Search Results for golden-rocket/
Najlepsze doświadczenia klientów od Apsys
Zmieniające się upodobania i oczekiwania uczestników rynku handlowego stawiają przed zarządcami obiektów kolejne wyzwania. Aby móc skutecznie konkurować, zarządcy muszą wiedzieć jak tworzyć ofertę, która na nie odpowiada. W tym celu Apsys od lat stosuje i wprowadza kolejne autorskie narzędzia, pozwalające monitorować i weryfikować z jednej strony zadowolenie klientów, a z drugiej satysfakcję właścicieli i najemców obiektów handlowych. Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klientów w centrach handlowych od zawsze było jednym […]
Ingka Centres: Hebe wprowadza się do Portu Łódź
Łódzkie centrum handlowe należące do Ingka Centres powiększyło portfolio najemców z sektora beauty. W Porcie Łódź swój sklep otworzyła jedna z najpopularniejszych sieciowych drogerii – Hebe, która wynajęła w Centrum powierzchnię blisko 350 mkw.
Rozwijamy brand experience – dyrekcja centrum Stary Browar podsumowuje 20. rok działalności
Stary Browar rozwija ofertę zgodnie z wartościami będącymi trzonem DNA marki miejsca. Miniony rok był szczególny dla poznańskiego centrum ze względu na jubileusz 20. rocznicy otwarcia. O najciekawszych projektach opowiadają przedstawiciele dyrekcji centrum.
MALLSON: Przystanek Karkonosze – pozwolenie na budowę największego w regionie parku handlowego
Przystanek Karkonosze - największy regionalny park handlowy na terenie najwyższej partii Sudetów – uzyskał prawomocne pozwolenie na budowę. Otwarcie projektu odbędzie się wiosną 2025 r. Komercjalizację prowadzi Mallson Polska.
Mallson: W Karpaczu powstanie regionalne Centrum Handlowe Przystanek Karkonosze
Rozpoczęła się komercjalizacja największego – regionalnego parku handlowego w Karkonoszach. Przystanek Karkonosze położony będzie przy drodze wojewódzkiej nr 366 na przecięciu tras prowadzących do Karpacza, Szklarskiej Poręby, Kowar i Jeleniej Góry. Komercjalizację projektu prowadzi Mallson Polska, wystawca targów SCF 2022 Fall. Lokalizacja – z której doskonale widać będzie jedną z głównych atrakcji Karpacza czyli Śnieżkę – będzie więc dogodna nie tylko dla prawie 100 tysięcy mieszkańców […]
Lagardère Travel Retail prezentuje nowy koncept. Pierwszy lokal otwarto w Warszawie
29 czerwca na lotnisku Chopina w Warszawie został otwarty nowy bar: Lokal +48. Autorski koncept zespołu Lagardère Travel Retail w Polsce promuje lokalne produkty i kulturę. Telefoniczny kod kraju w nazwie kieruje uwagę gości na Polskę.
Lagardère Travel Retail w Polsce świętuje 25 lat działalności – i zapowiada nowe otwarcia
25 lat temu otworzył drzwi pierwszy sklep Inmedio w Polsce, rewolucjonizując zakupy prasowe. Dla spółki Lagardère Travel Retail to symboliczna data i początek kreatywnych eksperymentów na polskim rynku.