Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Sportowe marki wzmacniają ofertę Focus Mall w Zielonej Górze

Focus Mall Zielona Góra rozwija ofertę sportową. Tenant-mix największej galerii handlowej w województwie lubuskim w ostatnim czasie wzbogacił się o dwóch nowych najemców. INTERSPORT i JD Sports otworzyły już nowe salony sprzedaży, a niebawem zadebiutuje też sklep popularnej marki SNIPES. Portfolio sportowych marek uzupełnia także sklep Puma, który przedłużył umowę najmu i znacząco zwiększył powierzchnię sprzedaży.

W nowej części galerii Focus Mall Zielona Góra swój pierwszy w Polsce sklep w koncepcie pick-up point otworzyła spółka INTERSPORT.

Intersport w Focus Mall ZG (1)

Klienci sklepu mają do dyspozycji szeroką gamę artykułów turystycznych i sportowych, w tym odzieży sportowej i outdoorowej. Nowością tej marki jest opcja odbioru zakupów zrobionych w internecie. Po dostarczeniu towaru do sklepu, klient zostaje o tym powiadomiony, a następnie może w dowolnym momencie odebrać paczkę stacjonarnie. W Focus Mall klienci mogą również kupić sprzęt sportowy taki jak np. rowery, rolki czy hulajnogi, a także skorzystać z usług serwisu. Sklep ma powierzchnię 464 mkw. i znajduje się na poziomie 0 nowej części galerii. INTERSPORT podpisał umowę najmu na 6 lat.

R E K L A M A

Kolejna nowość w Focus Mall to marka JD Sports, specjalista shoes & apparel, który otworzył salon pod koniec kwietnia.

JD Sports w Focus Mall ZG (1)

Sklep ma powierzchnię 415 mkw., zlokalizowany jest na poziomie 0. Multibrandowy sklep to królestwo topowych produktów Nike, Adidas, Vans, Timberland, The North Face. Nowo otwarty sklep to również bogactwo stylów – footwear i apparel sportowy, ale również streetstylowy czy outdoorowy. Pojawienie się w Zielonej Górze sklepu brytyjskiej marki, to również okazja dla klientów na zdobycie produktów niedostępnych do tej pory w Polsce. W Zielonej Górze zadebiutuje też kolekcja marki Jordan, która ucieszy nie tylko fanów koszykówki. Umowa została zawarta na okres 5 lat.

Marka Puma przedłużyła umowę najmu, jednocześnie decydując się na powiększenie lokalu i jego nową aranżację.

Puma w Focus Mall Zielona Góra (1)

Do dyspozycji klientów został oddany sklep o powierzchni blisko 160 mkw., zapewniający atrakcyjny i przejrzysty sposób prezentacji szerokiego asortymentu marki. Zaprojektowany jest w taki sposób, aby podkreślić charakterystyczny design brandu. W powiększonym lokalu Puma znaleźć można obuwie, odzież sportową wpisującą się w najnowsze modowe trendy, a także oryginalne akcesoria dla kobiet, mężczyzn i dzieci.

Niebawem w Zielonej Górze zadebiutuje popularna firma SNIPES. Marka jest jednym z najważniejszych sprzedawców sneakersów i odzieży streetwear na całym świecie. Sieć SNIPES tworzy ponad 600 sklepów w Europie i Stanach Zjednoczonych.

FOCUS MALL ZIELONA GÓRA – to nowoczesne centrum handlowe wybudowane w samym centrum miasta w zabytkowych wnętrzach dawnej fabryki Polskiej Wełny, jednego z najważniejszych symboli miasta. Na pofabrycznych terenach Polskiej Wełny powstało wielofunkcyjne centrum handlowe, gdzie historia spotyka się z nowoczesnością. Architektura galerii idealnie wpisuje się w istniejący krajobraz miejski i integruje z tkanką miejską. Dwukondygnacyjny budynek oferuje bogate zaplecze rozrywkowe, usługowe, rekreacyjne i handlowe. Na 44 tys. mkw. powierzchni najmu, oprócz wiodących marek modowych takich jak: Tk Maxx, H&M, Half Price, CCC, Eobuwie.pl & Modivo, Tous, Bershka, Guess, Kappahl, Deichmann, 4F znajdziemy też ofertę sklepów: Smyk, Empik, Media Markt czy Carrefour. W galerii są także obecne perfumerie Douglas i Sephora oraz lubiane sieci drogeryjne Rossmann i Hebe. Portfolio najemców uzupełniają punkty usługowe, oferta lokalnych przedsiębiorców, 9-salowe kino Cinema City oraz bogata strefa foodcourt. Do dyspozycji gości są nowoczesne parkingi z blisko 1300 miejscami postojowymi. Właścicielem Focus Mall Zielona Góra jest NEPI Rockcastle sp. z o.o., obiektem zarządza Apsys Polska.