Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Search Results for adidas-poland-sp-z-o-o/

JD Sports wśród najemców Atrium Targówek

Na początku maja tego roku, do grona najemców Atrium Targówek dołączyła brytyjska sieć JD Sports, otwierając swój pierwszy sklep w Warszawie. Klienci zyskali blisko 700 mkw. nowoczesnej powierzchni, a wraz z nią bogatą ofertę footwear & apparel topowych brandów, w tym także marek dotychczas niedostępnych w Polsce. Znana na całym świecie brytyjska marka JD Sports to królestwo topowych produktów, takich jak Nike, Lacoste, Adidas, […]

Marki zadomawiają się w centrach Newbridge

Seria prolongat w trzech centrach Newbridge w Toruniu, Krakowie i Łodzi. Tylko w ciągu ostatnich kilku tygodni 5 najemców zdecydowało się w nich przedłużyć umowy najmu, a tym samym dalej rozwijać się w nowoczesnych obiektach convenience z portfolio inwestora. Newbridge umacnia ofertę swoich centrów handlowych, przedłużając umowy z wieloletnimi partnerami biznesowymi. W samych tylko Nowych Bielawach w Toruniu umowy prolongował właśnie 2 najemców. Nadal działać będzie tutaj punkt […]

Pierwszy sklep UNIQLO w Polsce powitał klientów w Domach Towarowych Wars Sawa Junior

Z TOKIO DO WARSZAWY! to główne hasło, którym międzynarodowa marka odzieżowa UNIQLO przywitała pierwszych klientów swojego nowego sklepu w Domach Towarowych Wars Sawa Junior. Dwupoziomowy sklep z szeroką ofertą odzieży oraz dodatków dla kobiet, mężczyzn, dzieci i niemowląt, został otwarty 27 października. “Jestem bardzo podekscytowana, że mogę wprowadzać markę UNIQLO i koncept LifeWear do Polski. Jestem przekonana, że produkty inspirowane japońskimi wartościami, takimi jak prostota, wysoka jakość […]
factory-annopol

NEINVER osiąga poziom sprzedaży sprzed pandemii

Centra FACTORY w Polsce zyskały 30 nowych salonów outletowych wielu branż, wprowadzając do swoich obiektów znane marki premium, czy umożliwiając partnerom biznesowym debiut w outletowym kanale sprzedaży. Towarzyszy temu wysoki poziom sprzedaży w centrach FACTORY w Polsce i wzrost koszyka zakupowego o 19% w porównaniu do roku 2019 oraz 18% w porównaniu do roku 2020. 909 milionów euro wyniosła wartość sprzedaży w 17 centrach outlet z portfolio NEINVER w Europie w 2021 […]