Search Results for piekarnia-cukiernia-marek-szydlowski/
We Wroclavii otworzyła się Cukiernia Sowa
Ręczna praca mistrzów cukiernictwa, szacunek do produktów i przemyślana logistyka to przepis na sukces bydgoskiej spółki Cukiernia Sowa, która w środę, 27 kwietnia, otworzyła we Wrocławiu swój 165. sklep w Polsce, będący jednocześnie dziewiątym sklepem tej sieci we Wrocławiu. Lokalizacja punktu nie jest przypadkowa – Centrum Handlowe Wroclavia, czyli samo serce stolicy Dolnego Śląska. 330 ton cukru, ponad osiem milionów jajek i 480 ton mąki pszennej – […]
Cukiernia Sowa otwiera kolejny lokal w Toruniu
Słodka ekspansja bydgoskiej spółki Cukiernia Sowa trwa w najlepsze! Sieć niebawem wzbogaci swoje portfolio o kolejną lokalizację. Nowa cukiernia powstaje właśnie w Toruniu, przy ul. Broniewskiego 61-63. To 166. sklep tej marki, która dotarła już nie tylko do polskich, ale i zagranicznych miast. Nowe słodkie królestwo w Toruniu Cukiernia Sowa otworzy dla klientów już 20 lipca. W Toruniu funkcjonuje już sześć lokali pod szyldem Cukierni Sowa, w tym także obiekt restauracyjny […]
Cukiernia Sowa: Coraz szersza sieć i remodeling kolejnych lokali
Cukiernia Sowa to bydgoska spółka, która nieustannie rozwija sieć i poszerza asortyment, odpowiadając na potrzeby nawet najbardziej wymagających Odbiorców. Firma w swoim portfolio ma już nie tylko cukiernie, ale również restauracje i apartamenty.
W Centrum Łopuszańska 22 otworzy się piekarnia Otrębusy
Już niebawem klienci Centrum Łopuszańska 22 w Warszawie będą mogli zrobić zakupy w piekarnio-ciastkarni Otrębusy. Na ukończeniu są prace adaptacyjne lokalu o powierzchni 40 mkw., który znajduje się tuż obok strefy kas operatora spożywczego Biedronka. Piekarnia Otrębusy, jak informują przedstawiciele obiektu, będzie znakomitym dopełnieniem portfolio spożywczego centrum. W jej ofercie znajdzie się szeroka gama pieczywa ale także wyroby cukiernicze, począwszy od pysznych drożdżówek, poprzez […]
[WYWIAD] Andrea Aburrà, NEINVER: Partnerstwo i wsparcie dla przedstawicieli marek to nasza codzienność
Leasing nie działa w oderwaniu od innych obszarów. Podpisanie kontraktu to postawienie kropki nad i – mówi Andrea Aburrà, Head of Leasing Poland & Italy NEINVER w wywiadzie dla SCF Magazine
i Retailnet.
[WYWIAD] Michał Sowa, Cukiernie Sowa: Prowadzenie tak dużej sieci to nieustająca praca, każda zmiana rodzi kolejną
Prowadzenie tak dużej sieci to nieustająca praca, każda zmiana rodzi kolejną, zwłaszcza w tak rozproszonej strukturze jak nasza - mówi w rozmowie z Retailnet Michał Sowa, współwłaściciel sieci Cukiernia Sowa
CBRE: w 2020 r. w Polsce zadebiutowało dziesięć zagranicznych marek, a pięć zniknęło z rynku
Zeszły rok zahamował część ekspansji na rynku nieruchomości handlowych, ale mimo to w Polsce swoje salony po raz pierwszy otworzyło dziesięć marek zagranicznych. Wśród nich była długo wyczekiwana irlandzka sieciówka Primark, rosyjski dyskont Mere i ukraińska kawiarnia Pesto Cafe. Decyzję o opuszczeniu polskiego rynku podjęło za to pięć marek, w tym m.in. Camaieu i Salamander. W związku z epidemią koronawirusa firmy wciąż bardzo ostrożnie podejmują decyzje o rozszerzaniu działalności, dlatego […]
VRG stawia na rozwój poprzez unowocześnienie swoich marek, sprzedaż w modelu omnichannel oraz wzrost rentowności
Realizacja strategii ma pozwolić spółce zbliżyć się do 1,9 mld zł przychodów i osiągnąć ok. 150 mln zł zysku netto na koniec 2025 roku, przy marży brutto na poziomie między 56 a 57 proc. Planowane średnioroczne inwestycje w rozwój wyniosą ok 43 mln zł.
LPP: 1,2 mld zł na rozwój sieci sprzedaży wszystkich marek w roku 2024
LPP planuje w tym roku rozwój sieci sprzedaży wszystkich swoich marek. Większości z nich ma rosnąć w tempie jednocyfrowym. Największy wzrost liczby sklepów przewidziany jest dla sieci Sinsay.
Intermarché ma nową strategię marek własnych
Intermarché stale udoskonala swoją ofertę produktów, odpowiadając tym samym na potrzeby klientów. Sieć wdraża nową strategię rozwoju marek własnych, której celem jest stworzenie czytelnego systemu skoncentrowanego na kluczowym obszarze, jakim są kategorie świeże. Nowy, spójny i konsekwentny branding pod parasolem Intermarché obejmuje produkty z takich grup, jak owoce i warzywa, wędliny, ryby, jaja, nabiał czy dania gotowe. Zmiany uwzględniają rozbudowę, modernizację gamy, a także rebranding […]
NEINVER odnotowuje rekordowy wzrost w 2023 roku z obrotami marek na poziomie 1,48 mld euro
NEINVER, czołowy operator centrów outletowych w Hiszpanii i Polsce oraz drugi pod względem wielkości w Europie, ogłosił mocny wzrost wyników operacyjnych za rok 2023.
Colliers: rośnie siła marek ekonomicznych
Cztery lockdowny i wciąż przedłużane ograniczenia związane z pandemią koronawirusa mocno uderzyły w branżę handlową. W tym czasie zmieniły się także zachowania i potrzeby klientów. Po wielu miesiącach pandemii okazało się, że Polacy zaczeli dbać o własne portfele i zmierzać w kierunku marek ekonomicznych. To jeden z segmentów rynku handlowego, który rośnie najszybciej – piszą Katarzyna Kamińska-Nobis, Associate Director w Dziale Powierzchni Handlowych i Magdalena Chruściel, Associate Director w Dziale Powierzchni […]