scf-news-retailnet-pl-logo-white.svg

Galeria Amber z odnowioną restauracją Olimp

EPP-Galeria-Amber-Restauracja-Olimp

Należąca do EPP Galeria Amber w Kaliszu, obserwując coraz większe zainteresowanie odwiedzających ofertą food & beverage centrum, wzmocniła ofertę gastronomiczną i ponownie otworzyła restaurację Olimp, która przeszła stylową metamorfozę wnętrz.

Wyjście do restauracji jest jedną z ulubionych form spędzania czasu przez 31% Polaków. Blisko połowa konsumentów (46%) przyznała, że to właśnie możliwości korzystania z oferty gastronomicznej brakowało im w ostatnich miesiącach najbardziej. Na drugim miejscu uplasowały się kinowe seanse (37%), a na trzecim – wizyty w centrach handlowych (26%). Poza domem jadamy dość często – 15% raz w tygodniu, 13% raz na dwa tygodnie, a 22% – raz na trzy tygodnie lub miesiąc.

Powrócił trend jedzenia na mieście

– Osoby, które regularnie dokonują zakupów w centrach handlowych, chętnie korzystają przy tej okazji również z oferty food & beverage. Porównując aktualne badania do wyników sprzed dwóch lat, można zaobserwować, że trend jedzenia na mieście nie tylko powrócił do poziomu sprzed pandemii, ale jeszcze się umocnił. Konsumenci wciąż są spragnieni kontaktu z innymi, wspólnych wyjść i rozmów przy posiłku czy kawie. Centra handlowe, które bacznie obserwują zmieniające się przyzwyczajenia i zachowania klientów, jak np. Galeria Amber, dostosowują się do obecnych realiów, by odpowiadać na ich bieżące potrzeby – wzmacniają swoją ofertę gastronomiczną i rozrywkową, stając się nie tylko miejscem robienia zakupów, ale też spędzania czasu – komentuje Joanna Dudzic, Asset Manager w EPP.

Olimp po gruntownym remoncie

Klienci Galerii Amber mogą już skorzystać z rozbudowanej oferty gastronomicznej – zarówno w przerwie między zakupami, podczas wyjść z najbliższymi lub gdy zgłodnieją po seansie w kinie. Jedną z propozycji jest restauracja Olimp, obecna w kaliskim centrum handlowych od 2014 roku, która należy do największej w Polsce i najszybciej rozwijającej się sieci restauracji fast casual dining. Ponad 70-metrowy lokal na 1. piętrze przeszedł gruntowny remont i oferuje najpopularniejsze dania kuchni europejskiej z elementami kuchni świata, które są przygotowywane na miejscu przez doświadczonych kucharzy. Restauracja Olimp posiada także opcje dla wegetarian i wegan oraz świeże koktajle i warzywno-owocowe smoothie. Koncept lokalu, bazujący na różnorodności potraw w ujednoliconej cenie za 100 g jedzenia, pozwala klientom na komponowanie pełnowartościowych posiłków i kontrolowanie wysokości rachunku.

118 sklepów na 34 tys mkw.

Należąca do EPP Galeria Amber w Kaliszu oferuje 34 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni handlowo-usługowej, na której znajduje się 118 sklepów, punkty usługowe oraz rozbudowana strefa gastronomiczna i rozrywkowa. W Galerii Amber funkcjonuje komfortowe i nowoczesne Kino Helios oraz największy klub fitness w Kaliszu – Fabryka Formy. Centrum handlowe położone w pobliżu dworca kolejowego w Kaliszu jest świetnie skomunikowane z resztą miasta i jego okolicami.

EPP jest największym w Polsce właścicielem centrów handlowych pod względem posiadanej powierzchni najmu brutto (GLA). Portfel firmy obejmuje 32 projekty (25 handlowych, 6 biurowych oraz jeden wielofunkcyjny w trakcie planowania) o łącznej wartości ponad 2 mld euro i powierzchni najmu wynoszącej ponad milion mkw. Nieruchomości EPP są zlokalizowane w najbardziej atrakcyjnych polskich miastach o największym popycie konsumenckim i potencjale wzrostu.

 

Facebook
LinkedIn
PARTNERZY PORTALU
PULS RYNKU
SCF DATABASE

Projekty

galeria-amber-epp
galeria handlowa
34 000 m2
Należąca do spółki EPP Galeria Amber dysponuje łączną powierzchnią najmu blisko 34 tys. mkw. na której ulokowano sklepy 118 najemców,
Baza danych

Najemcy

olimp-logo
gastronomia
Lokalizacji: 88
Olimp to sieć serwująca posiłki w samoobsługowym systemie sprzedaży na wagę. W lokalach Olimp klient sam komponuje menu według swoich…
Baza danych

Firmy

epp-logo
developer/inwestor
EPP jest największym w Polsce właścicielem centrów handlowych pod względem posiadanej powierzchni najmu brutto (GLA). Spółka, która działa według formuły…
Baza danych
logo blue SCF News - Retailnet.pl-clear
Codzienny newsletter

Codzienny newsletter kierowany jest do profesjonalistów rynku centrów handlowych: najemców, deweloperów i inwestorów oraz dostawców nowoczesnych usług i technologii dla rynku retail

* indicates required