Wkrótce SCF 2024 Spring
Dołącz do 1200 uczestników!

Search Results for blysk-sp-z-o-o/

jokr-kurier

Jokr: nowy gracz wchodzi na polski rynek

Jokr uruchamia globalną platformę umożliwiającą wygodne zakupy online z błyskawiczną dostawą. Firma tworzy sieć lokalnych “darkstores” czyli miejskich magazynów zlokalizowanych w wybranych dzielnicach – dzięki którym jest w stanie dostarczać zamówienia w ciągu zaledwie 15 minut. Dzięki technologii Jokr będzie mógł idealnie dopasować się asortymentem i ofertą do potrzeb mieszkańców danej okolicy. Jednym z pierwszych miast, w których Jokr rozpocznie działalność, jest Warszawa. Jokr rozpoczyna […]

Zakupy przychodzą do klienta, czyli nowe formaty w retailu

Pandemia przyspieszyła rewolucję w branży retail w kierunku rozwoju „wielokanałowości”. E-commerce zamienia się w q-commerce, a szybkie dostawy sprowadzają do centrów miast tzw. dark stores. Czy będzie to jednak przyszłość zakupów, czy tylko chwilowa moda? Przyszłość handlu jest nierozerwalnie związana z dalszą cyfryzacją i zacieraniem granic między sprzedażą online i offline. Wpływ na to mają zmieniające się preferencje zakupowe konsumentów, w tym oczekiwania dotyczące wygodnego i szybkiego dostępu do podstawowych towarów. Pandemia […]
Małgorzata Matusiewicz, District Marketing Manager, UPS

[WYWIAD] Małgorzata Matusiewicz, UPS: wielu sprzedawcom pandemia uświadomiła, jak ogromny potencjał ma rynek e-commerce

Wielu sprzedawcom pandemia uświadomiła, jak ogromny potencjał ma rynek e-commerce. Z naszej współpracy z różnymi sieciami wynika, że sprzedawcy szybko się uczą i błyskawicznie dostrzegają, czego oczekują klienci kupujący online. Na te wymagania musiały się więc przygotować nie tylko sklepy, ale także obsługa logistyczna – w rozmowie z SCF News / retailnet.pl mówi Małgorzata Matusiewicz, Marketing Manager UPS Polska Pandemia wyraźnie wzmocniła trend robienia zakupów online i przyspieszyła rozwój […]

Multikino: frekwencja w kinach napawa optymizmem

Według danych BoxOffice.pl oraz dystrybutora UIP Sp. z o.o. w pierwszym półroczy 2022 roku cztery filmy osiągnęły frekwencję ponad miliona widzów: „Sing 2”, „Sonic 2: Szybki jak błyskawica”, „Top Gun: Maverick” oraz „Doktor Strange w multiwersum obłędu”. Ta liczba będzie sukcesywnie wzrastała, ponieważ w najbliższych miesiącach do kin wejdą kolejne hity. – Rekordowe wyniki frekwencyjne tych czterech filmów napawają optymizmem całą branżę kinową […]
slawomir-chlon

Sławomir Chłoń, Organic Farma Zdrowia: stawiamy na e-handel. Liczba sklepów tradycyjnych przestaje mieć już takie znaczenie

Nasze plany rozwojowe skupiamy na błyskawicznym rozwoju naszych kanałów e-commerce, którymi chcemy obsłużyć wielokrotnie większą ilość klientów i transakcji, z jednoczesnym podnoszeniem jakości dostaw – mówi redakcji retailnet.pl / SCF News Sławomir Chłoń Prezes Zarządu Organic Farma Zdrowia. – Pracujemy też bardzo intensywnie nad właściwą integracją e—commercu z kanałem tradycyjnym, tak aby stworzyć optymalny omnichannel – tłumaczy Sławomir Chłoń. – Rozwój […]
piotripaweł-arkady-2

Dwie spółki z Grupy Piotr i Paweł wykonały już układy z wierzycielami

Dwie spółki z Grupy Piotr i Paweł – Grupa Piotr i Paweł sp. z o.o. oraz Piotr i Paweł Detal sp. z o.o. – wykonały już układy z wierzycielami i dokonały należnych wypłat. Łącznie zrealizowano ponad 1250 przelewów. Do całkowitego zakończenia postępowania sanacyjnego – czyli wypłacenia środków przez trzecią spółkę Piotr i Paweł SA – brakuje tylko postanowienia sądu o stwierdzeniu prawomocności, co  powinno nastąpić w szybkim terminie. – Jestem […]
coccodrillo-sklep1-1

[CASE STUDY] Fast White Cat: fast wdrożenie eCommerce, czyli wyjątkowy Sylwester online

Skuteczny eCommerce House to ten, który rozumie obie najważniejsze potrzeby klienta eCommercowego – zbudowanie (lub utrzymanie) platformy w najlepszym możliwym wydaniu oraz wspieranie głównej funkcji sklepu online, czyli efektywnego sprzedawania. Ale są jeszcze kwestie takie, jak presja czasu i naprawdę szalony deadline. Jak w 100 dni wdrożyć projekt, przewidziany na trzykrotnie dłuższy czas realizacji? Zrobić to fast. Case Study z tego błyskawicznego wdrożenia zaczyna się od pewnego […]

Eobuwie.pl wprowadza 100 dni na darmowy zwrot na kolejnych europejskich rynkach

Eobuwie.pl – jeden z największych polskich e-commerce właśnie uruchomił wydłużone terminy zwrotów w Grecji, Bułgarii, Niemczech i na Ukrainie. To kolejne kraje, w których klienci mogą odesłać zamówione produkty nawet w ciągu 100 dni od daty zakupu, za darmo. Dotychczas udogodnienie to było dostępne w Polsce oraz na wybranych rynkach zagranicznych: w Czechach, Chorwacji, Rumunii, na Słowacji, Węgrzech, we Francji i Włoszech. – Usługa, którą uruchomiliśmy we wrześniu, w błyskawicznym tempie zyskała uznanie klientów. Widzimy, […]
listonic-rankig

[RANKING] Najpopularniejsze sieci handlowe w Polsce

2020 rok, w związku z wybuchem pandemii Covid-19, przyniósł wiele nieoczekiwanych zmian w sektorze handlowym. Wśród największych wyzwań tego okresu można wymienić m.in.: czasowe lockdowny, ograniczenia działalności galerii handlowych, zmianę zwyczajów zakupowych konsumentów, trudności z utrzymaniem łańcucha dostaw, a także konieczność zapewnienia bezpieczeństwa pracownikom i klientom. Szósta edycja raportu Listonic „Ranking sieci handlowych w Polsce” pokazuje, kto najlepiej poradził sobie z dynamicznym otoczeniem […]
epp-galeria-mlociny

Z aplikacji EPP Connect korzysta już niemal 2 tysiące najemców firmy

Ponad 20% wzrost efektywności przepływu informacji, zaoszczędzonych ponad 1500 roboczogodzin i 15 tysięcy kartek papieru – EPP, największy właściciel centrów handlowych w Polsce, podsumowuje efekty sześciu miesięcy korzystania z innowacyjnej aplikacji do komunikacji z najemcami. Po pół roku od wdrożenia EPP Connect – rozwiązania, które łączy najlepsze cechy mediów społecznościowych z zaawansowanymi możliwościami raportowania – z aplikacji korzysta 90% najemców w 16 obiektach należących do EPP. […]
media-expert-sklep

Media Expert wzmacnia ofertę dla biznesu. 

Błyskawiczne rozpatrzenie wniosku i minimum formalności – to główne atuty opracowanego przez Media Expert i PKO Leasing rozwiązania dla przedsiębiorców. W przypadku większości rodzajów prowadzenia działalności, o finansowanie w formie leasingu można ubiegać się już od pierwszego dnia działalności firmy, a jego przyznanie nie ogranicza indywidualnej zdolności kredytowej nabywcy.  Dla wielu przedsiębiorców leasing stanowić będzie korzystniejszą alternatywę wobec tradycyjnych form kredytowania zakupów. Z rozwiązania może skorzystać […]
a-sip-cream

[KOMENTARZ] Anna Sip, CREAM: podejście do marketingu centrum handlowego trzeba przeformułować

Marketing centrum handlowego w czasie pandemii to jak wyjście ze swojej strefy komfortu. To co znane i lubiane musiało przybrać nową formę. Zaadaptowaną do nowych realiów, wymogów i ograniczeń związanych z pandemią. Ostatni rok nauczył nas na pewno tego, by być gotowym na nieprzewidziane, umieć się w tej sytuacji błyskawicznie odnaleźć i do niej dostosować – mówi dla Retailnet Anna Sip, Marketing Senior Manager Galerii Askana. Bardziej niż zwykle, my – marketingowcy, […]