Search Results for medar-technika-medyczna-radoslaw-lipiec/
Showing results for metr technika medyczna radoslaw lipiec menedżerowie menedzerowie
Radosław Jakociuk, VRG: rozwijamy się w kierunku sprzedaży wielokanałowej
Konsumenci oczekują elastycznej i spersonalizowanej oferty, dlatego tworzymy nowe rozwiązania i dalej rozwijamy się w kierunku sprzedaży wielokanałowej – mówi Radosław Jakociuk, wiceprezes VRG odpowiedzialny za działalność operacyjną i piony marek. Kolejna marka odzieżowa z portfolio Grupy VRG uruchomiła nowy sklep online i niedługo wystartuje ze sprzedażową aplikacją mobilną. Silnik, będący bazą dla obu rozwiązań, został stworzony od zera na potrzeby Bytomia. Inwestycja w infrastrukturę kanału […]
Radosław Gołębski, SAVICKI: Jesteśmy skupieni na oczekiwaniach klientów
Marka jubilerska SAVICKI otrzymała statuetkę w kategorii Design & Usability, w ramach konkursu e-Commerce Polska Awards. Marka już 4 razy była nominowani w kategorii Design & Usability dla podmiotów średnich i dużych. W tym roku rywalizowała z tak ugruntowanymi na rynku e-commerce markami jak MODIVO, Empik czy Hebe.
[WYWIAD] Radosław Charubin, Multi Ice: nasze formaty wykraczają poza tradycyjne rozwiązania
Przyjęło się, że lodziarnie to biznes typowo sezonowy, jednak nasze franczyzy wykraczają poza tradycyjne rozwiązania. Od dłuższego czasu umożliwiamy Franczyzobiorcom marek „u Lodziarzy” i Lodybonano prowadzenie sprzedaży również jesienią i zimą ze specjalnym zimowym menu. Rozszerzenie oferty to szansa na dodatkowe zyski – mówi w rozmowie z Retailnet Radosław Charubin, Prezes Grupy Multi Ice. Sezon lodowy już za nami, ale Multi Ice to nie tylko koncepty lodowe. Ile lokali aktualnie […]
Radosław Jakociuk, VRG: wyniki osiągnięte na koniec lipca 2021 spełniają nasze oczekiwania
[…] Dzięki umiejętnemu zarządzaniu stockiem wyprzedaże zarówno w segmencie odzieżowym, jak i jubilerskim prowadzone są stabilnie. Pomimo sezonu wyprzedaży VRG skutecznie chroniła marże, co jest zgodne z przyjętą przez zarząd strategią zarządzania kolekcjami i cenami. Lipiec był kolejnym miesiącem, w którym grupa VRG poprawiła marżę brutto na sprzedaży. Wyniosła ona 53 proc. niemal 3,9 p.p. więcej, niż w lipcu 2020. Narastająco w bieżącym roku spółka poprawiła marże […]
[WYWIAD] Radosław Jakociuk, VRG: spodziewamy się stopniowego powrotu do normalności w drugiej połowie 2021 r.
COVID-19 przyspieszył zmiany, które przyczynią się do większej stabilności naszej działalności w długim terminie. Dzięki wcześniejszym inwestycjom, dynamicznie rośliśmy w kanale online. Wykorzystaliśmy wzmożony popyt, zbudowany dzięki efektywnym wydatkom na marketing on-line i przemyślanym promocjom – mówi w rozmowie z redakcją retailnet.pl / SCF News Radosław Jakociuk, wiceprezes zarządu VRG S.A. 2020 rok upłynął pod znakiem pandemii koronawirusa. Jak ocenia Pan, z perspektywy Grupy […]
[WYWIAD] Radosław Jamrozik, Plaza Rzeszów: w ramach Tarczy Plazy działa system obniżek czynszu
Żeby zabezpieczyć się przed powrotnymi otwarciami i zagwarantować klientom pełną ofertę, przynajmniej w tym stopniu w jakim to było możliwe, przygotowaliśmy dla najemców wsparcie w postaci Tarczy Plaza Rzeszów. Jest to wypracowany przez nas system obniżek oparty na rzeczywistym spadku obrotów i dokładnej analizie potrzeb najemców. Wsparcie dotyczy okresów przypadających bezpośrednio po odmrożeniu handlu – mówi w rozmowie z redakcją retailnet.pl/SCF News Radosław Jamrozik, Dyrektor Centrum Handlowego Plaza […]
[WYWIAD] Radosław Charubin, Multi Ice: w tym roku przybędzie nam około 50 lokali
Aktualnie ok. 30 proc. naszych punktów znajduje się przy centrach i galeriach handlowych, ale to się zmienia. W pierwszych 15 latach naszej działalności stawialiśmy na lodziarnie w centrach miast, na starówkach, w lokalach stacjonarnych. Mobilność wprowadziliśmy 4-5 lat temu i tak naprawdę przez ostatnie 3 lata większość nowych otwarć to są otwarcia przy centrach handlowych – mówi w rozmowie z Retailnet Radosław Charubin, właściciel spółki Multi Ice. Jak radzi sobie […]
[WYWIAD] Radosław Charubin, Multi Ice Group: Planujemy otworzyć około 70 nowych lokali w tym roku
[…] pod galerią, ponieważ sprzedaż odbywa się również z przyczep. Możemy wziąć miejsce w środku galerii, ponieważ mamy wyspy. Możemy wziąć miejsce w food courcie, ponieważ prowadzimy lokale. Tak naprawdę nie ograniczamy się tylko do pięciu metrów kwadratowych pod przyczepką przy wejściu do galerii. To jest bardzo ważne. A jeśli chodzi o czynsze i warunki lokalowe, na jakich zasadach chcecie podpisywać umowy? To jest bardzo zróżnicowane i zależy od przepływu, miasta, galerii i operatora. […]
[WYWIAD] Anna Piaskowska, Adam Kowalski, Securitas: łączymy ochronę fizyczną z techniką
[…] zabezpieczenia przy jednoczesnym przeniesieniu ryzyka inwestycyjnego na Securitas. Securitas solutions polega na połączeniu ochrony fizycznej z techniką. Securitas zapewnia środki inwestycyjne, ponosi koszty amortyzacji, konserwacji, eksploatacji i napraw systemów zabezpieczeń technicznych. Technika wyposażona w inteligentną analitykę może znacznie usprawnić czynności, które wykonują pracownicy ochrony. Oferujemy również dodatkowe rozwiązania dedykowane dla branży centrów handlowych. Mówimy o automatyzacji procesów, awizacjach, ale także raportowaniu […]
[WYWIAD] Krzysztof Golubiewski, PKP: Ograniczyliśmy skalę wypowiedzeń
Wraz z ustabilizowaniem się sytuacji pandemicznej obserwujemy powrót klientów do podróżowania koleją, a co za tym idzie na dworce kolejowe. Dane o liczbie pasażerów transportu kolejowego za lipiec nie są jeszcze dostępne, ale jesteśmy przekonani, że liczba pasażerów będzie zbliżona do tej z analogicznego okresu w 2019 roku – w rozmowie z SCF News/retailnet.pl mówi Krzysztof Golubiewski, członek zarządu PKP S.A. ds. nieruchomości. PKP jest wystawcą wrześniowych targów SCF 2021 W jakim stopniu […]
[BADANIE] Nastroje konsumentów idą w górę i są najwyższe od ponad dwóch lat
Lipiec przyniósł kolejny w tym roku wzrost wskaźnika nastrojów konsumenckich, który systematycznie zbliża się do dodatniego wyniku. Inflacja sprawiła, że mądre zarządzanie pieniędzmi stało się nawykiem polskich nabywców
Tomasz Trzósło, EPP: centra handlowe pozostały atrakcyjnym kanałem sprzedaży
[…] prezes EPP. EPP podsumowało pierwsze półrocze 2021 roku. Obroty najemców w obiektach handlowych należących do EPP, największego właściciela centrów handlowych w Polsce, powróciły do wyników osiąganych przed pandemią. W miesiącach bez lockdownów (luty, maj- lipiec 2021 r.) były średnio o 4% wyższe w porównaniu do poziomów z 2019 r. Jednocześnie stabilnie rosła odwiedzalność obiektów – w ostatnich dwóch miesiącach (lipiec i sierpień) footfall osiągnął poziom 84% wyników sprzed dwóch […]