Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Search Results for fast-white-cat-s-a/

coccodrillo-sklep1-1

[CASE STUDY] Fast White Cat: fast wdrożenie eCommerce, czyli wyjątkowy Sylwester online

Skuteczny eCommerce House to ten, który rozumie obie najważniejsze potrzeby klienta eCommercowego – zbudowanie (lub utrzymanie) platformy w najlepszym możliwym wydaniu oraz wspieranie głównej funkcji sklepu online, czyli efektywnego sprzedawania. Ale są jeszcze kwestie takie, jak presja czasu i naprawdę szalony deadline. Jak w 100 dni wdrożyć projekt, przewidziany na trzykrotnie dłuższy czas realizacji? Zrobić to fast. Case Study z tego błyskawicznego wdrożenia zaczyna się od pewnego […]
Jakub Nadolny, CEO Fast White Cat

[WYWIAD] Jakub Nadolny, Fast White Cat: straci klientów ten, kto nie myśli innowacyjnie

Kto nie idzie naprzód, ten się cofa. Dodam, że nasi partnerzy i klienci doskonale znają tę zasadę, bo stała się ona naczelnym credo w eCommerce. Kto nie myśli innowacyjnie, nie rozwija dalej swojego sklepu i swojego biznesu, będzie musiał mierzyć się z utratą klientów – mówi w rozmowie z Retailnet Jakub Nadolny, CEO Fast White Cat, eCommerce House, który wdraża i utrzymuje duże e-sklepy. W jakiej aktualnie kondycji jest Fast […]
scf-fast-white-cat

[CASE STUDY] Fast White Cat zbudował nowy e-sklep dla Quiosque

Quiosque to polska znana marka odzieżowa, oferująca modę dla kobiet. Na drodze wszechobecnej digitalizacji, Quiosque już w  2014 roku zdecydował o utworzeniu platformy sprzedażowej online jeszcze na Magento 1. Sklep zaczął jednak bardzo szybko się rozwijać, a wraz z poszerzeniem asortymentu i wzrostem ruchu, pojawił się problem ze sprawnym przepływem danych na temat zamówień z systemu ERP, czego skutkiem był spadek wydajności sklepu. Co teraz? Wsparcie […]
kontigo-drogeria

Fast White Cat: technologia wywołuje wrażenia – case study marki beauty

Marki należące do branży beauty stoją przed zadaniem pokonania dużej konkurencji i wypracowania efektywnego sposobu komunikacji, by dotrzeć do klientek o sprecyzowanych, wysokich oczekiwaniach. Tym bardziej w czasach pandemii. Rosnące wymagania konsumentek wobec wyglądu i działania e-sklepów, mogą być dużym wyzwaniem dla marketingowców i software housów, wspierających te marki. Jak odpowiadać na takie wyzwania? Najważniejsze, by klient pozostawał w  centrum wszelkich zmian. Z offline do online Dynamika zmian w eCommerce […]
cezary-kozon-fast-white-cat

[WYWIAD] Cezary Kożon, Fast White Cat: to ostatni dzwonek na inwestycje w e-commerce

Nie da się nadrobić wieloletnich zaniedbań w kilka miesięcy, ale podjęcie działań w tym momencie to ostatni dzwonek, by w dłuższej perspektywie wyrównać szanse z konkurencją. Trzeba jednak pamiętać, że wdrożenie systemu e-commerce, który będzie miał ręce i nogi, a nie będzie tylko zwykłą atrapą, to wielomiesięczna praca – mówi w rozmowie z redakcją retailnet.pl / SCF News Cezary Kożon, CEO  Fast White Cat, eCommerce House’u współpracującego z Adobe przy wdrożeniach platform sprzedażowych. […]

Digitree: trzy kroki do podnoszenia konwersji w ecommerce

W trakcie pandemii koronawirusa tylko w ciągu trzech miesięcy dokonała się taka cyfryzacja, jaką spodziewano się osiągnąć w 5 lat. Co za tym idzie, rośnie też udział e-commerce w sprzedaży – minimum o 12 % w Europie, choć mówi się, że w Polsce możemy oczekiwać jeszcze wyższych liczb. Tempo jest ekstremalne. Jak nie dostać zadyszki w tym wyścigu o efektywny biznes radzą eksperci z Digitree. Po pierwsze – wdrażaj i nie odpuszczaj Związek […]

Cezary Kożon,Spyrosoft eCommerce: Dyrektywa Omnibus wyzwaniem dla rynku e-commerce

Aktualnym wyzwaniem dla rynku e-commerce będzie wg Cezarego Kożona, nowego prezesa Spyrosoft eCommerce, wdrożenie dyrektywy Omnibus w krajach Unii Europejskiej, która weszła w życie 28 maja 2022 r. Dyrektywa ukróci promocje, które wprowadzają konsumentów w błąd, ponieważ sklepy internetowe będą zmuszone wskazać cenę produktu przed promocją. Drugie kluczowe założenie dyrektywy Omnibus dotyczy zostawianych przez klientów opinii w sieci. W związku z tym, że większość konsumentów swoje decyzje […]
e-commerce-zakupy-online

Digitree Group: trzy kroki do podnoszenia konwersji w ecommerce

W trakcie pandemii koronawirusa tylko w ciągu trzech miesięcy dokonała się taka cyfryzacja, jaką spodziewano się osiągnąć w 5 lat. Co za tym idzie, rośnie też udział eCommerce w sprzedaży – minimum o 12 % w Europie, choć mówi się, że w Polsce możemy oczekiwać jeszcze wyższych liczb. Tempo jest ekstremalne. Jak nie dostać zadyszki w tym wyścigu o efektywny biznes? Po pierwsze – wdrażaj i nie odpuszczaj Związek Polskich Pracodawców Handlu […]