Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Search Results for perfect-clean-spolka-z-ograniczona-odpowiedzialnoscia/

perfect-light-scf2021-cee

Perfect Light Illumination – kreator klimatu w centrach handlowych

Według badań Forrester Research nieodzownym elementem towarzyszącym szeroko pojętym decyzjom zakupowym jest, nie tylko bogata oferta handlowa, ale także atmosfera i klimat panujący w danym centrum handlowym. Ów czynnik przekłada się na ponad 70 proc. decyzji zakupowych. Istotne staje się zatem dostarczenie klientom, jak największej dawki emocji, budujących w nich pozytywny nastrój, co w rezultacie przełoży się na wysokość dokonywanych zakupów. Ekspertem od kreowania niecodziennego nastroju […]
reserved

LPP podsumowuje wyniki. Spółka zrealizowała roczny plan 2 mld zł wpływów z e-commerce

Przychody polskiego producenta odzieży – spółki LPP SA – w roku obrotowym 2020/21 wyniosły 7,8 mld zł i były niższe r/r o prawie 15 proc. To pierwszy w historii LPP rok, w którym w każdym kwartale sprzedaż z zagranicy była wyższa od krajowej. W roku 2020/21 wartość eksportu stanowiła ponad 56 proc. wszystkich przychodów Grupy. Gdańska spółka zrealizowała roczny plan 2 mld zł wpływów z e-commerce, co oznacza, […]

Ruszyła emisja akcji Columbus Polska SA. Pozyskane środki spółka przeznaczy na rozwój

Ruszyła emisja akcji spółki Columbus Polska SA, która chce pozyskać 1,7 mln zł na dalszy rozwój. Kawowy biznes oparty na zasadach Fairtrade, „konfigurator smaku” i przyjazne technologie zakupowe, kapsuła eteryczna oraz działania edukujące rynek i konsumenta – to główne cele spółki Columbus Polska SA, która 23 marca br. ruszyła z kampanią crowdinvestingową. We współpracy z platformą Beesfund planuje ona pozyskać 1,7 mln zł, które przeznaczy na dalszy rozwój […]

Spółka Top Secret składa wniosek o ogłoszenie upadłości

W ocenie Redan SA fakt złożenia wniosku o upadłość Top Secret Sp. z o.o. („TS”)  nie stanowi zagrożenia dla działania sieci sklepów „Top Secret” ani towarów stanowiących własność Redan.  Zarząd Redan wskazuje, iż: 1) na dzień 31 lipca 2022 r. Spółka posiadała należności od TS w łącznej kwocie 25,1 mln zł, na które były utworzone odpisy aktualizujące w łącznej wysokości 15 mln zł, z tego kwota 25,1 […]

[WYWIAD] Wojciech Nowak, Avenir Medical Poland: Rynek optyczny będzie się rozwijał

Centra handlowe są i zawsze były dla nas bardzo interesujące ze względu na to, że są to miejsca wysoko trafficowe. Tak więc jesteśmy bardzo zainteresowani rozwojem sieci w tego typu obiektach. Chcemy zagwarantować naszym klientom wygodny dostęp do najlepszych usług online’owych i offline’owych, a galerie nam w tym pomagają. Family Optic to nowoczesny i profesjonalny koncept będący interesującym uzupełnieniem tenant-mixu dla centrów handlowych – mówi w rozmowie z Retailnet Wojciech Nowak, Prezes Zarządu […]
szewczyk-merce

[KOMENTARZ] Paweł Szewczyk, merce.com: e-commerce po roku pandemii, czyli dlaczego „done is better than perfect”

Rok po pierwszym lockdownie, przyszedł czas na podsumowania. Okazuje się, że w czasie zmian liczy się głównie elastyczność i szybkie adaptowanie się do nowych warunków. Podobną strategię możemy przyjąć w stosunku do e-commerce. Szczegóły takiego podejścia do e-handlu i korzyści z tego wynikające pokazujemy na czterech przykładach – pisze Paweł Szewczyk, wiceprezes zarządu merce.com. Ponoć Thomas Edison mawiał, że zanim wpadł na to jak sprawić aby żarówka działała, odkrył ponad […]

Rosyjska spółka LPP zostanie sprzedana konsorcjum chińskiemu

Zarząd LPP podjął decyzję o sprzedaży rosyjskiej spółki RE Trading OOO konsorcjum chińskiemu. Zarząd LPP na podstawie dokonanego przeglądu ofert i rozmów z potencjalnymi nabywcami podjął decyzję o sprzedaży należącej do grupy zarejestrowanej w Rosji spółki RE Trading OOO konsorcjum chińskiemu – podało LPP w komunikacie. Konsekwencją zawartej transakcji będzie zakończenie działalności Grupy LPP na terytorium Rosji po 20 latach obecności na tym rynku. Na mocy ustaleń stron transakcji, […]

Przemysław Lutkiewicz komentuje wyniki LPP: pierwszy kwartał napawa nas optymizmem

Pierwszy kwartał przesuniętego roku obrotowego, trwający od 1 lutego do 30 kwietnia upłynął w LPP pod znakiem utrzymujących się wzrostów sprzedaży. Spółka wypracowała w tym czasie blisko 2,4 mld zł przychodów, osiągając 99 proc. wzrost r/r. Na ten wynik wpływ miały trzycyfrowe wzrosty sprzedaży online oraz powolne odbicie w sprzedaży stacjonarnej, spowodowane różnymi terminami czasowych lockdownów w poszczególnych krajach. Elastyczność w działaniu, wsparcie operacyjne kanału […]