Search Results for barbora-polska-sp-z-o-o/
Barbora.pl świętuje dwa lata na polskim rynku i chce być nr 1 w e-grocery
Po dwóch latach obecności na polskim rynku sklep internetowy Barbora.pl ocenia swoje wejście do Polski jako udane, choć trudne. W tym czasie sklep zdołał wyrosnąć na jedną z najpopularniejszych wśród Polaków firm e-grocery.
Barbora.pl rozszerza zakres działania
Barbora kontynuuje swoją ekspansję w Polsce. Po sukcesie na warszawskim rynku i wejściu do Trójmiasta, internetowy sklep spożywczy z krajów bałtyckich udostępnia swoje usługi dla mieszkańców Łodzi. Ambicją firmy, jak informuje zarząd, jest obsługa jak największej liczby klientów w całej Polsce. – Wyróżnikami marki Barbora i jej zespołu są ambicja i szybkość działania. Weszliśmy do Polski z wypracowanym modelem biznesowym, który pozwala nam na szybką ekspansję i oferowanie naszych usług […]
Platforma e-commerce Barbora wychodzi z Polski
Po trzech latach działalności z Polski wycofuje się platforma e-commerce Barbora, należąca do litewskiej Maxima Group, właściciela m.in. sieci sklepów Stokrotka.
[ANALIZA] Colliers: Potrzeba lokalności kształtuje rynek handlowy
Po oddaniu ponad 319 tys. mkw. GLA powierzchni, całkowita podaż w sektorze centrów handlowych na koniec 2022 roku wyniosła ponad 12,7 mln mkw. GLA, a nasycenie powierzchnią osiągnęło 327 mkw. na 1 000 mieszkańców.