Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

NEINVER podsumowuje akcję wsparcia dla osób potrzebujących i środowiska

Blisko 2 tony ubrań przynieśli klienci FACTORY w ramach wielkiej zbiórki, organizowanej w największej sieci outletów w Polsce. Jak sami podkreślali, akcja zorganizowana przez NEINVER dała im okazję, by zrobić porządki w szafie, a przy tym wspierać ważny cel pomocy uchodźcom i ochrony środowiska naturalnego.

Zebrana odzież zyska teraz drugie życie w butikach cyrkularnych, a część dochodu z ich sprzedaży zasili konto Fundacji Ocalenie, pomagającej budować nowe życie w Polsce uchodźcom, emigrantom i repatriantom.

– NEINVER jest firmą, która od lat prowadzi działania biznesowe zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju, a szczególna dbałość o środowisko naturalne i dobre funkcjonowanie społeczności zarówno w lokalnej jak i globalnej skali, są naszymi priorytetami. Powodzenie wielkiej zbiórki odzieży w FACTORY pokazuje, że nasi klienci to ludzie zaangażowani, empatyczni i otwarci, którym bliskie są wartości propagowane przez naszą firmę – mówi Natalia Wiśniewska, Marketing Manager NEINVER w Polsce.

R E K L A M A

Klienci przynosili bardzo dobrej jakości ubrania niemal dla wszystkich grup wiekowych, na różne pory roku – dla kobiet, mężczyzn i dzieci. To kurtki, płaszcze, spodnie, bluzki, swetry, sukienki, ale również buty i akcesoria. Ich motywacja była podobna: chęć pomocy uchodźcom, połączenie porządków domowych ze szczytnym celem i ochrona środowiska. Podczas akcji przyjmowane były tylko ubrania, które nie zostały zniszczone – nowe lub nienoszące śladów zużycia, bez dziur, defektów czy plam i co ważne, wyprane i kompletne. Teraz zebrana odzież, buty i akcesoria trafią do partnera akcji – „Ubrania do oddania”, gdzie po specjalnej selekcji zostaną wystawione w butikach cyrkularnych. Tam znajdą nowych nabywców, a Fundacja Ocalenie otrzyma złotówkę za każdy kilogram przekazanej odzieży.

Jak pokazują statystyki, w Polsce produkuje się ponad 2 mln ton odpadów tekstylnych rocznie. „Ubrania do oddania” uratowały dotąd 810 ton niepotrzebnych ubrań, wprowadzając je do ponownego obiegu w butikach cyrkularnych. Dzięki sprzedaży, na konto organizacji pomocowych trafiło do tej pory 810 tysięcy złotych. Część pieniędzy ze sprzedaży ubrań zebranych w pięciu outletach FACTORY zasili konto Fundacji Ocalenie, pomagającej budować nowe życie w Polsce uchodźcom, emigrantom i repatriantom – kobietom, mężczyznom i ich dzieciom.

Akcję zorganizowano we wszystkich centrach FACTORY – największej sieci outletów w Polsce. Najwięcej ubrań zgromadzono w FACTORY Kraków oraz w warszawskim FACTORY Annopol.

O NEINVER

NEINVER to hiszpańska, wielonarodowa firma specjalizująca się w inwestycjach na rynku nieruchomości komercyjnychi logistycznych, budowaniu obiektów handlowych i zarządzaniu nimi. Ten wiodący zarządca centrów outlet w Hiszpanii i Polsce oraz drugi pod względem wielkości w Europie posiada dwie marki własne: The Style Outlets i FACTORY. Firma NEINVER, założona w 1969 roku, zarządza 18 centrami outlet oraz 5 parkami handlowymi, współpracując z 800 markami w sześciu krajach europejskich: Francji, Niemczech, Włoszech, Polsce, Hiszpanii i Holandii. Zgodnie ze zobowiązaniem do zrównoważonego rozwoju, NEINVER certyfikował 90% swojego portfolio obiektów handlowych w Europie w ramach BREEAM In-Use i zgodnie z czterema normami ISO (9001, 14001, 50001 i 45001). NEINVER w Polsce zarządza siecią pięciu outletów FACTORY: w Warszawie (Annopol i Ursus), Krakowie, Poznaniu i Gliwicach oraz parkiem handlowym Futura w Krakowie.