Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Search Results for otcf-spolka-akcyjna/

OTCF analizuje ślad węglowy

Spółka OTCF liczy ślad węglowy. Zebrane dane pozwolą firmie na podjęcie działań mających realny wpływ na środowisko. Badanie śladu węglowego jest częścią strategii 4F Change. Analiza śladu węglowego została przygotowana przez Carbon Footprint Foundation na podstawie wytycznych dostarczonych przez OTCF. Ślad węglowy jest obliczany na podstawie protokołu GHG (Greenhouse Gas Protocol) przez Carbon Footprint Foundation. Wg GHG ślad węglowy analizuje się w trzech zakresach. […]

OTCF idzie w stronę nowych partnerów

Przez trzy tygodnie ponad 450 przedstawicieli blisko 200 polskich i zagranicznych firm zapoznało się z ofertą OTCF na sezon jesień-zima 2022 roku. Pokazy, prezentacje i spotkania indywidualne zaowocowały umocnieniem dotychczasowych kontraktów oraz zawarciem nowych, co zapowiada kolejny udany sezon i dalszą ekspansję marek z portfolio OTCF na nowych rynkach. Prezentacja miała miejsce w warszawskim showroomie  a przestrzeń prezentacyjną zorganizowano na powierzchni 595 m2. W ofercie podczas kontraktacji udostępnione były […]

OTCF kontynuuje ekspansję zagraniczną

Grupa OTCF otworzyła kolejny salon marki 4F na zagranicznym rynku. Nowy monobrandowy sklep znajduje się w centrum handlowym UBBO Lisboa w Portugalii. Firma OTCF, właściciel marki 4F rozpoczęła swoją działalność w Portugalii w styczniu 2020 r., a w październiku ubiegłego roku otworzyła pierwszy sklep w mieście Ponte de Sor. Na ten rok zaplanowano otwarcie na portugalskim rynku min. 5 salonów. Jednym z nich jest sklep w UBBO Lisboa. Wielofunkcyjny […]

Aleksandra Chalimoniuk dyrektorem komunikacji OTCF

Do zespołu OTCF dołączyła Aleksandra Chalimoniuk, która jako PR Director poprowadzi dział odpowiadający za budowanie wizerunku firmy i jej marek.  Od września 2021 r. Aleksandra Chalimoniuk przejęła odpowiedzialność za komunikację korporacyjną OTCF oraz posiadanych przez firmę marek m.in. 4F, 4F Fuel, a także za komunikację działań Fundacji 4F Pomaga oraz prowadzone projekty. Do podstawowych zadań nowej PR Director należeć będzie komunikacja zewnętrzna w Polsce oraz na kluczowych rynkach zagranicznych, gdzie firma kontynuuje dynamiczną ekspansję.  […]
OTCF, Wear Fair

OTCF realizuje program Wear Fair. Pudełka do zbiórki ubrań w 233 sklepach 4F

Obieg cyrkularny odzieży to jedno z głównych założeń strategii 4F Change, którą spółka OTCF wdraża od stycznia tego roku. Od teraz klienci będą mogli oddać swoje używane ubrania w 233 salonach 4F w całej Polsce. Program prowadzony jest we współpracy z marką Ubrania do Oddania. Oddając ubrania klienci wspierają Fundację 4F Pomaga. 4F Change to strategia, w ramach której powstał program Wear_Fair. Pierwszym etapem programu było uruchomienie […]

Accenture we współpracy z OTCF opracowało model ESG

Accenture we współpracy z OTCF wypracowało model analizowania i zbierania danych, umożliwiający bieżący monitoring postępów realizacji strategii zrównoważonego rozwoju „4F Change”. Analiza ponad 300 środowiskowych i społecznych wskaźników wspólnie wyznaczonych przez Accenture i OTCF pozwoli zarządzającym na podejmowanie optymalnych decyzji, zapewni transparentną komunikację w zakresie realizacji celów strategii oraz lepsze zrozumienie jej wpływu na otoczenie. Strategia 4F Change – Od samego początku powstania strategii 4F Change […]

OTCF: 4F realizuje projekt cyrkularnego obiegu ubrań

4F i Viamoda Szkoła Wyższa rozpoczynają wspólny projekt zawodowy Circular Design 4F x Viamoda. Od października studenci specjalności Projektowanie ubioru i zarządzanie technologią rozpoczną prace z ubraniami zebranymi w programie Wear_Fair. Projekt jest częścią strategii 4F Change. Najlepsi studenci dostaną możliwość odbycia wakacyjnego stażu w OTCF. Projekt Circular Design 4F x Viamoda będzie realizowany w ramach strategii 4F Change, którą marka 4F wdraża od stycznia […]

OTCF wprowadza wypożyczalnię strojów narciarskich 4F

Wypożyczanie, zamiast kupowania, staje się powoli stałym elementem naszego życia. Wypożyczalnia strojów narciarskich to nowa propozycja OTCF. Klienci mogą wypożyczyć ubranie narciarskie na czas wyjazdu i oddać je po powrocie. Raport „The State of Fashion 2019” (McKinsey x Business of Fashion) pokazuje, że w przyszłości coraz więcej konsumentów będzie widziało w swoich szafach rosnący udział produktów używanych i wypożyczanych. W trosce o planetę i w odpowiedzi na potrzeby klientów firma […]