scf-news-retailnet-pl-logo-white.svg

Sklep Internetowy Biedronki zaczął działać w kolejnych 14 miastach

biedronka-glovo-aplikacja

Po dużych metropoliach, czas na miejscowości turystyczne i mniejsze ośrodki. Klienci Biedronki w kolejnych 14 miastach otrzymają możliwość zrobienia zakupów w aplikacji z dostawą bezpośrednio pod drzwi.

Turystyczne Zakopane i Kołobrzeg a także Nowy Targ, Zabrze, Lubin, Wodzisław Śląski, Racibórz, Kędzierzyn-Koźle, Jastrzębie-Zdrój, Gniezno, Kalisz, Sieradz, Piotrków Trybunalski i Bełchatów – to nowe miejscowości, w których od 11 maja br. klienci Biedronki mogą bez wychodzenia z domu skorzystać z oferty sieci. Co istotne, wysoka jakość produktów oferowanych w sklepach stacjonarnych sieci Biedronka jest też wyznacznikiem działań Sklepu Internetowego, ponieważ oferowane są te same produkty, w tych samych biedronkowych cenach. Dostawa zakupów wartych powyżej 250 zł kosztuje tylko 4,99 zł, a kurier dowiezie je pod drzwi naszego mieszkania w czasie jednej godziny od złożenia zamówienia poprzez aplikację.

– Biedronka chce być jeszcze bliżej swoich klientów, dlatego w ramach współpracy z Glovo rozszerzamy listę sklepów, z których będziemy dostarczać im produkty. Dwa lata temu zaczęliśmy działać w największych miastach jak Warszawa czy Kraków, ale chcemy aby jak najwięcej obszarów na terenie kraju zostało objętych usługą zakupu online i dostawy zakupów. Dzięki temu kupujący zyskają możliwość skorzystania z oferty Biedronki w sposób jaki jest dla nich najbardziej komfortowy. – mówi Kamila Frąckowiak-Jankowski, starsza menedżerka ds. rozwoju biznesu e-commerce food w sieci Biedronka

Sklep Internetowy Biedronki działa od kwietnia 2020 roku. W tym czasie stał się wygodnym, a w związku z pandemią również bardzo bezpiecznym rozwiązaniem zakupowym dla klientów ceniących możliwość otrzymania swoich ulubionych zakupów bezpośrednio pod drzwi mieszkania bez konieczności odwiedzania sklepu. Tę usługę Biedronka zapewniała dotąd razem z Glovo w 49 polskich miastach – m. in. we wszystkich stolicach województw. Obecnie już w 63 miastach na terenie kraju. Dodatkowo od października 2021 r. w wybranych miastach Polski działa usługa q-commerce BIEK, dzięki której zakupy z Biedronki znajdą się w naszym domu w ekspresowym czasie 15 minut. BIEK odpowiada już za ponad 20 proc. zamówień e-commerce Biedronki.

W tym roku w Sklepie Internetowym Biedronki klienci najczęściej sięgali m. in. po: banany, świeży filet z piersi kurczaka, jaja z wolnego wybiegu Moja Kurka, pomidory malinowe polskie, paprykę, świeżego łososia Marinero, masło Mleczna Dolina czy po ser gouda Światowid i szynkę/polędwicę sądecką.

Facebook
LinkedIn
PARTNERZY
PULS RYNKU
SCF DATABASE

Najemcy

biedronka-logo
artykuły spożywcze
Lokalizacji: 3 200
Biedronka to największa sieć sklepów detalicznych dyskontowych w Polsce. Pierwsze markety Biedronki należącej do Jeronimo Martins powstały w Polsce w…
Baza danych

Firmy

Jeronimo Martins Polska S.A. jest właścicielem Biedronki - największej sieci detalicznej w Polsce, mającej ponad 3 tys. sklepów zlokalizowanych w…
Baza danych

Codzienny newsletter
SCF News | Retailnet.pl

dla profesjonalistów rynku centrów handlowych
logo blue SCF News - Retailnet.pl-clear
Codzienny newsletter

dla profesjonalistów rynku centrów handlowych: najemców, deweloperów i inwestorów.

* indicates required