Wkrótce SCF 2024 Spring
Dołącz do 1200 uczestników!

Tape à l’oeil w Polsce już tylko online

Tape à l’oeil już w listopadzie tego roku zapowiedziała, że z końcem roku zamknie wszystkie stacjonarne sklepy w Polsce. I tak się stało. Francuska sieć z ubraniami dla dzieci pozostaje jednak dostępna w kanale online.

Ostatnie 4 stacjonarne sklepy zostały zamknięte 24 grudnia 2021. Były one zlokalizowane w Auchan Piaseczno, Auchan Komorniki, Auchan Swadzim i Galerii Łomianki.

8 lat na polskim rynku.

Tape à l’oeil to marka stworzona 20 lat temu we Francji. Obecnie posiada około 300 sklepów na całym świecie i ciągle się rozwija, aby przedstawić swoją kolekcję w nowych obszarach geograficznych. Marka prowadzi sprzedaż internetową.

W Polsce Tape à l’oeil pojawiło się w 2013 roku wraz z otwarciem swoich pierwszych 10 sklepów w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach i Czeladzi. Marka rozwijała się w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców. Średnia powierzchnia sklepu wynosiła od 100 do 200 m kw.

Tape à l’oeil, to ubrania dla dzieci. Kreuje kolekcje oryginalne, z detalami, które nadają im wyjątkowego charakteru.

Trwa rejestracja uczestników i partnerów!

SCF 2024 Spring

Najważniejsze wiosenne spotkanie rynku centrów handlowych,  9-10 kwietnia 2024, Legia Warszawa.

Rejestracja uczestników