Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Search Results for dnb-bank-polska/

szlezyngier-magda-dnb

[KOMENTARZ] Magdalena Szlezyngier, DNB Bank Polska: solidny wzrost sprzedaży w grupie tekstylia i odzież

Maj przywrócił optymizm wśród konsumentów. Miejmy nadzieję, że to trend, który z nami pozostanie również w miesiącach letnich – komentuje Magdalena Szlezyngier Menedżer ds. Klientów Strategicznych w DNB Bank Polska. GUS opublikował dane dotyczące dynamiki sprzedaży detalicznej w maju 2021 roku. Odczyt wskazuje m.in., że solidny wzrost sprzedaży widać grupie tekstylia i odzież. – Maj przywrócił optymizm wśród konsumentów. Miejmy nadzieję, że to trend, który z nami pozostanie również […]
szlezyngier-magda-dnb

[KOMENTARZ] Magdalena Szlezyngier, DNB Bank Polska: kolejne miesiące powinny przynieść poprawę konsumpcji

Konsumpcja nie powraca na ścieżkę wzrostu, co jest dużym zaskoczeniem po bardzo dobrym odczycie sprzedaży detalicznej za miesiąc marzec. Niestety przedłużenie restrykcji administracyjnych przez rząd z uwagi na pandemię nie pozostało bez wpływu na zachowania konsumentów w kwietniu br. – komentuje Magdalena Szlezyngier Menedżer ds. Klientów Strategicznych w DNB Bank Polska. Opublikowany w dniu dzisiejszym przez GUS odczyt konsumpcji wskazuje na jej wzrost o 21,1 proc. w ujęciu rocznym oraz 7,7 proc. spadek w stosunku do marca 2021 r. […]
szlezyngier-magda-dnb

[KOMENTARZ] Magdalena Szlezyngier, DNB Bank Polska: klienci wracają do tradycyjnych kanałów sprzedaży

Czerwiec br. przyniósł wzrosty sprzedaży detalicznej we wszystkich grupach. Ufności konsumenckiej sprzyjał zbliżający się okres wakacji, możliwość podróżowania oraz ożywienie aktywności ekonomicznej wynikające ze zniesienia większości restrykcji epidemiologicznych, w tym tych dotyczących usług takich jak rekreacja i gastronomia – komentuje Magdalena Szlezyngier, Menedżer ds. Klientów Strategicznych z DNB Bank Polska. Czerwcowe dane o sprzedaży detalicznej wskazują na utrzymujący się wzrost popytu konsumpcyjnego zarówno w ujęciu rocznym, […]
szlezyngier-magda-dnb

[KOMENTARZ] Magdalena Szlezyngier, DNB Bank Polska: na poprawę konsumpcji będziemy musieli poczekać do kwietnia

Styczeń br. przyniósł spadek konsumpcji z dynamiką na poziomie zbliżonym do odczytu z maja ub. r. Wprowadzenie restrykcji administracyjnych przez okres pełnego miesiąca, skumulowanie ferii zimowych w jednym terminie dla całego kraju oraz niska mobilność obywateli musiały znaleźć swoje odzwierciedlenie w najnowszych danych dotyczących sprzedaży detalicznej – komentuje Magdalena Szlezyngier Menedżera ds. Klientów Strategicznych w DNB Bank Polska. Opublikowany dziś przez GUS odczyt za miesiąc styczeń wskazuje na jej […]
szlezyngier-magda-dnb

[KOMENTARZ] Magdalena Szlezyngier, DNB Bank Polska: więcej optymizmu wśród konsumentów

Wiosna przywróciła optymizm wśród konsumentów. Miejmy nadzieję, że to trend, który pozostanie z nami na dłużej. Marzec br. przyniósł wzrost konsumpcji w ujęciu rocznym i miesięcznym – komentuje Magdalena Szlezyngier Menedżera ds. Klientów Strategicznych w DNB Bank Polska. Solidna dynamika roczna to m.in. efekt bazy z roku poprzedniego. W marcu ur. został wprowadzony stan epidemii i odnotowaliśmy historyczne pierwsze „covidowe” spadki konsumpcji. Wysokie dynamiki roczne wzrostu sprzedaży detalicznej z poziomami przekraczającymi […]
szlezyngier-magda-dnb

[KOMENTARZ] Magdalena Szlezyngier, DNB Bank Polska: największy wzrost sprzedaży widać w kategoriach odzież i obuwie

Luty to ostatni miesiąc, kiedy wyniki sprzedaży detalicznej są porównywane z wysoką bazą sprzed wybuchu pandemii koronowirusa. Dlatego nie dziwi, że po słabym styczniu jest to kolejny miesiąc, kiedy utrzymuje się spadek konsumpcji z dynamiką na poziomie 3,1 proc. w ujęciu rocznym – komentuje Magdalena Szlezyngier Menedżera ds. Klientów Strategicznych w DNB Bank Polska. Warto jednak podkreślić, że zniesienie restrykcji administracyjnych, które obowiązywały w styczniu oraz efekt „odroczonego popytu” znalazły […]
szlezyngier-magda-dnb

[KOMENTARZ] Magdalena Szlezyngier, DNB Bank Polska: najsilniejsze spadki sprzedaży dotyczą kategorii odzież i obuwie

Po słabym listopadzie, grudzień zeszłego roku okazał się kolejnym trudnym okresem dla handlu, choć już nie taką skalę jak w zeszłym miesiącu. Utrzymująca się wysoka śmiertelność spowodowana zachorowaniami na koronowirusa oraz obostrzenia przywrócone przez rząd od 28 grudnia znalazły swoje odzwierciedlenie w najnowszych danych dotyczących sprzedaży detalicznej – pisze w komentarzu Magdalena Szlezyngier, Menedżer ds. Klientów Strategicznych w DNB Bank Polska. Opublikowany w dniu dzisiejszym przez GUS odczyt […]

GUS: w maju sprzedaż detaliczna wyższa niż przed rokiem o blisko 14 proc.

Sprzedaż detaliczna w cenach stałych w maju 2021 r. była wyższa niż przed rokiem o 13,9 proc. (wobec spadku o 7,7 proc. w maju 2020 r.). W porównaniu z kwietniem 2021 r. miał miejsce wzrost sprzedaży detalicznej o 8,2 proc. W okresie styczeń-maj 2021 r. sprzedaż wzrosła r/r o 7,9 proc. (wobec spadku o 6,2 proc. w 2020 r.) – podaje GUS. W maju 2021 r. największy wzrost sprzedaży detalicznej (w cenach stałych) w porównaniu z analogicznym okresem […]