Search Results for fast-white-cat-s-a/
[CASE STUDY] Fast White Cat: fast wdrożenie eCommerce, czyli wyjątkowy Sylwester online
Skuteczny eCommerce House to ten, który rozumie obie najważniejsze potrzeby klienta eCommercowego – zbudowanie (lub utrzymanie) platformy w najlepszym możliwym wydaniu oraz wspieranie głównej funkcji sklepu online, czyli efektywnego sprzedawania. Ale są jeszcze kwestie takie, jak presja czasu i naprawdę szalony deadline. Jak w 100 dni wdrożyć projekt, przewidziany na trzykrotnie dłuższy czas realizacji? Zrobić to fast. Case Study z tego błyskawicznego wdrożenia zaczyna się od pewnego […]
[WYWIAD] Jakub Nadolny, Fast White Cat: straci klientów ten, kto nie myśli innowacyjnie
Kto nie idzie naprzód, ten się cofa. Dodam, że nasi partnerzy i klienci doskonale znają tę zasadę, bo stała się ona naczelnym credo w eCommerce. Kto nie myśli innowacyjnie, nie rozwija dalej swojego sklepu i swojego biznesu, będzie musiał mierzyć się z utratą klientów – mówi w rozmowie z Retailnet Jakub Nadolny, CEO Fast White Cat, eCommerce House, który wdraża i utrzymuje duże e-sklepy. W jakiej aktualnie kondycji jest Fast […]
[WYWIAD] Jakub Nadolny, Fast White Cat: Magento sprawdzi się w każdej branży
Magento sprawdzi się w każdej branży. Rekomendujemy to narzędzie, gdyż jest to jeden z najbardziej rozbudowanych i kompleksowych, a jednocześnie rozwojowych, systemów dostępnych na rynku - mówi Jakub Nadolny, CEO Fast White Cat, eCommerce House.
[CASE STUDY] Fast White Cat zbudował nowy e-sklep dla Quiosque
Quiosque to polska znana marka odzieżowa, oferująca modę dla kobiet. Na drodze wszechobecnej digitalizacji, Quiosque już w 2014 roku zdecydował o utworzeniu platformy sprzedażowej online jeszcze na Magento 1. Sklep zaczął jednak bardzo szybko się rozwijać, a wraz z poszerzeniem asortymentu i wzrostem ruchu, pojawił się problem ze sprawnym przepływem danych na temat zamówień z systemu ERP, czego skutkiem był spadek wydajności sklepu. Co teraz? Wsparcie […]
Fast White Cat: technologia wywołuje wrażenia – case study marki beauty
Marki należące do branży beauty stoją przed zadaniem pokonania dużej konkurencji i wypracowania efektywnego sposobu komunikacji, by dotrzeć do klientek o sprecyzowanych, wysokich oczekiwaniach. Tym bardziej w czasach pandemii. Rosnące wymagania konsumentek wobec wyglądu i działania e-sklepów, mogą być dużym wyzwaniem dla marketingowców i software housów, wspierających te marki. Jak odpowiadać na takie wyzwania? Najważniejsze, by klient pozostawał w centrum wszelkich zmian. Z offline do online Dynamika zmian w eCommerce […]
[WYWIAD] Cezary Kożon, Fast White Cat: to ostatni dzwonek na inwestycje w e-commerce
Nie da się nadrobić wieloletnich zaniedbań w kilka miesięcy, ale podjęcie działań w tym momencie to ostatni dzwonek, by w dłuższej perspektywie wyrównać szanse z konkurencją. Trzeba jednak pamiętać, że wdrożenie systemu e-commerce, który będzie miał ręce i nogi, a nie będzie tylko zwykłą atrapą, to wielomiesięczna praca – mówi w rozmowie z redakcją retailnet.pl / SCF News Cezary Kożon, CEO Fast White Cat, eCommerce House’u współpracującego z Adobe przy wdrożeniach platform sprzedażowych. […]
Fast White Cat: użyj Sztucznej Inteligencji aby uchronić biznes przed kryzysem
Wysoka inflacja to wyzwanie dla handlu i utrzymania rentowności biznesu. Już teraz wiemy, że z powodu kryzysu aż 71% konsumentów stara się ograniczać wydatki. Żeby konsumenci w dobie kryzysu wybrali akurat Twój sklep, potrzebne są pewne działania. Jakie?
Digitree: trzy kroki do podnoszenia konwersji w ecommerce
W trakcie pandemii koronawirusa tylko w ciągu trzech miesięcy dokonała się taka cyfryzacja, jaką spodziewano się osiągnąć w 5 lat. Co za tym idzie, rośnie też udział e-commerce w sprzedaży – minimum o 12 % w Europie, choć mówi się, że w Polsce możemy oczekiwać jeszcze wyższych liczb. Tempo jest ekstremalne. Jak nie dostać zadyszki w tym wyścigu o efektywny biznes radzą eksperci z Digitree. Po pierwsze – wdrażaj i nie odpuszczaj Związek […]
Ukazał się najnowszy numer SCF Magazine, który będzie dystrybuowany na targach SCF 2023 Spring
Targowe wydanie SCF Magazine to przede wszystkim ponad 20 autorskich wywiadów z przedstawicielami firm, które decydują o kształcie rynku centrów handlowych w Polsce. Partnerem strategicznym wydania jest Nhood Polska.
Cezary Kożon,Spyrosoft eCommerce: Dyrektywa Omnibus wyzwaniem dla rynku e-commerce
Aktualnym wyzwaniem dla rynku e-commerce będzie wg Cezarego Kożona, nowego prezesa Spyrosoft eCommerce, wdrożenie dyrektywy Omnibus w krajach Unii Europejskiej, która weszła w życie 28 maja 2022 r. Dyrektywa ukróci promocje, które wprowadzają konsumentów w błąd, ponieważ sklepy internetowe będą zmuszone wskazać cenę produktu przed promocją. Drugie kluczowe założenie dyrektywy Omnibus dotyczy zostawianych przez klientów opinii w sieci. W związku z tym, że większość konsumentów swoje decyzje […]
Digitree Group: trzy kroki do podnoszenia konwersji w ecommerce
W trakcie pandemii koronawirusa tylko w ciągu trzech miesięcy dokonała się taka cyfryzacja, jaką spodziewano się osiągnąć w 5 lat. Co za tym idzie, rośnie też udział eCommerce w sprzedaży – minimum o 12 % w Europie, choć mówi się, że w Polsce możemy oczekiwać jeszcze wyższych liczb. Tempo jest ekstremalne. Jak nie dostać zadyszki w tym wyścigu o efektywny biznes? Po pierwsze – wdrażaj i nie odpuszczaj Związek Polskich Pracodawców Handlu […]