiedzalność centrów i galerii handlowych zarządzanych przez Nhood, a także dobre relacje z najemcami pozytywnie wpłynęły na pracę zespołu komercjalizacji, zaowocowały nowymi umowami i ułatwiły negocjacje z dotychczasowymi partnerami. Osiągnęliśmy najlepsze od 18 miesięcy wyniki wynajmu powierzchni, z których najbardziej cieszy nas spadek liczby pustych lokali w zarządzanych przez nas obiektach o dwa punkty procentowe – podkreśla Marcin Matysiak, dyrektor komercjalizacji Nhood Polska.

Dzięki aktywności działu komercjalizacji asortyment dostępny w centrach i galeriach handlowych zarządzanych przez Nhood wzbogacił się o kategorie i marki poszukiwane przez klientów w czasie lockdownów. Są wśród nich marki drogeryjne, sklepy oferujące artykuły dla zwierząt oraz sklepy dyskontowe. Dlatego już wkrótce w przestrzeni centrów i galerii handlowych zarządzanych przez Nhood pojawią się nowe salony takich marek jak TEDi czy Hebe, a 1 września w Centrum Handlowym Auchan Gliwice otworzył się pierwszy w mieście sklep dla zwierząt Maxi Zoo. Nhood dynamicznie rozwija również współpracę z popularnymi markami modowymi, wśród których są m.in. Sinsay, Monnari, Carry oraz Tatuum.

Nowe inwestycje mixed-use i parki handlowe Nhood

Nhood Polska pracuje obecnie nad dwoma projektami mixed-use. Są to Wilanów Park na warszawskim Wilanowie oraz Projekt Piaseczno na terenie dawnej zajezdni trolejbusowej w Piasecznie pod Warszawą. Te nowoczesne inwestycje połączą w sobie funkcje handlowe, gastronomię, usługi, rozrywkę oraz przestrzeń biurową. Tym samym zapewnią mieszkańcom zaspokojenie najważniejszych potrzeb w jednym miejscu, bez konieczności podróży do oddalonych dzielnic, co wpisuje się w koncepcję 15-minutowego miasta.

– Inwestycja mixed-use przynosi korzyści nie tylko mieszkańcom, lecz także najemcom, którzy zdecydują się na rozwój biznesu na jej terenie. Połączenie wielu funkcji w ramach projektu zapewnia mieszkańcom zaspokojenie najważniejszych potrzeb w jednym miejscu, a tym samym korzystnie wpływa na częstotliwość wizyt w obiekcie. Najemcy korzystają również z synergii różnych funkcji inwestycji – podkreśla Marcin Matysiak.

Zespół Nhood Polska pracuje również nad rozbudową wybranych obiektów handlowych. Przy Centrum Handlowym Auchan w Mikołowie powstanie park handlowy o powierzchni około 4,5 tys. mkw. GLA, który znacząco wzbogaci ofertę handlową w tej lokalizacji. Rozpoczęcie budowy inwestycji zaplanowano na początek 2023 roku, a najemcy zainteresowani rozwojem biznesu w planowanych inwestycjach, mogą już kontaktować się w tej sprawie z zespołem komercjalizacji Nhood.

Wysokie zaufanie klientów i bezpieczeństwo zakupów

– Klienci odwiedzający centra i galerie handlowe zarządzane przez Nhood Polska w trakcie pandemii Covid-19 doceniali dostępną ofertę i takie cechy obiektów jak obecność dużego operatora spożywczego, przestronny zewnętrzny parking, a także troskę o bezpieczeństwo sanitarne i zdrowie kupujących – zwraca uwagę Marcin Matysiak.

Potwierdzeniem spełniania przez obiekty zarządzane przez Nhood Polska wysokich standardów sanitarnych, związanych z zapobieganiem rozprzestrzeniania się pandemii Covid-19, są międzynarodowe certyfikaty SafeGuard, które otrzymało już dwanaście obiektów z portfolio firmy. Przyznanie obiektowi tego certyfikatu poprzedza szczegółowy audyt. Proces weryfikacji standardów bezpieczeństwa epidemicznego jest złożony i trwa kilka tygodni. Dzięki temu konsumenci mogą mieć pewność, że odwiedzając obiekty handlowe zarządzane przez Nhood, mogą robić bezpieczne zakupy.

Nhood Polska sp. z o.o. zarządza 24 centrami i galeriami handlowymi oraz odpowiada za ich komercjalizację. Firma tworzy również projekty mixed-use wpisujące się w tkankę miejską i odpowiadające na potrzeby lokalnej społeczności. Obecnie zarządza powierzchnią handlową o wielkości blisko 700 tys. mkw. Ponadto spółka jest wyłącznym komercjalizatorem lokali o łącznej powierzchni handlowej ponad 40 tys. mkw. w 27 obiektach handlowych z hipermarketami i supermarketami Auchan. Nhood Polska rozwija działalność w takich obszarach, jak handel, nieruchomości mieszkaniowe czy biura.

Ceetrus Polska sp. z o.o. jest właścicielem 22 Centrów Handlowych Auchan oraz Galerii Łomianki i Galerii Bronowice. Firma dysponuje również portfolio blisko 230 ha terenów inwestycyjnych. Firma powstała w 1976 roku we Francji, a dziś jest obecna w 10 krajach w Europie. W Polsce spółka prowadzi działalność od 1996 roku.

Facebook
LinkedIn
PARTNERZY PORTALU
NAJNOWSZE INFORMACJE
SCF DATABASE

Firmy

usługi doradcze
NHOOD Polska sp. z o.o. zarządza 24 centrami i galeriami handlowymi oraz odpowiada za ich komercjalizację. Firma tworzy również projekty…
Baza danych
Scroll to Top