Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Search Results for piekarnia-cukiernia-marek-szydlowski/

We Wroclavii otworzyła się Cukiernia Sowa

Ręczna praca mistrzów cukiernictwa, szacunek do produktów i przemyślana logistyka to przepis na sukces bydgoskiej spółki Cukiernia Sowa, która w środę, 27 kwietnia, otworzyła we Wrocławiu swój 165. sklep w Polsce, będący jednocześnie dziewiątym sklepem tej sieci we Wrocławiu. Lokalizacja punktu nie jest przypadkowa – Centrum Handlowe Wroclavia, czyli samo serce stolicy Dolnego Śląska. 330 ton cukru, ponad osiem milionów jajek i 480 ton mąki pszennej – […]
Cukiernia Sowa

Cukiernia Sowa otwiera kolejny lokal w Toruniu

Słodka ekspansja bydgoskiej spółki Cukiernia Sowa trwa w najlepsze! Sieć niebawem wzbogaci swoje portfolio o kolejną lokalizację. Nowa cukiernia powstaje właśnie w Toruniu, przy ul. Broniewskiego 61-63. To 166. sklep tej marki, która dotarła już nie tylko do polskich, ale i zagranicznych miast. Nowe słodkie królestwo w Toruniu Cukiernia Sowa otworzy dla klientów już 20 lipca. W Toruniu funkcjonuje już sześć lokali pod szyldem Cukierni Sowa, w tym także obiekt restauracyjny […]

W Centrum Łopuszańska 22 otworzy się piekarnia Otrębusy

Już niebawem klienci Centrum Łopuszańska 22 w Warszawie będą mogli zrobić zakupy w piekarnio-ciastkarni Otrębusy. Na ukończeniu są prace adaptacyjne lokalu o powierzchni 40 mkw., który znajduje się tuż obok strefy kas operatora spożywczego Biedronka. Piekarnia Otrębusy, jak informują przedstawiciele obiektu, będzie znakomitym dopełnieniem portfolio spożywczego centrum. W jej ofercie znajdzie się szeroka gama pieczywa ale także wyroby cukiernicze, począwszy od pysznych drożdżówek, poprzez […]
primark-0a

CBRE: w 2020 r. w Polsce zadebiutowało dziesięć zagranicznych marek, a pięć zniknęło z rynku

Zeszły rok zahamował część ekspansji na rynku nieruchomości handlowych, ale mimo to w Polsce swoje salony po raz pierwszy otworzyło dziesięć marek zagranicznych. Wśród nich była długo wyczekiwana irlandzka sieciówka Primark, rosyjski dyskont Mere i ukraińska kawiarnia Pesto Cafe. Decyzję o opuszczeniu polskiego rynku podjęło za to pięć marek, w tym m.in. Camaieu i Salamander. W związku z epidemią koronawirusa firmy wciąż bardzo ostrożnie podejmują decyzje o rozszerzaniu działalności, dlatego […]
Intermarché

Intermarché ma nową strategię marek własnych

Intermarché stale udoskonala swoją ofertę produktów, odpowiadając tym samym na potrzeby klientów. Sieć wdraża nową strategię rozwoju marek własnych, której celem jest stworzenie czytelnego systemu skoncentrowanego na kluczowym obszarze, jakim są kategorie świeże. Nowy, spójny i konsekwentny branding pod parasolem Intermarché obejmuje produkty z takich grup, jak owoce i warzywa, wędliny, ryby, jaja, nabiał czy dania gotowe. Zmiany uwzględniają rozbudowę, modernizację gamy, a także rebranding […]

Colliers: rośnie siła marek ekonomicznych

Cztery lockdowny i wciąż przedłużane ograniczenia związane z pandemią koronawirusa mocno uderzyły w branżę handlową. W tym czasie zmieniły się także zachowania i potrzeby klientów. Po wielu miesiącach pandemii okazało się, że Polacy zaczeli dbać o własne portfele i zmierzać w kierunku marek ekonomicznych. To jeden z segmentów rynku handlowego, który rośnie najszybciej – piszą Katarzyna Kamińska-Nobis, Associate Director w Dziale Powierzchni Handlowych i Magdalena Chruściel, Associate Director w Dziale Powierzchni […]