Search Results for pocket-store-sp-z-o-o/
[WYWIAD] Monika Łoś, Sweet Factory Store: Przed nami wyjątkowo dynamiczny rozwój
W tym roku z pewnością przekroczymy liczbę 20 otwartych sklepów, a nasze plany na kolejne lata zakładają podwojenie tej liczby - mówi w rozmowie z Retailnet Monika Łoś, Dyrektor Operacyjny, Sweet Factory Store
Store-in-store Decathlon Basic w hipermarkecie Carrefour
Na terenie pabianickiego hipermarketu Carrefour otworzy się sklep marki Decathlon, oferującej sprzęt sportowy. To pierwszy w Polsce przykład współpracy sieci handlowej oraz sportowej przy formacie store-in-store, który pozwoli na zapewnienie dostępu do oferty Decathlon w mniejszych miastach. Klienci testowego sklepu znajdą ponad 2 tysiące artykułów sportowych z najpopularniejszych dyscyplin sportowych. Pierwszy w Polsce sklep Decathlon Basic zajmie przestrzeń 180 metrów kwadratowych na terenie hipermarketu Carrefour w Pabianicach […]
[WYWIAD] Marcin Szczepankowski, Xiaomi: naturalnym kierunkiem rozwoju sieci Mi Store są centra handlowe
Planujemy w 2021 roku otwarcie kilku kolejnych salonów. Choć w tej chwili nie podajemy jeszcze dokładnej liczby, zależy nam, aby ta sieć w przyszłości rosła, bo sklepy stacjonarne są ważnym elementem w strategii biznesowej Xiaomi. Na pewno dla marki Xiaomi naturalnym wyborem są miejsca w centrach handlowych – mówi w rozmowie z redakcją retailnet.pl / SCF News Marcin Szczepankowski, GTM Manager Xiaomi Polska. Spółka Xiaomi pomimo pandemii nie wstrzymała rozwoju […]
Samsung z nowym Brand Store w krakowskiej Bonarce
Nowy Brand Store marki Samsung został otwarty w krakowskiej Bonarce. Na jego klientów przez cały tydzień będą czekać wyjątkowo atrakcyjne oferty na sprzęt marki Samsung. Najnowszy Samsung Store o powierzchni 105 m kw. usytuowany jest w części parterowej Bonarki. Zostały w nim wydzielone cztery strefy tematyczne: Innowacji, Wellness & Entertainment, Working & Learning oraz Akcesoriów. Doświadczenie najnowszych technologii – Samsung Brand Store to miejsce […]
20. sklep sieci Sweet Factory Store w Polsce
Otwarcie dwudziestego sklepu sieci Sweet Factory Store w Polsce miało miejsce 18 listopada w Galerii Katowickiej. Marka konsekwentnie realizuje strategię rozwoju swojego portfolio o lokalizacje znajdujące się w centrach handlowych.
Xiaomi otwiera kolejny salon firmowy Mi Store w Polsce
Na początku maja ruszył całkiem nowy sklep firmowy Xiaomi w łódzkiej Manufakturze. W jednym z największych centrów handlowych w Polsce powstało miejsce, w którym można na spokojnie obejrzeć najciekawsze urządzenia na rynku, pogadać ze specjalistami lub po prostu umówić się ze znajomym. Dogodna lokalizacja na poziom 1 (pierwsze piętro), przy markecie Auchan oraz w sąsiedztwie innych sklepów z elektroniką i salonów operatorów (RTV Euro AGD, Orange, Plus, T-Mobile) ułatwi jego odnalezienie na terenie […]
Grupa Żabka otwiera pierwszy Żappka Store
Od 14 czerwca br. klienci mogą zrobić zakupy w kilka sekund w pierwszym Żappka Store otwartym na Międzynarodowych Targach Poznańskich. Żappka Store jest połączony z aplikacją żappka i nie ma w nim ani kas, ani obsługi. Placówka jest dostępna 24h na dobę przez 7 dni w tygodniu, dzięki czemu klienci mogą korzystać z niego o dowolnej porze dnia czy nocy. Żappka Store wykorzystuje innowacyjną technologię opartą o AI, która powstała dzięki współpracy Żabki […]
Pierwsze cztery sklepy Żappka Store już działają
Żappka Store jest już dostępna w czterech lokalizacjach: dwóch w Poznaniu, w Krakowie i Warszawie. Unikalny na rynku koncept pozwala na zakup przekąski lub napoju w ciągu kilku sekund, bez kolejek, bez gotówki ani kontaktu z obsługą. Jedyne co trzeba mieć to smartfon z zainstalowaną aplikacją Żappka i włączoną usługą Żappka Pay. Obecnie koncept będzie rozwijany i doskonalony. Pierwsza placówka ruszyła w czerwcu br. w Poznaniu na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich. Żappka Store wykorzystuje […]
METRO PROPERTIES startuje z pierwszą na polskim rynku aplikacją do najmu powierzchni: H-Our Store
Aplikacja H-Our Store, autorstwa METRO PROPERTIES, umożliwia elastyczną, krótkoterminową formę najmu powierzchni w centrach handlowych, podobną do formuły działania portali z ofertą pokoi hotelowych czy mieszkań. Współpraca zarządcy centrum i nowego najemcy została w pełni zautomatyzowana. METRO PROPERTIES, zarządca centrów M1 w Polsce, wprowadza na rynek innowacyjną aplikację do najmu powierzchni w centrach handlowych. H-Our Store umożliwia współpracę z dużymi sieciami jak i małymi, lokalnymi przedsiębiorcami w zupełnie nowej, […]
[KOMENTARZ] Krzysztof Wyrzykowski, Colliers: Czy polski rynek „dark store” jest zagrożony?
Po ostatnich latach rozkwitu, nad rynkiem “dark store’ów”, zebrały się ciemne chmury - najpierw w Amsterdamie, a teraz w Barcelonie władze wprowadziły zakaz lokowania ich w miastach. - pisze Krzysztof Wyrzykowski, Colliers.
METRO PROPERTIES podsumowuje rok działania aplikacji h-Our store
Blisko 4 tysiące użytkowników pobrało aplikację h-Our store, umożliwiającą wynajem sklepu na godziny w popularnych centrach handlowych zarządzanych przez METRO PROPERTIES.
[WYWIAD] Krzysztof Wiburski, METRO PROPERTIES: H-Our Store to aplikacja dla najemców, zarządców i właścicieli galerii
Debiutowaliśmy jesienią ubiegłego roku z lokalem w Poznaniu. Z końcem stycznia otworzyliśmy trzy kolejne punkty - mówi w rozmowie z Retailnet Krzysztof Wiburski, Dyrektor Regionalny Działu Zarządzania Centrami Handlowymi METRO PROPERTIES.