Neinver rozszerza portfolio marek premium w outletach w Polsce

factory

Neinver rozszerza portfolio marek premium w outletach w Polsce. W warszawskim Factory Ursus otwarto salon Hugo Boss, natomiast w poznańskim Factory na zakupy zaprasza Marc O’ Polo. W drugim stołecznym outlecie – Factory Annopol – zadebiutowało Lacoste, segment biżuterii uzupełniła marka Yes, a ofertę artykułów dla domu rozszerzyła prestiżowa marka porcelany Vileroy&Boch. Lacoste zaprosiło pierwszych klientów również w Factory Kraków.

– Outlety Factory utrzymują wysoki poziom najmu i wprowadzają nowe, oczekiwane przez klientów marki, mimo turbulencji, które przeżywa branża w związku z pandemią Covid-19. Szybka regeneracja sektora centrów wyprzedażowych oraz bliska współpraca Neinver z przedstawicielami marek krajowych i światowych, oparta na kompetencjach i zaufaniu, pozwalają utrzymać biznes outletowy na bardzo dobrym poziomie – mówi Agnieszka Baczyńska, International Leasing Manager Neinver.

Salon Hugo Boss zaprasza mężczyzn do zakupów pełnej oferty premium: odzieży oraz butów i akcesoriów w stale obniżonych cenach. Na powierzchni 227 mkw. dostępne są koszule, t-shirty, spodnie, kurtki, garnitury, obuwie i akcesoria – od pasków po torby. Sklep działa w formule pop-up store. W warszawskim Factory Ursus, Hubo Boss uzupełni bogatą propozycję marek dla najbardziej wymagających.

Nowe marki w centrach Factory

W Factory Poznań, w najnowszych koncepcie wnętrz, otwarto salon Marc O’Polo. To pierwszy outlet tej marki w regionie i drugi sklep w Poznaniu. W ofercie dostępna jest propozycja dla kobiet i mężczyzn stawiających na miejską, nowoczesną elegancję z wyższej półki. W stale obniżonych cenach dostępna jest obecnie kolekcja jesienno – zimowa: spodnie, swetry, spódnice, płaszcze, kurtki, buty i akcesoria do ubrań. Lokal ma powierzchnię 165 m² i został zaprojektowany w kolorach szarości i czerni, przy wykorzystaniu naturalnego drewna i metalu. Całość łączy ciepłe, punktowe
światło.

Salon Yes został otwarty w drugim warszawskim outlecie Factory Annopol. Na ponad 100 mkw. prezentuje pełną gamę biżuterii i zegarków dla kobiet i mężczyzn, zarówno w klasycznym jak i nowoczesnym stylu. Salon biżuterii Yes to przyjazne wnętrza w pastelowych barwach, wypełnione meblami z drewna i szkła, w których prezentowana jest oferta marki. Zachęcona sukcesami w centrach outletowych Factory , marka Lacoste rozszerzyła sieć sprzedaży o kolejne obiekty, otwierając sklepy we wspomnianym powyżej Factory Annopol i Factory Kraków. To odzież i obuwie w stylu sportowej elegancji dla kobiet i mężczyzn, uzupełnione akcesoriami. Przestronne wnętrza sklepów Lacoste charakteryzują jasne barwy, ze zdecydowaną przewagą bieli.

Factory Annopol zyskało też znaną w świecie markę premium z segmentu artykułów dla domu – Vileroy&Boch. To porcelana, sztućce i akcesoria dekoracyjne, słynące z oryginalnego wzornictwa i wysokiej jakości.

Factory największą siecią centrów outletowych w Polsce

Factory jest największą siecią centrów outletowych w Polsce, odwiedzaną każdego roku przez kilkanaście milionów klientów. Centrami zarządza Neinver – lider tego segmentu rynku w Polsce i Hiszpanii oraz drugi operator w Europie.

Neinver o hiszpańska, wielonarodowa firma specjalizująca się w inwestycjach na rynku nieruchomości komercyjnych i logistycznych, budowaniu obiektów handlowych i zarządzaniu nimi. Ten wiodący zarządca centrów outlet w Hiszpanii i Polsce oraz drugi pod względem wielkości w Europie posiada dwie marki własne: The Style Outlets i Factory . Firma Neinver, założona w 1969 roku, zarządza 18 centrami outlet oraz 5 parkami handlowymi i współpracuje z 800 markami w sześciu krajach europejskich: Francji, Niemczech, Włoszech, Polsce, Hiszpanii i Holandii. Zgodnie ze zobowiązaniem do zrównoważonego rozwoju, Neinver certyfikował 90% swojego portfolio obiektów handlowych w Europie w ramach BREEAM In-Use i zgodnie z trzema normami ISO (9001, 14001 i 50001). Neinver w Polsce zarządza siecią pięciu outletów Factory : w Warszawie (Annopol i Ursus), Krakowie, Poznaniu i Gliwicach oraz parkiem handlowym Futura w Krakowie.

Facebook
LinkedIn
PARTNERZY PORTALU
NAJNOWSZE INFORMACJE
SCF DATABASE

Projekty

outlet
19,700 m2
Factory Annopol na prawie 20 tys. mkw. powierzchni handlowej gromadzi ponad 100 salonów outletowych popularnych marek lokalnych i światowych, głównie…
Baza danych

Firmy

developer/inwestor
NEINVER to hiszpańska, międzynarodowa firma specjalizująca się w inwestycjach na rynku nieruchomości komercyjnych i logistycznych oraz w zarządzaniu nimi. Czołowy…
Baza danych
Scroll to Top