Search Results for dino-polska-spolka-akcyjna/
Dino Polska: Naszym celem jest utrzymanie wysokiego tempa rozwoju
Zgodnie z przyjętą strategią, w 2021 r. sieć sklepów spożywczych Dino kontynuowała rozwój geograficzny, otwierając 343 nowe markety na terenie całego kraju. W efekcie, na koniec 2021 r. sieć liczyła 1815 marketów, a jej roczne obroty wzrosły o 32%. W 2021 r. konsumenci realizowali w marketach Dino średnio ponad 1,1 mln zakupów dziennie, o ponad 30% więcej niż w 2020 r. – Każdego dnia staramy się coraz lepiej służyć konsumentom […]
Dino Polska w 2022 r.: rekordowe zainteresowanie konsumentów ofertą sklepów Dino
W 2022 r. Dino Polska kontynuowała rozwój geograficzny, czego efektem było uruchomienie 344 nowych marketów Dino. Na koniec 2022 r. Dino Polska posiadała 2156 sklepów, o 19% więcej w porównaniu do 2021 r.
Dino Polska w I kwartale 2023 r.: dalszy rozwój sieci i znaczący wzrost sprzedaży
W I kwartale 2023 r. przychody Dino Polska były o 43,8% wyższe niż w I kw. 2022 r. Na koniec marca sieć Dino liczyła 2 210 marketów, o 54 więcej niż kwartał wcześniej i o 330 marketów więcej niż na koniec marca 2022 r.
Dino Polska: wysoki wzrost obrotów w pierwszym kwartale 2022
W I kwartale 2022 r. sieć sklepów spożywczych Dino konsekwentnie zwiększała skalę swojej działalności, otwierając 66 nowych marketów. Ekspansja geograficzna w połączeniu z atrakcyjną ofertą produktową skutkowała wzrostem liczby wizyt klientów w sklepach Dino o 32 proc. w stosunku do I kw. 2021 r. oraz wzrostem obrotów o 39,6 proc., do 3,85 mld zł, przy wzroście sprzedaży like-for-like, czyli w sklepach istniejących od ponad roku, o 20,4%. Dino Polska koncentruje się na dalszej […]
Dino Polska chce pozyskać z emisji obligacji do 1 mld zł na rozwój sieci
Zarząd spółki Dino Polska SA poinformował, że 10 września 2021 r. podjął uchwałę w sprawie zmiany Programu Emisji Obligacji. Zmiana polega na zwiększeniu z 500 mln zł do 1 mld zł łącznej wartości, do której Spółka może dokonywać emisji obligacji. Celem Programu, jak poinformowano w komunikacie, jest dywersyfikacja źródeł finansowania oraz optymalizacja kosztów działalności spółki. – Środki pieniężne pozyskane w ramach Programu Emisji Obligacji przeznaczone zostaną […]
Dino Polska z rekordową liczbą klientów
W III kwartale 2022 r. przychody Dino Polska były o 54% wyższe niż w III kw. 2021 r. Na koniec września sieć Dino liczyła 2 069 marketów, o 94 więcej niż kwartał wcześniej i o 363 markety więcej niż na koniec września 2021 r. Dogodne lokalizacje sklepów oraz atrakcyjne ceny produktów skutkują rekordową liczbą konsumentów realizujących zakupy w Dino. W III kw. 2022 r. przychody ze sprzedaży Dino Polska wyniosły 5,4 mld zł. Narastająco, po trzech kwartałach […]
Żabka, Dino, Selgros – Prezes UOKiK wszczyna kolejne postępowania wyjaśniające
Prezes UOKiK Tomasz Chróstny sprawdzi, czy trzy sieci handlowe mogą wykorzystywać przewagę kontraktową wobec dostawców produktów rolno-spożywczych. Zastrzeżenia budzą niektóre opłaty pobierane od kontrahentów przez Żabka Polska, Dino Polska oraz Transgourmet Polska – właściciela sieci Selgors Cash & Carry. Wcześniej postępowania wyjaśniające zostały wszczęte w sprawie praktyk spółek Auchan Polska i Carrefour. Prezes UOKiK prowadzi obecnie badanie rynku, w którym sprawdza m.in. czy warunki usług […]
Rośnie sieć Dino. 234 nowe sklepy w tym roku
W pierwszych trzech kwartałach 2021 r. Dino Polska konsekwentnie zwiększała rozmiary swojej sieci handlowej otwierając 234 nowe sklepy, tj. o 53 proc. więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. W tym samym czasie przychody ze sprzedaży wyniosły 9,5 mld zł, o 29 proc. więcej niż przed rokiem, przy wzroście sprzedaży like-for-like (w sklepach istniejących od ponad roku) o 9,9 proc. Na koniec września 2021 r. łączna liczba marketów Dino […]
Dino Polska kupuje 75 proc. udziałów w drogerii internetowej
Dino Polska zawarło ze spółką eZebra. pl przedwstępną warunkową umowę sprzedaży udziałów i umowę wspólników, na podstawie której Dino Polska nabędzie 75 proc. udziałów w eZebra. pl. Cena za udziały wyniesie około 61 mln zł
Dino przyspiesza z ekspansją
W I półroczu 2021 r. ogólnopolska sieć sklepów spożywczych Dino Polska otworzyła 150 marketów i na koniec czerwca sieć Dino liczyła 1622 sklepy. Oznacza to, że pomijając niedziele, każdego dnia w Polsce uruchamiany był nowy sklep Dino. Otwarcie 150 nowych marketów Dino w pierwszym półroczu 2021 r. oznacza znaczące przyspieszenie rozwoju sieci w stosunku do analogicznego okresu 2020 r., kiedy uruchomione zostały 84 sklepy Dino. Z kolei w okresie […]
Dino rozwija się mimo pandemii
Tylko w I kwartale 2021 roku sieć Dino otworzyła 59 nowych sklepów. Łącznie ma ich już 1532. Dino Polska S.A. otworzyła od stycznia do końca marca 2021 r. 59 nowych sklepów wobec 16 rok wcześniej. Na koniec marca 2021 r. sieć liczyła 1532 sklepy wobec 1234 rok wcześniej. Powierzchnia sali sprzedaży sklepów Dino wyniosła 597,1 tys. mkw. wobec 478,0 tys. mkw. rok temu. Wzrost […]
Sieć Dino liczy już niemal 1,5 tys. sklepów
W 2020 r. spółka Dino zakończyła proces inwestycyjny dotyczący uruchomienia 278 sklepów, z czego uruchomionych zostało 255 sklepów, a 23 oczekują na otwarcie. Chodzi o sklepy, w przypadku których proces uzyskiwania zgód na uruchomienie został opóźniony w związku z sytuacją epidemiologiczną. Tym samym na koniec 2020 r. sieć liczyła 1496 sklepów (otwartych i oczekujących na otwarcie), a ich powierzchnia sprzedaży wyniosła 582,6 tys. mkw. Dla porównania w 2019 r. uruchomione zostały 243 nowe […]