Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Search Results for merce-com-s-a/

Showing results for merce com marcinkowska

merce-com

Eksperci merce.com: 6 rzeczy, które muszą poprawić sklepy internetowe

[…] Customer Experience w sklepie online to nie tylko wygodna strona z czytelnymi przyciskami, a dbanie, by zakupy “robiły się same”, a kupujący nie utknęli na żadnym etapie. Po pandemicznym napływie nowych e-konsumentów to teraz ważne zadanie dla sprzedawców. Eksperci merce.com podpowiadają, o co zadbać w pierwszej kolejności. Jak przewidują eksperci z merce.com, era szybkich wzrostów sprzedaży online w rytmie kolejnych lockdownów ma się ku końcowi. Menedżerowie muszą przypomnieć sobie znów pojęcie lejka sprzedażowego […]
rutkowski-marcin-merce

Marcin Rutkowski, merce.com: duże marki wchodzą na serwisy marketplace albo zakładają własne

[…] zapewnienie odpowiedniej powierzchni magazynowej. Otwarcie się na partnerów powoduje, że sklepy nie tylko znacząco mogą rozszerzyć swój asortyment, ale jednocześnie częściowo zdejmują z siebie obowiązki logistyczne – mówi Marcin Rutkowski, Brand Operations Manager merce.com, platformy e-commerce działającej w chmurze, która wspiera firmy w transformacji i automatyzacji procesów sprzedaży. Co piąta złotówka, dolar czy juan wydawane w internecie trafiają do sprzedawców przez serwisy marketplace, a w przypadku zakupów konsumenckich odpowiadają one już […]
rutkowski-marcin-merce

[KOMENTARZ] Marcin Rutkowski, merce.com: strategia ship from store może być rewolucją

[…] nie jest wysyłana z tego punktu, a z magazynu – jednego na cały kraj. Dla wielu firm sprzedaż online i offline to dwa osobne światy. Przykłady z USA pokazują, że ich łączenie wychodzi wszystkim na dobre. Eksperci merce.com podpowiadają, jak to zrobić. Trudno wskazać gałąź gospodarki równie niezbędną i jednocześnie równie niewidoczną jak logistyka. Konsumenci uświadamiają sobie, że istnieje “jakiś magiczny proces”, który umożliwia pojawienie się towaru na półce […]
szewczyk-merce

[KOMENTARZ] Paweł Szewczyk, merce.com: lockdown podbije rentowność sprzedaży przez internet

Rok temu jeszcze istniały obawy, że e-com merce nie poradzi z pandemicznym wzrostem zamówień. Kurierzy się rozchorują, paczki utkną w magazynach, a internet będzie miał awarie od ciągłych telekonferencji. Ale już kwietniu widać było, że e-handel jest nie tylko odporny na pandemię, ale też świetnie pokazuje co potrafi np. wspomagając branżę handlową – zauważa Paweł Szewczyk, Wiceprezes Zarządu merce.com. Latem, gdy poluzowano obostrzenia, konsumenci wcale nie wrócili do starych nawyków, a rok […]
szewczyk-merce

[ANALIZA] Paweł Szewczyk, merce.com: 5 obszarów, w które warto inwestować w e-commerce

[…] mocno są do tyłu ze sprzedażą w internecie. Samo posiadanie sklepu w sieci nie wystarcza, gdy lawinowo przybywa zamówień, a internet staje się jedynym pewnym kanałem dystrybucji. Dlatego na 2021 r. menedżerowie często zapowiadali inwestowanie w obszar e-com merce. Co mogą ulepszyć? Opublikowany na początku pandemii raport Forrester Research prognozował, że w amerykańskich firmach wydatki na technologie wspierające sprzedaż wzrosną o 4 proc. rok do roku. Agencja badawcza wskazywała, że w e-commerce inwestują już […]
szewczyk-merce

[KOMENTARZ] Paweł Szewczyk, merce.com: e-commerce po roku pandemii, czyli dlaczego „done is better than perfect”

Rok po pierwszym lockdownie, przyszedł czas na podsumowania. Okazuje się, że w czasie zmian liczy się głównie elastyczność i szybkie adaptowanie się do nowych warunków. Podobną strategię możemy przyjąć w stosunku do e-com merce. Szczegóły takiego podejścia do e-handlu i korzyści z tego wynikające pokazujemy na czterech przykładach – pisze Paweł Szewczyk, wiceprezes zarządu merce.com. Ponoć Thomas Edison mawiał, że zanim wpadł na to jak sprawić aby żarówka działała, […]
rutkowski-marcin-merce

[KOMENTARZ] Marcin Rutkowski, merce.com: sprzedawcy będą podchodzić do Amazona z ostrożnością

[…] polska wersja serwisu Amazon.pl. To oznacza przede wszystkim, że amerykański gigant udostępnienia swoją platformę zakupową polskim sprzedawcom internetowym. Debiut Amazona na polskim rynku skomentował Marcin Rutkowski, Brand Operations Manager w  merce.com. Podzieliłbym wpływ polskiej wersji Amazona na rodzimy rynek e-commerce na dwa aspekty: klienci i sprzedawcy. Jako klienci nauczyliśmy się korzystać z serwisów typu marketplace. Dla kupujący już na Amazonie nie będzie to więc duża […]
pawel-szewczyk-merce

[KOMENTARZ] Paweł Szewczyk, merce.com: wejście Amazona może mieć pozytywny wpływ na nasz rynek

Dla polskiego sektora e-com merce pełne wejście Amazona na nasz rynek może mieć pozytywny wpływ – uważa Paweł Szewczyk, Wiceprezes Zarządu merce.com. Idealnie byłoby, gdyby amerykański gigant zaistniał u nas na tyle mocno, by zaznaczyć swoją pozycję i skłonić konkurencję do walki o klienta, ale nie zdobył przy tym dominującej pozycji w polskim e-handlu. Zresztą Allegro ze swoją usługą Allegro Smart, bardzo szerokim wyborem produktów i świetną […]
merce

7 nowych trendów w zakupach online

Eksperci merce.com wytypowali 7 pandemicznych trendów w e-commerce, które zostaną z nami na dłużej. W opinii ekspertów są to: wyprostowane ścieżki zakupowe, więcej personalizacji i programów lojalnościowych, nowe podejście do marketplace’ów, kupowanie w aplikacjach mobilnych, dostawa w formie curbside pickup, dbanie o pozytywne doświadczenia “nowych w internecie” oraz docieranie bezpośrednio do końcowych klientów. To, że lockdowny nie zatrzymały całkiem życia i gospodarki to zasługa sprzedaży przez internet. Dla wielu branż była ona […]
rutkowski-marcin-merce

[ANALIZA] Marcin Rutkowski, merce.com: rok pod znakiem inwazji nowych projektów

Zakupy mobilne, omnichannel, personalizacja, social selling, ekologiczny re-com merce, cyfryzacja seniorów, marketplace’y, wzrosty w handlu B2B, a nad tym widmo pandemii… To wszystko trendy, które wpływają na handel internetowy, ale większość z nich widoczna jest już od kilku lat – pisze Marcin Rutkowski, Brand Operations Manager merce.com Wszystko, co związane e-commerce było w tym roku na fali. Ta była napędzana naturalnym wzrostem popularności zakupów online, ale także […]

Ochnik udostępnia ofertę ponad 100 salonów w internecie

[…] włączane są sklepy stacjonarne. Ochnik jest  polską firmą, która rok temu wdrożyła takie rozwiązania. Pozwoliło to poszerzyć ofertę e-sklepu i sprzedawać więcej. Uruchomienie ship from store wymusza przezwyciężenie kilku operacyjnych wyzwań. Merce.com wskazuje, że jednym z największych jest analiza procesów logistycznych. W liczącej kilka tysięcy lat historii handlu, e-commerce jest relatywnie młodym zjawiskiem, co dla biznesów ma istotne konsekwencje. Większość wiodących marek handlowych […]