Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Galeria Wiślanka jest już rok na rynku

Mija rok od otwarcia Galerii Wiślanka – pierwszego  centrum handlowego w Żorach. Od chwili inauguracji obiekt stał się główną destynacją zakupową zarówno dla mieszkańców miasta, jak i okolicznych miejscowości oferując wiele marek. 

Galeria Wiślanka została zrealizowana przez lokalną spółkę, której prezes Teresa Jonas od lat związana jest ze śląskim biznesem. Na powierzchni około 20 000 mkw. GLA  znalazły się salony m.in. sieci należących do Grupy LPP, Rossmann, RTV Euro AGD, Yes, Pepco. W obiekcie działa również supermarket sieci Lidl.

Nowe doświadczenia zakupowe

W celu zachęcania jeszcze większej liczby gości Wiślanka konsekwentnie przełamuje schematy, czego najlepszym przykładem jest otwarcie dużego ogródka gastronomicznego na zewnątrz.
Wszystkie te działania mają swoje odzwierciedlenie w sukcesywnie rosnącym współczynniku odwiedzalności.
– Do realizacji tego projektu podchodziliśmy bardzo personalnie. Wiślanka miała być nie tylko tradycyjnym miejscem zakupów, ale zapewniać klientom w mieście zupełnie nowe doświadczenia zakupowe. Oferta centrum handlowego miała być skierowana do każdej grupy wiekowej oraz zarówno do klientów poszukujących produktów znanych marek sieciowych, jak i premium. Udało nam się to zrealizować, a najlepszym dowodem na przyjęcie przez nas słusznej koncepcji, jest wciąż rosnący foot-fall. Dlatego też chcemy podziękować naszym klientom za okazane zaufanie, poprzez liczne atrakcje przygotowane z myślą o organizacji pierwszych urodzin obiektu – mówi Teresa Jonas, inwestor, prezes zarządy Wiślanka S.A.

R E K L A M A

Huczne urodziny

Już 16 października br. dla klientów przygotowano m.in. porady stylisty, konkursy z atrakcyjnymi nagrodami, gry i zabawy dla dzieci czy pokazy oraz występy artystyczne. Natomiast kulminacyjnym elementem pierwszych urodzin będzie 3D Mapping Show, dzięki któremu elewacja Wiślanki ożyje na oczach widzów tworząc spektakularne i niezapomniane widowisko.