Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Search Results for more-slawomir-rogowski/

Action: Sławomir Nitek pokieruje siecią w Polsce , Czechach i Austrii

W europejskich strukturach Action zaszły zmiany. Sławomir Nitek objął stanowisko dyrektora regionalnego na Polskę, Czechy oraz Austrię. Do jego zadań będzie należało wsparcie rozwoju sieci dyskontów niespożywczych na tych rynkach. Sławomir Nitek jest związany z siecią Action od marca 2019 roku. Dołączył do zespołu jako dyrektor generalny i członek zarządu polskiego oddziału holenderskiej firmy. W ciągu ponad trzech lat brał udział w dynamicznym rozwoju sieci w na terenie […]
slawomir-nitek-action

Sławomir Nitek, Action: to dla nas dobry czas na rozwój

Wchodzimy do nowych województw, takich jak warmińsko-mazurskie, podlaskie czy lubelskie. Jednocześnie umacniamy się w regionach oraz w dużych miastach, w których klienci polubili nasz asortyment – mówi Sławomir Nitek, dyrektor generalny Action w Polsce. Oferta dyskontów niespożywczych Action jest już dostępna w Zambrowie. To pierwszy sklep tej sieci uruchomiony w województwie podlaskim i 125. w Polsce. W lipcu br. Action zainaugurowało również swoją obecność na Warmii i Mazurach, a wkrótce planuje debiut na Lubelszczyźnie. Do końca […]
slawomir-murawski-apsys

[WYWIAD] Sławomir Murawski, Manufaktura: z optymizmem patrzę na kwiecień, a z niepokojem na marzec

Staramy się podchodzić indywidualnie do każdego najemcy, bo wiemy, że skutki lockdownów są różne, w zależności od branży. Mamy nadzieję, że w ciągu najbliższych tygodni zostaną zniesione obostrzenia dotyczące branży gastronomiczno-rozrywkowej – mówi w rozmowie z SCF News/retailnet.pl Sławomir Murawski, Dyrektor Manufaktury, Apsys. Czy po styczniowym lockdownie i przywróceniu działalności większości najemców widzicie znaczną poprawę odwiedzalności w Manufakturze? Sławomir Murawski: Ponowne przywrócenie pełnej działalności galerii handlowej miało oczywiście bardzo pozytywny […]
slawomir-chlon

Sławomir Chłoń, Organic Farma Zdrowia: stawiamy na e-handel. Liczba sklepów tradycyjnych przestaje mieć już takie znaczenie

Nasze plany rozwojowe skupiamy na błyskawicznym rozwoju naszych kanałów e-commerce, którymi chcemy obsłużyć wielokrotnie większą ilość klientów i transakcji, z jednoczesnym podnoszeniem jakości dostaw – mówi redakcji retailnet.pl / SCF News Sławomir Chłoń Prezes Zarządu Organic Farma Zdrowia. – Pracujemy też bardzo intensywnie nad właściwą integracją e—commercu z kanałem tradycyjnym, tak aby stworzyć optymalny omnichannel – tłumaczy Sławomir Chłoń. – Rozwój […]

[WYWIAD] Sławomir Zawadzki, Krzysztof Elsner, Napollo: Przyspieszamy z ekspansją

Na przełomie 2023 i 2024 roku Napollo planuje otworzyć 6-8 parków handlowych. W sumie przybędzie nam ponad 50 tysięcy mkw. nowoczesnej powierzchni handlowej – mówią w rozmowie z Retailnet/SCF News Sławomir Zawadzki, Prezes Zarządu Napollo i Krzysztof Elsner, Członek Zarządu, Pion Inwestycji Komercyjnych, Grupa Napollo Napollo wzmacnia właśnie kadrę w pionie inwestycji komercyjnych. Czy powołanie nowej osoby – pana Krzysztofa Elsner – wiąże […]

[KOMENTARZ] Sławomir Murawski, Manufaktura: Konsumenci zmienili nawyki zakupowe

Recesja i spowolnienie gospodarcze to zjawiska, z jakimi już dziś musimy się mierzyć. Drastycznie rosnąca inflacja i związany z tym wzrost cen odbija się na wszystkich – począwszy od producentów i przedsiębiorców, aż do końcowych konsumentów. Wg raportu pt. „Centra handlowe ponownie w centrum uwagi klienta?” aż 44 proc. respondentów deklaruje, że w ostatnim czasie ogranicza zakupy, a 75 proc. przyznaje, że zmieniło swoje nawyki zakupowe. Dyrektor łódzkiej Manufaktury – Sławomir Murawski komentuje […]
slawomir-nitek-action

[KOMENTARZ] Sławomir Nitek, Action Polska: cały czas się rozwijamy i to w dobrym tempie

W pierwszym półroczu 2021 sieć Action wzbogaciła się o 20 nowych sklepów, a w lipcu i sierpniu o kolejne 10. Marka zadebiutowała w nowych województwach: warmińsko-mazurskim i podlaskim. Jak podkreśla Sławomir Nitek, dyrektor generalny Action Polska, sieć cały czas się rozwija, a wkrótce nowe sklepy pojawią się m.in. w Gdańsku, Poznaniu i na Śląsku. Cały czas się rozwijamy i to w dobrym tempie. Umacniamy się w regionach, w których już jesteśmy, a także w dużych miastach. […]

[WYWIAD] Sławomir Zawadzki, Napollo: Podtrzymujemy plany 5-8 obiektów rocznie

Najemcy zatrzymali się z czynszami, natomiast koszty pozyskania gruntu, koszty budowy, koszty przygotowania parku handlowego znacznie wzrosły. Można powiedzieć wprost, że te nożyce się bardzo rozjeżdżają na naszą niekorzyść, na niekorzyść developerów – w rozmowie z SCF News/retailnet.pl mówi Sławomir Zawadzki, Prezes Zarządu, Napollo. Jak Pan sądzi, jak długo będzie trwało obecne “5 minut” dla parków handlowych?  Myślę, że kilka lat, to na pewno. To będzie […]
slawomir-nitek-action

[WYWIAD] Sławomir Nitek, Action: jesteśmy na początku ekspansji w Polsce

Chcemy, aby nasze sklepy były blisko klientów, niezależnie od ich miejsca zamieszkania. Obserwacje poczynione w trakcie pandemii dowodzą, że taka strategia ma sens. Co więcej, sklepy Action stały się już dzięki swojej ofercie na tyle atrakcyjne, że zarządcom parków handlowych zależy na naszej obecności, ponieważ przyciągamy klientów. Funkcjonowanie centrów i parków handlowych opiera się na prawach rynkowych, a ich właściciele znajdują szereg argumentów, żebyśmy pojawili się […]
slawomir-nitek-action

[WYWIAD] Sławomir Nitek, Action: Chcemy utrzymać dynamikę otwarć ok. 70 sklepów rocznie

Rynek polski ma wciąż jeszcze potencjał, zwłaszcza jeśli chodzi o rozwój dyskontów. Myślimy o utrzymaniu liczby otwarć w okolicach 70 sklepów rocznie – mówi w rozmowie z Retailnet/SCF Magazine Sławomir Nitek, dyrektor regionalny Action na Polskę, Czechy oraz Austrię. Action ma aktualnie ponad 200 sklepów w Polsce, co oznacza, że w rok przybyło około 70 nowych lokalizacji. Dużo się u Was dzieje Rok jeszcze się nie skończył, więc wciąż realizujemy ten […]