Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Search Results for bnp-paribas-real-estate-poland-sp-z-o-o/

karuzela-wrzesnia

[RAPORT] BNP Paribas Real Estate Poland: Handel powoli odżywa

W minionych dwunastu miesiącach nieruchomości handlowe starały się nadrabiać straty z pierwszego roku pandemii. Podsumowując 2021 rok na rynku nowoczesnych powierzchni handlowych, eksperci BNP Paribas Real Estate Poland wskazali na kilka kluczowych dla sektora zjawisk, w tym m.in.: szybki powrót odwiedzających do obiektów handlowych, umacnianie się pozycji parków handlowych, e-handel będący na ścieżce stabilnego wzrostu, a także coraz istotniejszą rolę zrównoważonego rozwoju i polityki […]
fabrice-bnp-paribas

Fabrice Paumelle, BNP Paribas Real Estate: fundamentalne zmiany w obrazie nowoczesnego handlu mogą jeszcze przyspieszyć

Rok 2020 na rynku nieruchomości handlowych w Polsce, ale również w skali globalnej, został zdominowany przez pandemię COVID-19. Branża modowa oraz rozrywkowo-gastronomiczna w największym stopniu odczuły skutki kilkukrotnych „lockdownów” oraz obostrzeń sanitarnych. – Fundamentalne zmiany w obrazie nowoczesnego handlu w Polsce mogą jeszcze przyspieszyć. Wraz ze zmianą zachowań konsumenta trend związany z „lokalnością” życia został dostrzeżony przez wielu najemców, którzy do tej pory zazwyczaj lokowali swoje sklepy w galeriach handlowych. Przyszłość przyniesie […]
trei-vendo-park-inowroclaw

Korzystne prognozy dla sektora nieruchomości handlowych

Rosnące w siłę parki handlowe i centra typu convenience, dobry czas dla dyskontów, duże galerie handlowe rejestrujące wzrosty poziomu odwiedzalności i niezłe prognozy ekonomiczne; to główne zjawiska zaobserwowane w trzecim kwartale roku. Analizę sektora nieruchomości handlowych przygotowali eksperci firmy doradczej BNP Paribas Real Estate. Pod koniec września łączne zasoby powierzchni handlowej zbliżyły się do poziomu 15,3 mln m kw. Trzeci kwartał przyniósł […]

Rozdano 36 nagród w XIV edycji PRCH Retail Awards

W XIV edycji PRCH Retail Awards członkowie jury przyznali łącznie 36 nagród. W tym 8 złotych statuetek oraz 27 srebrnych, w 20 kategoriach biznesowo-strategicznych i marketingowych. Dodatkowo jury strategiczne przyznało nagrodę specjalną.