Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Search Results for accenture-sp-z-o-o/

[BADANIE] Accenture: Mocny wpływ pandemii na zachowania zakupowe generacji Z

Z badania przeprowadzonego przez Accenture wynika, że ołowa przedstawicieli generacji Z przynajmniej raz dziennie korzysta z mediów społecznościowych. Co trzeci z nich przynajmniej raz na dobę korzysta z platform streamingowych do oglądania filmów i seriali lub słuchania muzyki. To blisko dwukrotnie więcej osób niż w grupie milenialsów. I to ma bardzo istatny wpły na zachowania zakupowe młodych ludzi.  Media społecznościowe dla młodego pokolenia są przede wszystkim miejscem szukania informacji o promocjach. Już co trzeci konsument generacji Z od razu […]
zabka-sklep-domaniewska

Żabka Polska: nowy system zarządzania siecią

Żabka wdrożyła innowacyjny system zarządzania bazujący na rozwiązaniach chmurowych dostarczonych przez Salesforce. Narzędzie pomaga podnieść jakość obsługi blisko 6 tys. franczyzobiorców współpracujących z siecią. Żabka Polska wdrożyła unikalne, oparte o chmurę narzędzie do zarządzania siecią franczyzową bazujące na rozwiązaniach Salesforce. Nowy System Zarządzania Relacjami z Franczyzobiorcami integruje w jednym miejscu dane dotychczas dostępne w różnych aplikacjach, zapewniając jeszcze lepszą i szybszą obsługę blisko 6000 franczyzobiorców […]

Accenture we współpracy z OTCF opracowało model ESG

Accenture we współpracy z OTCF wypracowało model analizowania i zbierania danych, umożliwiający bieżący monitoring postępów realizacji strategii zrównoważonego rozwoju „4F Change”. Analiza ponad 300 środowiskowych i społecznych wskaźników wspólnie wyznaczonych przez Accenture i OTCF pozwoli zarządzającym na podejmowanie optymalnych decyzji, zapewni transparentną komunikację w zakresie realizacji celów strategii oraz lepsze zrozumienie jej wpływu na otoczenie. Strategia 4F Change – Od samego początku powstania strategii 4F Change […]
zakupy-galeria-klient

[BADANIE] Sklepy stacjonarne wciąż pełnią istotną rolę dla Generacji Z

Połowa przedstawicieli generacji Z przynajmniej raz dziennie korzysta z mediów społecznościowych. Dla 57% ankietowanych to źródło informacji o promocjach. 67% generacji Z i milenialsów uważa, że w Internecie i mediach społecznościowych mogą również znaleźć ekspertów z interesujących ich dziedzin oraz zdobyć wiedzę. 2/3 generacji Z traktuje wyjście do galerii handlowej jako formę spędzenia czasu w innym miejscu (67%) lub możliwość wspólnego wyjścia z rodziną i znajomymi (66%) – wynika z badania zwyczajów […]

Grupa Żabka wdrożyła narzędzie wspierające dekarbonizację

Grupa Żabka, przy wsparciu partnerów Accenture i Avanade, realizuje cyfrową transformację w obszarze ESG. Jej celem jest wzbogacenie kompleksowego systemu zarządzania danymi ESG w zakresie dekarbonizacji. Na platformie Microsoft powstało elastyczne rozwiązanie do szczegółowej analizy śladu węglowego operacji Grupy Żabka.
sztuczna inteligencja

Sztuczna inteligencja nas ubierze i pomaluje – bez wychodzenia z domu

Branża kosmetyczna, czy szerzej mówiąc sektor beauty, dość długo stroniła od technologicznych nowości. Uważano – nie bez racji – że kupujący wolą na własne oczy przekonać się co do jakości towaru, a gdy można to przymierzyć go lub przetestować. Pandemia sprawiła jednak, że i w tej branży sztuczna inteligencja rozgościła się wygodnie i co najważniejsze, wirtualne próbki są coraz wyższej jakości. Przymierzanie okularów, nakładanie makijażu czy ubrań jest możliwe m.in. dzięki technologii AR i pozwala na zrobienie zakupów bez wychodzenia […]