Kategoria: Cyfryzacja handlu

7 firm nominowanych do nagrody Retailers’ Awards 2016 w kategorii omnichannel

7 firm nominowanych do nagrody Retailers’ Awards 2016 w kategorii omnichannel

Castorama, Carrefour, RTV Euro AGD, Intermarche, Matras, Empik oraz Sephora to siedem firm, które mają szansę otrzymać w tym roku nagrodę Retailers’ Awards w kategorii omnichannel. Dwunastoosobowe jury, wśród którego znaleźli się eksperci z największych międzynarodowych firm doradczych takich jak CBRE, Colliers, Savills, Cushman & Wakefield, JLL i Mallson, wyłoniło nominowanych  do tegorocznych nagród Retailers’ […]

USA: Lucky Brand wdraża oprogramowanie NetSuite

USA: Lucky Brand wdraża oprogramowanie NetSuite

Marka odzieżowa Lucky Brand znana z produkcji jeansów wdraża platformę omnichannelową NetSuite OneWorld. W ramach wdrożonego rozwiązania znajduje się zarządzanie zasobami i aktywami trwałymi oraz wsparcie rozliczeń w różnych walutach i systemach podatkowych. Marka wdrożyła także platformę marketingową Bronto produkowaną przez firmę Bronto Software, której właścicielem jest NetSuite, co pozwoli Lucky Brand opierać swoje działania […]

Projekty

galeria handlowa
GLA: 58 000 m2
outlet
GLA: 20 000 m2
galeria handlowa
GLA: 36 000 m2
Baza danych

Centra handlowe na Facebooku mierzą się z obsługą klienta

Centra handlowe na Facebooku mierzą się z obsługą klienta

Według raportu przygotowanego przez econsultancy media społecznościowe w 2016 roku będą się dynamicznie zmieniały. Pośród kluczowych trendów jakie wskazała firma znalazła się przede wszystkim obsługa klienta oraz branding za pomocą mediów społecznościowych. Zdaniem cytowanych przez econsultancy ekspertów z punktu widzenia retailu będzie to przełomowy pod względem obsługi klienta i konieczności walki o niego we wszystkich […]

Różne modele click&collect

Różne modele click&collect

W 2016 roku należy spodziewać się dalszego rozwoju strategii omnichannel, ze szczególnym naciskiem na usługę click&collect, czyli kliknij i odbierz. Na koniec 2015 roku, według raportu Deloitte „Digital Predictions 2015”, w Europie miało funkcjonować 500 tys. punktów typu click&collect. To o około 20 proc. więcej, niż w roku 2014. Wiele sieci handlowych funkcjonujących już w […]

Najemcy

odzież i artykuły sportowe
Lokalizacji: 60
drogeria
Lokalizacji: 144
gastronomia
Lokalizacji: 26
Baza danych

Polski startup Booksy pozyskał 12 milionów złotych na globalną ekspansję

Polski startup Booksy pozyskał 12 milionów złotych na globalną ekspansję

Booksy to innowacyjne narzędzie do zarządzania kalendarzem rezerwacji, nawiązywania relacji z klientami oraz generowania nowych kontaktów biznesowych. W startup zainwestował kolejny fundusz – RTA VENTURES. W system i aplikację do rezerwowania wizyt w salonach usługowych zainwestowali także dotychczasowi partnerzy czyli fundusz Inovo.vc, Muller Medien i Piton Capital. Spółka pozyskała w ostatnich miesiącach łącznie 12 milionów […]

Nowe technologie wspierają rozwój płatności online

Nowe technologie wspierają rozwój płatności online

W bieżącym roku rosła będzie rola płatności online, płatności mobilnych, a tradycyjne płatności kartowe będą wkraczać do „bastionów gotówki” – ich nowi akceptanci będą w większości przedstawicielami segmentu MSP – uważa Janusz Bober, Prezes Zarządu, Polskie ePłatności. Szybszemu rozwojowi płatności internetowych sprzyjać będą nowe regulacje prawne, wchodząca za niecałe 2 lata w życie dyrektywa PSD II […]

Analityka predyktywna w Dick’s Sporting Goods

Analityka predyktywna w Dick’s Sporting Goods

Jeden z największych sprzedawców sprzętu sportowego zamierza wykorzystać analitykę predyktywną w merchidisingu i projektowaniu towarów. W pierwszej kolejności dane będą pozyskiwane poprzez kanał online, gdzie na podstawie zaangażowania konsumentów w proponowane produkty firma będzie decydowała, które z nich trafią na półki sklepowe. Uzyskane w ten sposób dane będą obrabiane dzięki rozwiązaniu dostarczonemu przez firmę First Insights, […]

Wiadomości SMS pomagają budować lojalność

Wiadomości SMS pomagają budować lojalność

Według danych opublikowanych przez firmę Mobit, nawet 50 proc. konsumentów dokonuje zakupu po otrzymaniu wiadomości SMS z kodem rabatowym na produkt. Kampanie SMS mają nawet 7-krotnie wyższą skuteczność niż email marketing. Badania wskazują, że 90 proc. użytkowników, którzy biorą udział w programie lojalnościowym opierającym się na wiadomościach SMS wynosi z niego konkretną korzyść, co bezpośrednio […]

Omnichannel. Przyszłość retailu zaczyna się dziś

Omnichannel. Przyszłość retailu zaczyna się dziś

Wszyscy zainteresowani nowoczesnym handlem detalicznym w modelu omnichannel powinni zapisać w swoim kalendarzu daty 8 czerwca i 23 listopada. Całkiem niedawno Dariusz Miłek mówił, że sklep internetowy to głównie wypożyczalnia butów W ubiegłym roku wydał ponad 100 mln zł, by kupić większościowe udziały w internetowym sklepie Eobuwie. CCC oczekuje, że w ciągu 3 lat roczne […]

Remarketing w sklepie offline

W 2016 roku właściciele sieci handlowych stają przed wyzwaniem transferowania ruchu pomiędzy sklepem stacjonarnym a e-sklepem. Centra handlowe chcą kierować swoich klientów na stronę www i prowadzić komunikację w modelu omnichannel, którego narzędziem jest Wi-Fi marketing połączony z działaniami remarketingowymi. Jak rozgryźć remarketing? Remarketing umożliwia wyświetlanie reklam osobom, które odwiedziły e-sklep, stronę internetową lub skorzystały […]

Wi-fi w centrach handlowych narażone na ataki

Wi-fi w centrach handlowych narażone na ataki

Według badań przeprowadzonych przez IHL Group 41 proc. klientów sprawdzało podczas zakupów ceny w konkurencyjnych sklepach przy pomocy swojego smartfona. Według informacji portalu Statista użytkownicy wskazują szybkie wifi dostępne w sklepie jako trzeci najważniejszy czynnik decydujący o poprawie doświadczenia zakupowego – w 2014 na ten aspekt wskazało 25 proc. pytanych. Na pierwszych dwóch miejscach znajdowała […]

Obiecujące prognozy dla branży e-commerce na 2016 rok

Obiecujące prognozy dla branży e-commerce na 2016 rok

Multichannel, satysfakcja z obsługi e-klienta, opodatkowanie sklepów online – to mogą być kluczowe trendy w polskim e-commerce w 2016 roku. Prognozy na 2016 rok w ecommerce zapowiadają skupienie się na strategii multichannel. Przede wszystkim w celu zapewnienia klientom, podobnego komfortu zakupów w każdym wybranym kanale. Dynamiczny wzrost e-commerce W ostatnim roku polski rynek ecommerce osiągnął […]

Dziewiąty bank dołączył do systemu mobilnych płatności BLIK

Dziewiąty bank dołączył do systemu mobilnych płatności BLIK

Polski Standard Płatności podpisał z Credit Agricole umowę o uczestnictwo w systemie płatności mobilnych BLIK. Decyzja oznacza, że bank będzie mógł udostępnić BLIKA swoim klientom w aplikacji mobilnej, która zostanie wdrożona w tym roku. – Cieszymy się, że Credit Agricole Bank Polska dołącza do naszego systemu. To dowód na to, że BLIK jest godnym zaufania, […]

Scroll to Top