Bonarka z szerszą ofertą dla mężczyzn

bonarka-intimissimi

Światowej renomy marka Intimissimi otworzyła w krakowskiej Bonarce najnowszy salon z bielizną dla mężczyzn. Intimissimi Uomo mieści się na poziomie 0 i ma pow. 47 mkw.

– Intimissimi Uomo doskonale wpisuje się w zmiany, które na przestrzeni ostatnich miesięcy dokonały się w Bonarce. Mam tu na myśli zarówno podwyższony standard zmodernizowanej przestrzeni centrum, jak również dopasowany do oczekiwań klientów dobór najemców. Jednym z naszych strategicznych celów leasingowych jest bowiem status regionalnego lidera w zakresie obecności wiodących prestiżowych marek – komentuje Katarzyna Kasprzak, Marketing Manager Bonarki z ramienia NEPI Rockcastle.

Nowo otwarty salon jest już drugim włoskiej marki Intimissimi w Bonarce. Z powodzeniem funkcjonuje już bowiem w tym centrum sklep z bielizną i akcesoriami dla pań pod tym szyldem. Dopełnia tym samym ofertę Bonarki w segmencie bielizny dla mężczyzn, która przeważnie jest tylko częścią asortymentu innych marek. Tak sprofilowaną ofertę docenią zwłaszcza bardziej wymagający klienci.

Intimissimi Uomo to jedna z marek należących do Calzedonia Group, charakteryzująca się stylem, jakością oraz komfortem. Kieruje swoje produkty do odbiorców doceniających prestiż oraz
zwracających uwagę na jakość i detale.

Intimissimo Uomo oferuje szeroki wybór produktów, takich jak bielizna, bluzki, bielizna nocna, skarpety i stroje kąpielowe. Przytulne sklepy z funkcjonalnym układem ułatwiają zakupy, w których doradzają specjalistycznie wyszkoleni ekspedienci.

Bonarka i NEPI Rockcastle PLC

Bonarka to wielofunkcyjne centrum miejskie, powstałe na obszarze 19 ha poprzemysłowych terenów dawnych zakładów chemicznych w krakowskiej dzielnicy Podgórze. Na ponad 92 tys. mkw. powierzchni użytkowej znajduje się 230 punktów handlowo-usługowych i restauracji, w tym Auchan, Media Expert, TK Maxx oraz kino Cinema City – jeden z największych multipleksów kinowych w Polsce. Do dyspozycji klientów jest bezpłatny parking, mogący pomieścić 3200 samochodów. Ponadto na terenie Bonarki znajduje się jeden z pierwszych na świecie ośrodków edukacyjno-wychowawczych w centrum handlowym: „Siemacha Spot”. Właścicielem centrum jest NEPI Rockcastle. Obiektem zarządza firma Apsys.

Facebook
LinkedIn
PARTNERZY PORTALU
NAJNOWSZE INFORMACJE
SCF DATABASE

Projekty

bonarka-centrum-handlowe-krakow-nepi-rockcastle
galeria handlowa
92,000 m2
Bonarka to wielofunkcyjne centrum miejskie, powstałe na obszarze 19 ha poprzemysłowych terenów dawnych zakładów chemicznych w krakowskiej dzielnicy Podgórze.
Baza danych

Najemcy

bielizna
Lokalizacji: 60
Na solidnych fundamentach Calzedonii - z wysoką jakością, niepowtarzalnym wzornictwem, za rozsądną cenę powstała w Włoszech w 1996 roku marka…
Baza danych

Firmy

developer/inwestor
Rockcastle Poland Sp. z o.o. należy do NEPI Rockcastle -  grupy inwestycyjnej i deweloperskiej w Europie Środkowo-Wschodniej. NEPI Rockcastle posiada…
Baza danych
Scroll to Top