Kategoria: Cyfryzacja handlu

[ANALIZA] E-sklepy notują wzrosty sprzedaży nawet na poziomie 200-300 proc.

[ANALIZA] E-sklepy notują wzrosty sprzedaży nawet na poziomie 200-300 proc.

Kolejne ograniczenia w handlu i wzrost liczby zachorowań w październiku spowodowały, że znów rośnie liczba transakcji w ecommerce. Nie tak dynamicznie jak na wiosnę, ale zdecydowanie szybciej niż latem.  W połowie października, w czasie gdy stopniowo wprowadzano kolejne obostrzenia, liczba transakcji online wzrosła o 42 proc. w porównaniu do tych samych wrześniowych dni – wynika […]

[BADANIE] Skokowy wzrost zainteresowania zakupami w sieci

[BADANIE] Skokowy wzrost zainteresowania zakupami w sieci

W zeszłym roku już 3 na 4 Polaków deklarowało robienie zakupów w Black Friday – był to jeden z najlepszych wyników w Europie. Według analizy przeprowadzonej wśród kilkuset sklepów internetowych, w większości przypadków święto konsumpcji nie ograniczało się do jednego dnia. Przeważnie sklepy organizowały całotygodniowe promocje. W tym roku, dzięki pandemii, z obniżek będziemy mogli […]

Projekty

galeria handlowa
GLA: 58 000 m2
outlet
GLA: 20 000 m2
galeria handlowa
GLA: 36 000 m2
Baza danych

[KOMENTARZ] Michał Goldmann, Sendit: niehandlowe niedziele i pandemia napędzają e-commerce

[KOMENTARZ] Michał Goldmann, Sendit: niehandlowe niedziele i pandemia napędzają e-commerce

E-sklepów nie obowiązuje zakaz handlu w niedziele, a wygoda przeszukiwania ofert z domowej kanapy przekonuje w obecnych czasach jeszcze bardziej – jest bezpieczna i pozwala łatwo uniknąć przedświątecznego czy wyprzedażowego tłoku w sklepach stacjonarnych – pisze w swoim komentarzu Michał Goldmann, Prezes Zarządu w Sendit S.A.  Jak wynika z tegorocznego badania Gemius „E-commerce w Polsce […]

CCC dostarczy przesyłkę pod drzwi klienta nawet w 60 minut od zamówienia

CCC dostarczy przesyłkę pod drzwi klienta nawet w 60 minut od zamówienia

Grupa CCC, odpowiadając na potrzeby klientów i perspektywę zamknięcia sklepów w Polsce, rozpoczęła właśnie testy nowej usługi, zakładającej dostawę zamówienia pod drzwi klienta w ciągu 60 minut od jego złożenia, w oparciu o towar dostępny w sklepach fizycznych. Nowa usługa będzie dostępna w Warszawie jeszcze w listopadzie i wkrótce rozszerzona zostanie na inne aglomeracje miejskie. […]

Najemcy

odzież i artykuły sportowe
Lokalizacji: 60
drogeria
Lokalizacji: 144
gastronomia
Lokalizacji: 26
Baza danych

[BADANIE] Konsumenci oczekują specjalnej oferty na Black Friday

[BADANIE] Konsumenci oczekują specjalnej oferty na Black Friday

Aż 84 proc. konsumentów myśli o skorzystaniu ze specjalnych promocji na tegoroczny Czarny Piątek (27.11). Jednak większość z nich uzależnia swój udział od otrzymania atrakcyjnej oferty. Połowa e-sklepów ma już gotowe promocje, ale co trzeci sprzedawca internetowy jeszcze nie wie, czy zrobi coś specjalnego na Black Friday.   W poprzednich latach ostatni piątek listopada był […]

Już jutro SAP Retail Day, konferencja online dla przedstawicieli branży handlowej

Już jutro SAP Retail Day, konferencja online dla przedstawicieli branży handlowej

O nowej rzeczywistości w handlu, innowacyjnych rozwiązaniach sprzedażowych, nowoczesnych narzędziach zarządzania łańcuchem dostaw czy planowania przyszłego popytu, a także w jaki sposób zaplanować transformację cyfrową, by przeprowadzić ją z sukcesem powiedzą eksperci SAP oraz zaproszeni goście, podczas konferencji online SAP Retail Day, która odbędzie się już 5 listopada 2020 roku (najbliższy czwartek). Udział w wydarzeniu jest bezpłatny. […]

Sklep e-spar skraca czas dostawy zakupów. Umożliwia również dostawę przez aplikację Wolt

Sklep e-spar skraca czas dostawy zakupów. Umożliwia również dostawę przez aplikację Wolt

Pandemia gwałtownie przyspieszyła rozwój e-commerce w Polsce – sieć sklepów Spar zainwestowała w początkowych fazach pandemii w infrastrukturę handlu internetowego i cały czas ją rozwija. Klienci, którzy chcą robić zakupy online mogą złożyć zamówienie na stronie e-spar.com.pl. Oferta sklepu internetowego jest dokładnie taka sama jak w placówkach stacjonarnych, a produkty mają te same atrakcyjne ceny. […]

Kaufland rozwija usługę click & collect

Kaufland rozwija usługę click & collect

Kaufland wprowadził nowe zasady funkcjonowania zdalnej rezerwacji produktów. Od teraz użytkownicy usługi Kufland click & collect mogą zamawiać produkty z terminem odbioru do trzy dni wprzód, wybierając spośród dwukrotnie większego asortymentu. Usługa Kaufland click & collect funkcjonuje w marketach sieci od maja br. i została wprowadzona, by ułatwić klientom codzienne zakupy. Od teraz użytkownicy korzystający […]

5 listopada odbędzie się SAP Retail Day – cyfrowa transformacja branży handlowej

5 listopada odbędzie się SAP Retail Day – cyfrowa transformacja branży handlowej

Konferencja online SAP Retail Day, która odbędzie się już 5 listopada 2020 roku, to wyjątkowe spotkanie dedykowane przedstawicielom kadry zarządzającej z sektora handlu detalicznego oraz dóbr konsumenckich, w tym dyrektorom zarządzającym, menedżerom ds. e-commerce, logistyki. Udział w konferencji jest bezpłatny. Wystarczy zarejestrować się na stronie LINK. Spotkanie „SAP Retail Day” będzie prowadzone online i rozpocznie się […]

ACTEEUM wdraża nowe oprogramowanie do zdalnego zarządzania centrami handlowymi w dobie pandemii

ACTEEUM wdraża nowe oprogramowanie do zdalnego zarządzania centrami handlowymi w dobie pandemii

Firma ACTEEUM Central Europe zaczęła korzystać z nowego systemu informatycznego, który ułatwia zarządzanie centrami handlowymi. Nowe oprogramowanie pozwala zdecydowanie skrócić czas potrzebny na analizę dokumentów najmu. Nowe oprogramowanie automatycznie wychwytuje również sprzeczności między poszczególnymi umowami – np. że asortyment danego lokalu narusza zapis o wyłączności zagwarantowany dla innego najemcy. Dzięki zastosowaniu nowego systemu informatycznego zwiększył […]

Hebe dostarczy zakupy online w ciągu 2 godzin

Hebe dostarczy zakupy online w ciągu 2 godzin

W trosce o zdrowie klientów, w czasie rosnącego zagrożenia epidemiologicznego, Hebe przypomina o możliwości dokonywania zakupów online. Zakupy zostaną dostarczone nawet w ciągu 2 godzin od momentu złożenia zamówienia przez klienta. Click and Collect – to szybki odbiór zakupów w wybranej drogerii. Podczas finalizacji zamówienia on-line, klient wybiera jedną z ponad 250 drogerii Hebe, do […]

Grupa Muszkieterów rozwija usługi click&collect

Grupa Muszkieterów rozwija usługi click&collect

Grupa Muszkieterów kontynuuje rozwijanie usługi zakupów click&collect w sieci supermarketów spożywczych. Od niedawna Intermarché Drive jest dostępne w blisko 50 lokalizacjach, dzięki czemu z rozwiązania mogą korzystać klienci prawie co czwartego sklepu sieci w całej Polsce. W odpowiedzi na zmieniające się nawyki zakupowe polskich konsumentów, Grupa Muszkieterów sukcesywnie rozwija usługę Drive. Klienci Intermarché mogą korzystać […]

[RAPORT] Zwroty w e-commerce generują znaczące koszty

[RAPORT] Zwroty w e-commerce generują znaczące koszty

“Klient się rozmyślił” – to najczęstszy powód zwrotów wskazywany przez właścicieli sklepów internetowych w badaniu przeprowadzonym przez firmę merce.com. Ponad dwukrotnie rzadsze jest odsyłanie zakupów z powodu uszkodzeń i wad. Oznacza to, że konsumenci nauczyli się odróżniać zwroty od reklamacji i chętnie wykorzystują swoje prawa.  W większości polskich sklepów internetowych zwracanych jest mniej niż 5 […]

Krzysztof Bajołek, Answear.com: stale zwiększamy średnią wartość koszyka

Krzysztof Bajołek, Answear.com: stale zwiększamy średnią wartość koszyka

Answear.com, wiodąca platforma cyfrowej sprzedaży odzieży w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, podsumowuje operacyjnie 9 miesięcy 2020 r. W tym czasie spółka kontynuowała wzrost, poprawiając kluczowe wskaźniki efektywności biznesu, w tym liczbę dokonanych transakcji, która wyniosła 1,74 mln, przy średniej wartości zamówienia 224 zł netto. Bezpośrednio przełożyło się to na zwiększenie sprzedaży. W połowie września br. Answear.com […]

[ANALIZA] W IV kwartale e-sklepy czeka boom zakupowy

[ANALIZA] W IV kwartale e-sklepy czeka boom zakupowy

Czwarty kwartał to każdego roku czas wzmożonych zakupów. Konsumenci szukają odzieży, obuwia i dodatków na zbliżający się sezon jesienno-zimowy, przygotowują się do nadchodzących Świąt Bożego Narodzenia i obdarowują najbliższych.  Zanim to nastąpi, w listopadzie na zakupomaniaków czekają dwie wyjątkowe okazje – Black Friday i Cyber Monday. Warto przygotować e-sklep na nadciągający boom zakupowy – zoptymalizować […]

Scroll to Top