Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Search Results for paro-prezenty-sp-z-o-o/

Już 1500 hot-dogów zaserwował klientom Żabki Nano robot Robbie

Tylko 10 dni wystarczyło, aby robot Robbie wydał klientom Żabki Nano 1500 kultowych hot-dogów. To średnio 150 ciepłych przekąsek na dobę! Nowatorskie, pierwsze tego typu rozwiązanie na rynku funkcjonuje od niedawana w bezobsługowym, całodobowym sklepie Żabka Nano przy ul. Dobrej 54 w Warszawie. Robbie przygotowuje hot-dogi w trzech prostych krokach, zgodnie z zamówieniem klienta. Urządzenie powstało przy współpracy Żabki i VeloxAlpha S.A. Żabka Future, odpowiadająca za koncept […]

Trzy miliony pobrań nowej aplikacji Biedronki

Niespełna 3 miesiące – tyle czasu wystarczyło, aby 3 miliony klientów Biedronki sięgnęło po nową aplikację przygotowaną przez sieć. Dzięki temu nowoczesnemu narzędziu, oszczędności kupujących swoje ulubione produkty w Biedronce są jeszcze większe, bo sięgają oni coraz częściej po produkty w promocyjnych cenach. Wśród tych najpopularniejszych artykułów są ręczniki kuchenne, parówki i ser żółty. Od 30 maja, kiedy Biedronka umożliwiła pobieranie aplikacji z Apple App Store […]
Biedronka

Biedronka otwiera 11 nowych sklepów w tydzień

Sieć Biedronka nie zwalnia tempa i otwiera aż 11 nowych sklepów w całej Polsce. Większość z nich zlokalizowana jest w małych miejscowościach, umożliwiając mieszkańcom zrobienie świątecznych zakupów w jak najlepszych cenach. Otwarcia nowych oraz wyremontowanych sklepów zaplanowano na 30 listopada oraz 1 i 2 grudnia. Jak zawsze, będą im towarzyszyły specjalne promocje. Niemal 8 000 m2 powierzchni sali sprzedaży, prawie 300 nowych pracowników i blisko 70 kas tradycyjnych […]

Żabka odświeża strefę gastronomiczną

Żabka to największa w Polsce sieć z ofertą gastronomiczną. Dzięki ponad 7,2 tys. sklepom, zlokalizowanym na terenie całego kraju, zawsze blisko i po drodze każdy klient ma dostęp do prostych, ale jednocześnie smacznych i szybkich w przygotowaniu przekąsek na ciepło lub gorącej kawy. Oferowane przez Żabkę jedzenie to, jak informują przedstawiciele sieci, jakość, która budzi zaufanie klientów. – We wszystkich sklepach Żabka dostępne są menuboardy w nowej odsłonie, które ułatwią podjęcie decyzji […]
Apsya Manufaktura plac zabaw

Manufaktura tworzy nowy kids experience

Innowacyjne place zabaw, bezpieczeństwo i relaks na najwyższym poziomie – łódzka Manufaktura ma nową propozycję dla rodzin z dziećmi. Wielka modernizacja centrum była idealną okazją do stworzenia dedykowanej oferty dla tej wymagającej grupy. Rodziny z małymi dziećmi to rozwijająca się wciąż grupa konsumencka, która nie tylko wspólnie dokonuje wyborów zakupowych, ale także stawia na wartościowe spędzanie czasu. Ten utrzymujący się trend doskonale rozumie łódzka Manufaktura, która oferuje kompleksową ofertę […]
sebastian-moskal-womak-holding

[WYWIAD] S. Moskal, A. Bielenda, Womak: jednocześnie budujemy nowe projekty, remontujemy i modernizujemy

Warto podkreślić, że my jednocześnie budujemy nowe projekty, remontujemy i modernizujemy te, które mamy. Nieustannie inwestujemy i poprawiamy zarówno pod względem wizualnym, jak i kosztowym nasze projekty – mówią w rozmowie z SCF News/Retailnet Sebastian Moskal, Członek Zarządu Womak i Anna Bielenda, Dyrektor Operacyjny Womak Womak jest właścicielem obiektów handlowych o różnych formatach zlokalizowanych w różnej wielkości miastach. Jak wygląda odbudowa odwiedzalności dla poszczególnych centrów handlowych? […]

Żabka testuje innowacyjne technologie

W Żabce Smart, działającej przy ul. Półwiejskiej w Poznaniu, badane są nowe rozwiązania technologiczne, mające na celu usprawnienie pracy franczyzobiorców. Ta wyjątkowa Żabka „komunikuje się” z franczyzobiorcą i sprzedawcami oraz „wykonuje” za nich niektóre czynności. Czujniki zalania, automatyczny pomiar temperatury w sklepie, pomiar zużycia energii czy komunikacja na słuchawki uwalniają ich czas, pozwalają skupić się na obsłudze klienta, a przy tym są przyjazne dla planety. Po przeanalizowaniu wyników osiągniętych przez sklep, Żabka wybierze […]

Kaufland wprowadza oznaczenia ułatwiające segregację odpadów na produktach marek własnych

W ramach strategii REset Plastic Kaufland wprowadza na opakowaniach produktów marek własnych specjalne oznaczenia dotyczące segregacji odpadów. Z pomocą piktogramów klienci łatwo zidentyfikują, do jakiego pojemnika powinny trafić poszczególne elementy opakowania, a dzięki prawidłowej segregacji wesprą proces recyklingu i ponowne wykorzystanie surowców. Jak wynika z najnowszych badań rynkowych, blisko 66% Polaków deklaruje, że segreguje odpady. Jednak prawidłowa klasyfikacja zużytych opakowań wciąż przysparza konsumentom […]

Robot pracuje dla klientów sklepu Żabka Nano

Żabka Nano, jeden z najnowszych konceptów sieci Żabka, właśnie wzbogacił się o kolejne nowatorskie rozwiązanie – robota Robbie, który będzie serwował klientom kultowe już hot-dogi. Pierwszy taki robot funkcjonuje od niedawna w Żabce Nano przy ul. Dobrej 54 w Warszawie. Przygotowuje hot-dogi w trzech prostych krokach, zgodnie z zamówieniem klienta. Urządzenie powstało przy współpracy Żabki i VeloxAlpha S.A. Żabka Nano, innowacyjny koncept Żabki, który zmienia i kształtuje […]