Search Results for mikolaj-s-c-janina-mikolaj-kruczek-i-maria-dobrzanska/
Showing results for mikolaj janine mikolaj kruczej maria dobrzanska kłosiewicz górecka klosiewicz gorecka kłosiewicz-górecka
[WYWIAD] Mikołaj Wawrzonek, Telakces: pandemia wymusza na nas przestój, ale chcemy rozwijać sieć
Rok 2020 na pewno był trudny czasem, ale nie wstrzymał całkiem ekspansji. Cały czas myślimy o dalszym rozwoju. Pandemia wymusza na nas przestój, oby jak najkrótszy, ale chcemy rozwijać sieć – mówi w rozmowie z redakcją retailnet.pl / SCF News Mikołaj Wawrzonek, Prezes spółki Telakces.com Jak funkcjonuje sieć Telakces w czasie pandemii? Mikołaj Wawrzonek: Nie funkcjonowała podczas lockdownu. Corem naszego biznesu od początku istnienia była działalność […]
José María Escobar nowym dyrektorem technicznym w NEINVER
José María Escobar został nowym dyrektorem techniczym w NEINVER. Raportował będzie bezpośrednio do Eduardo Ceballosa, dyrektora Grupy odpowiedzialnego za obszar asset managementu.
[WYWIAD] Mikołaj Nawacki, Calypso Fitness: oczekujemy jasnych deklaracji strony rządowej
Chcemy jasnych deklaracji, kiedy, po spełnieniu jakich warunków i przy zachowaniu jakich zasad będziemy mogli w końcu otworzyć nasze kluby. Będąc w zawieszeniu nie da się prowadzić firmy i robić jakichkolwiek planów biznesowych – w wywiadzie dla SCF News/retailnet.pl mówi Mikołaj Nawacki, Prezes Zarządu Calypso Fitness. Nastroje wśród przedsiębiorców z branży fitness sięgają zenitu. Słyszymy o planach złożeniu pozwu zbiorowego przeciwko Skarbowi Państwa, a także […]
[KOMENTARZ] Mikołaj Wozdecki, eobuwie.pl: 5 trendów, które zmienią e-commerce
Szacuje się, że roczna stopa wzrostu e-commerce do 2025 roku wyniesie w skali globalnej średnio 6,29 proc.. W niektórych regionach wskaźnik ten może wynieść powyżej 10 proc. W 2022 roku przychody ze sprzedaży internetowej wzrosną do 6,54 mld USD, w porównaniu z 3,53 mld USD w 2019 r. – pisze Mikołaj Wezdecki, członek zarządu i dyrektor e-commerce w eobuwie.pl Za sprawą kryzysu COVID-19 gospodarka cyfrowa nabrała dodatkowego rozpędu. Podczas […]
LPP: Po miesiącach przygotowań zmiana na szczytach władz spółki
Z dniem 10 października zmianie ulega skład osobowy władz LPP, do których w roli wiceprezesa zarządu dołącza Mikołaj Wezdecki, dotychczasowy dyrektor ds. digitalizacji, zastępując w strukturach zarządu spółki Jacka Kujawę.
Handel wraca do stanu sprzed pandemii. Spada lojalność Polaków w stosunku do dyskontów spożywczych
[…] spowoduje zmniejszenie się dystansu między poszczególnymi sieciami. Portugalskich sklepów jest dużo, w tym roku komunikowano o ponad 3150. To niekwestionowany lider sprzedażowy, jak i w zakresie wyboru strategii rynkowej – komentuje dr Andrzej Maria Faliński, ekspert rynku retailowego, prezes Stowarzyszenia Forum Dialogu Gospodarczego. Pandemia znacząco wpłynęła na sytuację na rynku dyskontów W następnych kwartałach można spodziewać się wzrostu liczby wizyt w Biedronkach, co prognozuje dr Krzysztof […]
Na rynku widać nowy trend. Polacy w sklepach budowlanych coraz częściej stawiają na ekologię
[…] Yourself, czyli Zrób To Sam). Obecnie w Polsce działa blisko 14 tys. tego typu sklepów. Jaki udział w ogólnej gamie sprzedawanych produktów stanowią towary ekologiczne lub powstałe z surowców wtórnych? Dr Maria Andrzej Faliński, były dyrektor generalny Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji, wieloletni ekspert w dziedzinie handlu, jest zdania, że tego typu asortymentem sklepy budują wizerunek odpowiedzialnych firm, a więc jego obecność ma walor […]
Medicover przejmuje sieć salonów Lynx Optique
[…] zbadania wzroku i doboru okularów i soczewek w 20 atrakcyjnych lokalizacjach, głównie galeriach handlowych w dużych miastach. To, co pozostanie niezmienne, to szeroka oferta produktów i usług oraz najwyższy standard obsługi klienta – zapowiada Magdalena Lipczyńska. Maria Pistre, dotychczasowa współwłaścicielka i członkini zarządu Bellevue Polska, zwraca uwagę na przywiązanie do jakości i wspólne wartości reprezentowane przez obie strony transakcji. Ze względu na wieloletnie zaangażowanie w rozwój salonów Lynx Optique jej ambicją […]
Rośnie częstotliwość, z jaką Polacy chodzą do sklepów. Spędzają w nich też więcej czasu niż rok temu
[…] aby uzupełnić zapasy tańszymi produktami. Ten trend najprawdopodobniej nie ulegnie zmianie, ponieważ konsumenci coraz uważniej śledzą cotygodniowe obniżki i właśnie pod nie dostosowują częstotliwość wizyt w sklepach – uważa Chołuj. Z kolei dr Maria Andrzej Faliński, były dyrektor generalny POHiD-u, zwraca uwagę na tzw. „słabszy portfel” konsumenta, który powoduje, że unika on kupowania na zapas i nie sięga po poszerzoną gamę towarów. – Niewiele rodzin jeszcze robi szczegółowe […]
[KOMENTARZ] Pandemia popchnęła e-commerce o kilka lat do przodu
[…] do nowych metod płatności. Na koniec września 2020 ponad 80% płatności kartami odbywało się zbliżeniowo. Użycie aplikacji fintechowych wzrosło w pandemii o 72%. W Szwecji transakcje gotówkowe stanowią 1% transakcji – mówi Maria Bogajewska, prezes Arena.pl. Co, jeśli nie przelew i gotówka? Kto więc zajął miejsce po transakcjach gotówkowych? Niekwestionowanym liderem zestawienia jest BLiK. – Polacy w 2020 pokochali BLiKa. Ta metoda płatności wykorzystywana jest […]
Ruch w sklepach w 2022 r. wzrósł o ponad 11 proc. ale o 8 proc. zmalała liczba klientów
[…] korzystnych ofert artykułów codziennego zapotrzebowania i w związku z tym odwiedzają wiele punktów sprzedaży. Dlatego wszystkie formaty handlu detalicznego powinny brać pod uwagę słabnącą lojalność klientów do miejsc zakupu – mówi dr Urszula Kłosiewicz-Górecka z Foresightu Gospodarczego w Polskim Instytucie Ekonomicznym (PIE). Patrząc na poszczególne formaty, widać, że liderem są dyskonty. W tym formacie ruch wzrósł o 14,9%. Na drugim miejscu są hipermarkety ¬– 10%, a na trzecim – supermarkety – […]
Empik: magazyn e-commerce i retail w jednym
Okres pandemii i lockdownu pokazał, że firmy, które od lat stawiają na rozwój nowych kanałów sprzedaży i informatyzację, lepiej poradziły sobie w nowych okolicznościach z obsługą rosnącej sprzedaży e-commerce. Największe sieci handlowe w pewnym momencie funkcjonowania dodały do sprzedaży tradycyjnej zakupy poprzez sklep internetowy. Wraz ze wzrostem zainteresowania klientów zakupami online konieczna okazała się integracja obu kanałów na poziomie różnych procesów, a w szczególności logistyki. Strategia omnichannel wymaga […]