Search Results for epp-property-management-grupa-epp-spolka-z-ograniczona-odpowiedzialnoscia-spolka-komandytowa/
EPP: Pasaż Grunwaldzki wzmacnia segment modowo- obuwniczy i rozszerza współpracę z Grupą CCC
Pasaż Grunwaldzki kontynuuje proces odświeżania swojej oferty handlowej. Kolejną marką z Grupy CCC, która wzmacnia segment modowo-obuwniczy centrum handlowego, jest salon eobuwie.pl połączony ze strefą MODIVO.
[WYWIAD] Beata Krawczyk, CPIPG: Stawiamy na właścicielski model property management
W lipcu 2023 r. wprowadziliśmy właścicielski model property management w centrach i parkach handlowych. Główną motywacją była implementacja jednolitych standardów zarówno w zakresie zarządzania, jak i budowania relacji z najemcami. Pierwsze efekty już są widoczne - mówi w rozmowie z Retailnet Beata Krawczyk, Head of Asset Management Retail, CPI Property Group Polska
CPI Property Group (CPIPG) wzmacnia struktury asset management
CPI Property Group (CPIPG), największy właściciel nieruchomości komercyjnych w Czechach, Berlinie i regionie Europy Środkowo-Wschodniej, wzmacnia struktury asset management w obszarze retail. Do warszawskiego zespołu dołączyła Ewa Spychalska.
Genesis Property i Falcon Investment Management planują duży projekt w Tczewie
Spółka Genesis Property i Falcon Investment Management po wygranym przetargu łączą siły, podejmując prace nad projektem przy ulicy Kociewskiej w Tczewie. Obie Spółki planują wybudowanie nowoczesnego parku handlowego.
EPP od roku 2021 konsekwentnie realizuje strategię ESG
EPP, publikując swój drugi raport ESG w oparciu o międzynarodowy standard sprawozdawczości danych niefinansowych GRI (Global Reporting Initiative), podsumowuje osiągnięcia firmy w roku finansowym 2022/2023.
Z aplikacji EPP Connect korzysta już niemal 2 tysiące najemców firmy
Ponad 20% wzrost efektywności przepływu informacji, zaoszczędzonych ponad 1500 roboczogodzin i 15 tysięcy kartek papieru – EPP, największy właściciel centrów handlowych w Polsce, podsumowuje efekty sześciu miesięcy korzystania z innowacyjnej aplikacji do komunikacji z najemcami. Po pół roku od wdrożenia EPP Connect – rozwiązania, które łączy najlepsze cechy mediów społecznościowych z zaawansowanymi możliwościami raportowania – z aplikacji korzysta 90% najemców w 16 obiektach należących do EPP. […]
EPP wdraża strategię ESG i przedstawia pierwszy raport
Największy zarządca centrów handlowych w Polsce oraz podmiot zarządzający i współwłaściciel sześciu projektów biurowych, w 2021 roku wdrożył strategię zrównoważonego rozwoju. Spółka chce w odpowiedzialny i transparentny sposób prowadzić swój biznes, ograniczając przy tym oddziaływanie na środowisko naturalne oraz wzmacniać zaangażowanie społeczne. W ślad za przyjętą strategią, EPP wyznaczyło cele na lata 2022-2025 i publikuje swój pierwszy raport, nadając dotychczasowym osiągnięciom w zakresie ESG ramy międzynarodowej sprawozdawczości GRI […]
Tomasz Trzósło, EPP: centra handlowe pozostały atrakcyjnym kanałem sprzedaży
Potrzebujemy teraz spokoju i możliwości działania bez zakłóceń w postaci kolejnych lockdownów, aby systematycznie zwiększać obroty i poprawiać nastroje w branży – mówi Tomasz Trzósło, prezes EPP. EPP podsumowało pierwsze półrocze 2021 roku. Obroty najemców w obiektach handlowych należących do EPP, największego właściciela centrów handlowych w Polsce, powróciły do wyników osiąganych przed pandemią. W miesiącach bez lockdownów (luty, maj-lipiec 2021 r.) były średnio o 4% wyższe w porównaniu do poziomów z 2019 r. […]
Kolejne 199 dobrych uczynków od EPP dla lokalnych społeczności
EPP w ramach strategii ESG kontynuuje swoje działania na rzecz lokalnych społeczności żyjących w sąsiedztwie nieruchomości zarządzanych przez firmę. W roku 2022/2023 pracownicy EPP zrealizowali łącznie 199 dobrych uczynków.
Ponad 180 dobrych uczynków od EPP na rzecz lokalnych społeczności
EPP po raz kolejny w ramach swojej strategii ESG realizowało działania na rzecz lokalnych społeczności żyjących w sąsiedztwie nieruchomości zarządzanych przez firmę. W 2022 r. zespoły złożone z pracowników EPP wykonały ponad 180 dobrych uczynków.
ESG: Centra handlowe EPP na ścieżce zrównoważonego rozwoju
EPP konsekwentnie redukuje wpływ swoich operacji na środowisko naturalne, jednocześnie aktywnie budując odporność portfela nieruchomości, którymi zarządza, na zmiany klimatyczne i ryzyka związane ze zjawiskami atmosferycznymi.
EPP podsumowuje pierwsze miesiące 2021: wysoka odwiedzalność i rosnące obroty najemców
Obroty najemców w obiektach handlowych należących do EPP, właściciela centrów handlowych w Polsce, w maju 2021 r., czyli w pierwszym miesiącu po czwartym lockdownie, osiągnęły poziom o 13 proc. wyższy w porównaniu do maja 2019 r. Jednocześnie odwiedzalność wyniosła 82 proc. wartości z maja 2019 r. i była o 50 proc. wyższa niż wiosną 2020 r. Dla porównania w lutym bieżącego roku obroty najemców były wyższe o 5 proc. w porównaniu do lutego 2019 r., przy […]