Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Search Results for modern-commerce-sa/

moliera2

Modern Commerce przejmie właściciela Moliera2.com za 100 mln

Modern Commerce, notowana na NewConnect grupa sklepów e-commerce związana z dobrami luksusowymi, przejmie 100 proc. udziałów spółki IT Fashion Polska Group & Partners Sp. z o.o., właściciela marki Moliera2.com za 100 mln zł. Równolegle zostaną przejęte pozostałe udziały należącej do Grupy spółki Mamissima z ekskluzywnymi produktami dla dzieci. To zakończy ten etap budowy jednego z liderów handlu dobrami luksusowymi w internecie. IT Fashion Polska […]
Żabka Jush

Grupa Żabka i Lite e-Commerce ruszają w Warszawie z pilotażem zakupów na Jush!

Grupa Żabka wchodzi na rynek ekspresowych zakupów online i prezentuje nową aplikację Jush. W ramach powołanego w ostatnim czasie start-upu Lite e-Commerce 21 października br. wystartuje pilotaż usługi wygodnej dostawy produktów do domu – Żabka Jush. Zakupy będzie można zamówić przez aplikację Jush, z której początkowo będą mogli skorzystać mieszkańcy Warszawy w wybranych dzielnicach, korzystający z urządzeń z systemem iOS. Startup Lite e-Commerce działający w ramach Grupy Żabka […]
zabka-mobile

Grupa Żabka zapowiada wejście na rynek q-commerce

Rewolucja sposobu, w jaki Polacy robią zakupy spożywcze online jest już blisko. Lite e-Commerce odpowiadać będzie w Grupie Żabka za stworzenie takich rozwiązań na rynku ekspresowych zakupów. Nowy start-up został powołany w ramach Żabki Future, która rozwija Grupę o kolejne, unikatowe biznesy, tworzące ekosystem rozwiązań w obszarze modern convenience. – Strategia rozwoju Grupy Żabka opiera się na budowaniu portfolio unikatowych na rynku, wygodnych rozwiązań convenience. […]
zabka-sklep-domaniewska

Żabka rozwija ofertę modern convenience

8 marca 2021 roku Żabka Polska sp. zo.o. oraz właściciele marki Maczfit, lidera rynku cateringu dietetycznego w Polsce, poinformowali o podpisaniu umowy, której następstwem będzie włączenie Spółki w strukturę tworzącej się Grupy Żabka. Jest to kolejny krok w poszerzaniu oferty modern convenience Żabki, będący konsekwencją realizowania przyjętej strategii. Żabka zostanie większościowym udziałowcem firmy, ze wsparciem jej twórcy Macieja Lubiaka w roli Prezesa. Transakcja zwiększa […]
Delio-zabka

Ruszył pilotaż Delio, nowej usługi Grupy Żabka

Lite e-Commerce uruchomił pilotaż usługi dostawy zakupów w modelu „express same day delivery” o nazwie Delio. W początkowej fazie działalności platforma będzie dostępna dla mieszkańców Warszawy, ale startup zapowiada szybką ekspansję. Cechami wyróżniającymi rozwiązanie jest szybka dostawa tego samego dnia, szeroki asortyment oparty na lokalnych produktach oraz konkurencyjne ceny. Startup Lite e-Commerce odpowiada za wdrożenie i rozwój rozwiązań e-commerce w Grupie Żabka, a uruchomienie Delio […]
mamissima-sklep

Nowy właściciel zapowiada rozwój sklepu Mamissima

Spółka Modern Commerce przejęła sklep internetowy z akcesoriami i zabawkami dla dzieci Mamissima, stając się jego większościowym udziałowcem. Celem jest pogłębienie skalowania posiadanych biznesów, głównie poprzez optymalizację rozwiązań opartych na data science. Plany obejmują też wprowadzenie marki własnej i istotne rozszerzenie oferty, m.in. o art. dla dzieci w wieku 7-9 lat i akcesoria elektroniczne. Skorzystają na tym również inne podmioty należące do Grupy, w tym Złote […]

[BADANIE] Blisko 40 proc. Polaków w czasie pandemii natknęło się na fałszywy e-sklep, głównie z elektroniką i ubraniami

Coraz więcej osób trafia na fałszywe sklepy w sieci. Jak wynika z sondażu opinii publicznej, w ostatnim roku już niemal 4 na 10 Polaków miało styczność z tego typu sytuacją. Według badanych, oszuści głównie oferują elektronikę oraz ubrania. Do tego eksperci dodają, że pandemia wyjątkowo sprzyja nieuczciwym działaniom. Dlatego trzeba postawić na edukację konsumentów, tym bardziej że ponad 24% badanych nie potrafi określić, czy w ogóle spotkało się z tego […]

Grupa Żabka przejęła platformę Dietly.pl

28 maja spółka Żabka Polska oraz firma MasterLifeSolutions – właściciel marki Dietly.pl – zawarły umowę, w efekcie której platforma cateringu dietetycznego dołączyła do Grupy Żabka. Dietly.pl to szybko rozwijająca się platforma e-commerce działająca w formule „marketplace” w obszarze rozwiązań dietetycznych. Oferta platformy obejmuje ponad 400 marek działających na polskim rynku cateringu dietetycznego. Wraz z zawarciem umowy Żabka stała się większościowym udziałowcem właściciela Dietly.pl. Twórcy […]

Prezes UOKiK wydał zgodę na włączenie Maczfit do Grupy Żabka

22 kwietnia 2021 roku Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wydał zgodę na włączenie spółki Maczfit, lidera rynku cateringu dietetycznego w Polsce, w strukturę Grupy Żabka. Transakcja jest kolejnym krokiem w realizacji strategii Żabki opartej na rozbudowie ekosystemu modern convenience oraz integracji rozwiązań e-commerce. Decyzja o spełnieniu wymogów związanych z prawem antymonopolowym pozwala Żabce sfinalizowa porozumienie o nabyciu 95 proc. udziałów w spółce Maczfit od Macieja Lubiaka, […]

Grupa Żabka podsumowuje realizację Strategii Odpowiedzialności za 2021 rok

Grupa Żabka realizuje kompleksową Strategię Odpowiedzialności, która jest w pełni zintegrowana ze strategią biznesową organizacji. Podsumowaniem działań podjętych w ramach jej realizacji jest czwarty Raport Odpowiedzialności, który został sporządzony według międzynarodowych standardów raportowania pozafinansowego Global Reporting Initiative (GRI) oraz Sustainability Accounting Standards Board (SASB). W publikacji Grupa Żabka po raz pierwszy przedstawiła wpływ swojej działalności na polską gospodarkę wyrażony kwotą 5,3 miliarda złotych wartości dodanej w 2021 roku […]