Search Results for lancerto-s-a/
[WYWIAD] Tomasz Ciąpała, Lancerto: W 2023 roku wydłużyliśmy wszystkie umowy najmu i jesteśmy zainteresowani dalszym otwieraniem salonów
Ten rok poświęcamy na przygotowanie organizacji do dalszego skalowania. W najbliższym czasie ruszy operacyjnie nasz nowy magazyn fullfilmentowy dedykowany wyłącznie e-commerce. Kończymy testy poszczególnych systemów. To jest kluczowa inwestycja z punktu widzenia strategii omnichannel - mówi Tomasz Ciąpała, Prezes Zarządu G8 S.A. zarządzający markami Lancerto oraz Próchnik 1948
Stabilny wzrost, nowe rozwiązania, wyjątkowi ambasadorzy– LANCERTO podsumowuje rok 2023
LANCERTO, obchodzące w tym roku swoje 15-lecie istnienia, z dumą spogląda wstecz na minione dwanaście miesięcy. Rytm 2023 roku wyznaczyły nowe współprace, kultowa kolekcja, innowacyjne wdrożenia i nagrody branżowe.
15 lat Lancerto. Tomasz Ciąpała: To nasi klienci, współpracownicy i sympatycy napędzają nas do ciągłego rozwoju
Marka, której nikt nie traktował poważnie ma dziś ponad milion odwiedzających sklepy rocznie. Kiedy w 2008 roku Tomasz Ciąpała, Mariusz Jończy i Tomasz Górkiewicz zakładali markę LANCERTO, niewiele osób wróżyło im sukces.
Be Yourself! Premiera pierwszej kolekcji damskiej w historii LANCERTO
Lancerto odpowiada na potrzeby kobiet, których praca wymaga nienagannego wyglądu na co dzień, a w weekend dobrze czują się w stylu smart casual. Lancerto, wykorzystując swoje doświadczenie w docenianym przez klientów krawiectwie wysokiej jakości, oferuje paniom ponadczasowe ubrania, które czerpią z klasyki krojów i wzornictwa. Ta wszechstronna kolekcja świetnie sprawdzi się w intensywnym środowisku biznesowym, jak i podczas spokojnego weekendu. Każdego dnia setki kobiet odwiedzają sklepy Lancerto. Żony, partnerki, […]
Nowy e-serwis LANCERTO skrojony na miarę czasów
Serwis internetowy LANCERTO przeszedł metamorfozę estetyczną i funkcjonalną. Nastąpiła również równoległa cyfryzacja salonów stacjonarnych. Zmiany przeprowadzono metodycznie, wychodząc od badań, poprzez warsztaty twórcze, projekty wstępne i testy. Prace trwały rok. Dziś strona internetowa marki, niczym najlepszy garnitur, skrojona jest na miarę potrzeb oraz oczekiwań nowoczesnych i wymagających klientów segmentu premium. Sklep internetowy www.lancerto.com notuje blisko 250 tys. unikalnych użytkowników miesięcznie. Zdecydowana […]
Ponad 43 tys. dowodów najwyższej jakości Lancerto
Lancerto z dumą podsumowuje efekty strategii budowania marki na wysokiej jakości zarówno oferowanych produktów, jak i obsługi klienta. Liczba pozytywnych ocen klientów marki w sieci przekroczyła znacznie 43 tys.! Również w salonach stacjonarnych obsługa oceniana jest na najwyższym poziomie. Od momentu powstania LANCERTO w 2008 roku, głównym założeniem było oparcie marki na dwóch filarach: produkcie wysokiej jakości i znakomitej obsłudze klienta. Taka strategia obowiązuje do dziś […]
LANCERTO wprowadza wirtualnego stylistę. Chatbot AI w sklepie internetowym pomoże dobrać ubrania
ARI, bo tak nazywa się wprowadzony właśnie przez LANCERTO wirtualny asystent, poinformuje o wyprzedażach i promocjach, przypomni o niedokończonym zamówieniu w koszyku i wesprze w doborze odpowiedniego rozmiaru produktu.
Lancerto: Wejście na marketplace’y było doskonałą decyzją
Z początkiem marca mija pierwszy kwartał obecności marki w marketplace’ach. Kupienie eleganckiej męskiej odzieży przez Internet dla wielu konsumentów jeszcze do niedawna wydawało się co najmniej trudne a wręcz niemożliwe. Lancerto udowadnia, że można pogodzić tradycyjne krawiectwo z zakupami w sieci. LANCERTO udowadnia, że męska odzież może być sprzedawana przez Internet. Rokrocznie poszerza zasięg tego kanału dystrybucji. W ubiegłym roku na trzech platformach zakupowych – Zalando, Allegro, Empik […]
Lancerto kontynuuje proces optymalizacji sieci
Każdego dnia salony z elegancką odzieżą Lancerto odwiedza blisko trzy tysiące klientów, co daje rocznie blisko milion odwiedzających osób. Marka optymalizuje portfolio lokalizacji, by ułatwić zakupy kolejnym klientom i rozwijać się w zgodzie z długofalową strategią. Marka buduje swoje portfolio lokalizacji od 14 lat. Stawia na obecność wyłącznie w centrach handlowych w prestiżowych lokalizacjach, które mogą pochwalić się wysoką liczbą odwiedzin. Nawet pandemia nie zachwiała konsekwentną […]
[WYWIAD] Tomasz Ciąpała, LANCERTO, G8 S.A.: Omnichannel w centrum naszej uwagi
Marka LANCERTO przyjęła się na rynku, jest rozpoznawalna, unikalna i trafia w potrzeby klientów. Ciekawie uzupełniamy portfolio galerii, które się do siebie upodabniają - mówi w rozmowie z Retailnet Tomasz Ciąpała, CEO G8 S.A., Lancerto
LANCERTO rozwija ofertę business-to-business
W odpowiedzi na wymagania rynku i zmieniające się oczekiwania współczesnych pracodawców marka LANCERTO rozszerza ofertę Business-to-Business.
Nowy salon LANCERTO w Płocku
Nowy salon LANCERTO w płockiej galerii otworzył się dla klientów 31 sierpnia. Nowa bardziej prestiżowa lokalizacja, większa powierzchnia salonu i bardziej spektakularna ekspozycja towarów cieszą przedstawicieli marki. Na klientów czekają również tablety i zdigitalizowany system zamówień, umożliwiający jeszcze bardziej satysfakcjonujące zakupy. „Klienci Galerii Wisła w Płocku znają już LANCERTO bo jesteśmy tu obecni od lat. Jako marka premium ciągle się rozwijamy i dbamy o najwyższy […]