Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Search Results for cdrl-spolka-akcyjna/

CDRL jeszcze mocniej wchodzi w omnichannel

CDRL stawia na rozwój sprzedaży omnichannel i chce docierać do klientów przez sklepy własne, sklepy franczyzowe, punkty partnerskie oraz sklep internetowy i platformy marketplace. W tradycyjnym kanale sprzedaży firma koncentruje się na rozwoju na Bałkanach.  Grupa CDRL notuje bardzo dobre wyniki operacyjne. Dane finansowe za I półrocze zostały obciążone odpisami aktualizującymi, które są konsekwencją wojny w Ukrainie, a więc czynnikiem niezależnym od spółki. Były one konieczne, ze względu na sprzedaż udziałów w spółce zależnej […]
Sklep Coccodrillo

CDRL notuje wzrost marży na sprzedaży w I półroczu

Grupa CDRL w I półroczu 2022 roku zwiększyła marżę na sprzedaży, która wyniosła 51,4 procent i jest wyższa względem analogicznego okresu o 1,1 pkt. proc. W omawianym czasie Grupa osiągnęła 188 mln zł przychodów – jest to wynik wyższy 2,1 proc. r/r. Spółka konsekwentnie rozwija segment e-commerce zwiększając dotarcie do konsumentów oraz funkcjonalność platformy. W II kwartale, spółka odnotowała o 2,3 proc. wyższe jednostkowe przychody r/r., które wyniosły […]
coccodrillo

Grupa CDRL podsumowuje wyniki finansowe po I kwartale 2021 roku

Grupa CDRL, właściciel marki Coccodrillo oraz Buslik, w I kwartale 2021 roku odnotowała zysk z działalności operacyjnej na poziomie 0,84 mln zł względem straty 5,4 mln zł rok wcześniej. Środki z przepływów pieniężnych netto z działalności operacyjnej wyniosły 7,9 mln zł, co oznacza wzrost w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku, kiedy to spółka odnotowała stratę na poziomie 12,6 mln zł. W I kwartale 2021 roku przychody ze sprzedaży Grupy […]
Salon Coccodrillo

CDRL: W roku 2022 wzrost sprzedaży o 11 proc.

Grupa CDRL, właściciel marki Coccodrillo oraz Buslik, w IV kwartale 2022 r. wygenerowała 78,8 mln zł przychodów w spółce CDRL S.A. Jest to o 11 proc. więcej w analogicznym okresie ubiegłego roku. W całym 2022 roku wpływy ze sprzedaży w spółce CDRL S.A wyniosły 297,4 mln zł, co oznacza 8 proc. wzrost względem roku 2021. – Przychody spółki CDRL S.A., zarówno w IV kwartale jak i całym 2022 […]
Sklep Coccodrillo

Wzrost jednostkowych przychodów CDRL w II kwartale o 10 proc. r/r

Grupa CDRL, właściciel marki Coccodrillo oraz Buslik, w II kwartale br. wygenerowała 70,61 mln zł jednostkowych przychodów w CDRL S.A. Jest to wynik o 10 proc. wyższy w porównaniu do analogicznego okresu w 2021 r. Sieć sklepów Buslik osiągnęła 24,9 mln zł przychodów – o 20,6 proc. mniej niż rok wcześniej. Spółka odnotowała wzrost sprzedaży w polskich sklepach stacjonarnych. W II kwartale wyniosła ona 37,66 mln zł i jest to o 21 proc. […]
Salon Coccodrillo

Grupa CDRL podsumowuje III kwartał 2022 r.

Grupa CDRL, wiodący dystrybutor odzieży dziecięcej w Europie Środkowo-Wschodniej, w III kwartale 2022 roku, pomimo czasowo niestabilnej sytuacji na rynkach rosyjskim i białoruskim, wygenerowała przychody ze sprzedaży, w wysokości 114 mln zł. Marża na sprzedaży towarów wzrosła do 50,2%.   Wyniki spółki w III kwartale 2022 r. są obciążone odpisem aktualizującym w kwocie 4,8 mln zł. Odpisane należności pozostają wymagalne, a zarząd podejmie w ramach obowiązującego prawa działania mające doprowadzić […]

Rekordowy zysk netto Grupy CDRL w 2021 roku

Grupa CDRL, właściciel marki Coccodrillo oraz Buslik w 2021 roku, wypracowała najwyższy w swojej historii zysk netto, który wyniósł 32,9 mln zł. Spółka odnotowała również znaczący wzrost przychodów ze sprzedaży – w omawianym okresie było to 444,2 mln zł, czyli o 9,5 proc. więcej niż w roku 2020. Wpływ na wyniki miał przede wszystkim rozwój sprzedaży internetowej, ale także optymalizacja sieci sklepów stacjonarnych. – Wyniki osiągnięte […]

CDRL systematycznie rośnie przez cały 2021

Grupa CDRL, właściciel marki Coccodrillo oraz Buslik, w II kwartale br. wygenerowała 100 mln zł przychodów w obu markach, czyli o 23 proc. więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Spółka optymalizuje sieć sklepów stacjonarnych i umacnia internetowe kanały sprzedaży. – II kwartał pod względem osiągniętych przychodów oceniamy pozytywnie. Dzięki konsekwentni wdrażanej strategii wracamy do wyników, które wypracowaliśmy przed wybuchem pandemii. Sprzedaż w sklepach internetowych utrzymuje się na bardzo […]

7,7 mln zł skonsolidowanego zysku netto CDRL w II kwartale

Grupa CDRL według szacunków Zarządu osiągnęła w II kwartale 2022 r. 7,7 mln zł skonsolidowanego zysku netto. Wynik ten o 3,5 mln zł obniżył odpis aktualizujący wartość aktywów wynikający ze sprzedaży udziałów w spółce zależnej z siedzibą w Rosji. Dodatkowo spółka zdecydowała o utworzeniu odpisów aktualizujących wartość należności i udziałów w spółce zależnej DPM, które obniżą wynik jednostkowy za I półrocze 2022 r. – W II kwartale osiągnęliśmy mocne wyniki operacyjne, […]