Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Search Results for photo-me-international-plc/

marija-milasevic

[KOMENTARZ] Marija Milasevic, Euromonitor International: dyskonty najszybciej rozwijającym się formatem w Polsce

Dyskonty pozostają najszybciej rozwijającym się, od niedawna wiodącym kanałem dystrybucji artykułów spożywczych w Polsce. Udział dyskontów w dystrybucji w 2020 roku zwiększył się o 11% osiągając 35% całości sprzedaży detalicznej artykułów spożywczych w Polsce w ujęciu wartościowym – mówi Marija Milasevic, Senior Consultant w Euromonitor International. Biedronka należąca do Jeronimo Martins Polska SA kontynuuje aktywną ekspansję w Polsce i utrzymuje pozycję lidera na rynku artykułów spożywczych. W pierwszej […]
marija-milasevic

[KOMENTARZ] Marija Milasevic, Euromonitor International: Polska ma najwyższą penetrację dyskontów w regionie CEE

Biedronka (Jeronimo Martins Polska SA) ma od dawna pozycję lidera w Polsce, obejmując 22 proc. całkowitej sprzedaży detalicznej artykułów spożywczych w ujęciu wartościowym w Polsce w 2020 roku. Jak wynika z danych Euromonitor International , drugi gracz na polskim rynku Lidl jest daleko w tyle, obejmując zaledwie 8% rynku spożywczego w kraju – komentuje Marija Milasevic, Senior Consultant w Euromonitor International. Przewaga Biedronki została jeszcze wzmocniona […]

[WYWIAD] Łukasz Krzemieniewski, Photo-Me: rozwój sieci pralniomatów Revolution nabiera tempa

Planujemy w tym roku uruchomić co najmniej 5 kolejnych pralniomatów Revolution na terenie trzech województw, i jest to nasz cel minimum. Natomiast rozwój uzależniony będzie od sukcesów negocjacyjnych z naszymi partnerami. Jeśli rozmowy zakończą podpisaniem umów o współpracy, to nie będzie niczego, co by nas hamowało w ekspansji sieci – mówi w rozmowie z redakcją retailnet.pl / SCF  Łukasz Krzemieniewski, wyłączny przedstawiciel firmy Photo-Me na terenie Polski. Francuska grupa Photo-Me od kilku […]
tomasz-bohdziewicz-triumph-z-logo

[WYWIAD] Tomasz Bohdziewicz, Triumph International: działamy w dynamicznie zmieniających się realiach

Pragnęlibyśmy, aby 2022 był rokiem stabilizacji, ponieważ analizując okres letni i wczesnojesienny, wydawało się, że powoli wracamy do normalności, niestety okazało się, że nadal bazujemy na wielu zmiennych i nie jesteśmy w stanie określić, jak będzie wyglądał I kwartał przyszłego roku, jeśli chodzi o poziomy sprzedaży. Stąd budowanie rocznych czy dwuletnich planów jest bardzo utrudnione. Działamy w bardzo dynamicznie zmieniających się realiach, zarówno pod względem ekonomicznym, jak i prawnym […]

Itra Global wchodzi do Polski, by reprezentować wyłącznie najemców

ITRA Global otworzyła biuro w Warszawie. Spółka International Tenant Representation Polska będzie reprezentować wyłącznie najemców – na rynkach biurowym, magazynowym i handlowym. Firmą pokieruje Artur Sutor. Na czele ITRA w Polsce stanął Artur Sutor, który posiada 20-letnie doświadczenie w reprezentacji najemców powierzchni biurowych. Doradzał dziesiątkom międzynarodowych i polskich klientów w procesie najmu biur o łącznej powierzchni około miliona metrów kwadratowych. Przed otwarciem polskiego oddziału ITRA był współzałożycielem Cresa Polska, a wcześniej […]

MODIVO S.A. wzmacnia zespół odpowiedzialny za rynki zagraniczne

Rozwój działalności międzynarodowej to jeden ze strategicznych celów MODIVO S.A. Aby konsekwentnie realizować plany dotyczące ekspansji marek eobuwie.pl oraz MODIVO, powstał nowy dział – International Business Unit. Jednocześnie zarząd spółki powołał country managerów dla Włoch, Czech i Słowacji oraz szefa ds. międzynarodowego rozwoju biznesu, nadzorującego pozostałe rynki. – Do 2025 r. 80 proc. przychodów Spółki ma pochodzić z międzynarodowej działalności. Chcemy w dalszym ciągu umacniać pozycję […]
Elias van Herwaarden, Colliers

Colliers wprowadza usługę doradztwa w zakresie wyboru lokalizacji dla globalnych najemców

Colliers International wprowadza w regionie EMEA usługę doradztwa strategicznego w zakresie wyboru lokalizacji dla globalnych najemców. Za nową linię serwisową Colliers odpowiadać będzie Elias van Herwaarden. Colliers International poinformował o powołaniu eksperta branżowego Eliasa van Herwaardena na stanowisko dyrektora działu EMEA Location Strategy. Zadaniem działu jest świadczenie firmom o globalnym zasięgu usług doradztwa strategicznego w zakresie wyboru lokalizacji. Elias van Herwaarden przeszedł […]

STRABAG: galeria handlowa i biurowiec dla uchodźców

STRABAG Real Estate udostępnia galerię handlową Plaza i biurowiec Atrium International na schronienie dla osób przybywających z Ukrainy. Od wybuchu wojny w Ukrainie Grupa STRABAG w Polsce prowadzi aktywne działania pomocowe na rzecz uchodźców z tego kraju. We współpracy z m. st. Warszawa, spółka deweloperska STRABAG Real Estate przygotowała jak dotąd przestrzeń na 200 miejsc noclegowych w biurowcu Atrium International. Od niedzieli zakwaterowano tu 180 osób – rodziny z dziećmi, […]
spar-poznan

SPAR Polska: nie prowadzimy biznesu w Rosji

Działając na Ukrainie od ponad 20 lat, SPAR w pełni solidaryzuje się z narodem Ukrainy oraz naszymi ukraińskimi przyjaciółmi i kolegami ze SPAR. Z całą mocą potępiamy niesprowokowaną agresję sił rosyjskich na kraj i jego ludność – informuje zarząd SPAR Polska. Naszym priorytetem od samego początku była intensywna współpraca ze SPAR Ukraina w celu szybkiego dostarczenia niezbędnego wsparcia i pomocy humanitarnej obywatelom Ukrainy w obliczu nasilającego się kryzysu humanitarnego. Ten […]

Sinsay w najnowszym koncepcie w Galerii Kazimierz

Portfolio Galerii Kazimierz uzupełnił nowy salon sieci Sinsay. Sklep marki został zaaranżowany zgodnie z najnowszym konceptem Sinsay i zajmuje powierzchnię około 800 mkw. Klienci znajdą w nim nie tylko najmodniejszą odzież oraz akcesoria, ale także będą mieli do swojej dyspozycji bogato zaopatrzoną strefę wyposażenia wnętrz. W transakcji firmie Invesco Real Estate, właścicielowi obiektu, doradzał Colliers International. Największa polska grupa odzieżowa LPP zdecydowała się otworzyć […]
t-garnier-castorama-logo

Thierry Garnier, Kingfisher: mamy za sobą bardzo dobrą pierwszą połowę roku

Kingfisher, międzynarodowa Grupa branży home improvement, do której należy Castorama Polska, ogłosiła wyniki finansowe za pierwsze półrocze 2021 roku. Grupa odnotowała wzrost sprzedaży  o 22,2%. – Mamy za sobą bardzo dobrą pierwszą połowę roku, ze wzrostem we wszystkich naszych kategoriach i kanałach, w szczególności w e-commerce – podsumowuje wyniki Thierry Garnier, Dyrektor Generalny Kingfisher plc. Kingfisher odnotował wzrost w ujęciu LFL w Grupie Kingfisher o 22,8%. oraz wzrost sprzedaży […]