Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Search Results for polskie-koleje-panstwowe-spolka-akcyjna/

reserved

LPP podsumowuje wyniki. Spółka zrealizowała roczny plan 2 mld zł wpływów z e-commerce

Przychody polskiego producenta odzieży – spółki LPP SA – w roku obrotowym 2020/21 wyniosły 7,8 mld zł i były niższe r/r o prawie 15 proc. To pierwszy w historii LPP rok, w którym w każdym kwartale sprzedaż z zagranicy była wyższa od krajowej. W roku 2020/21 wartość eksportu stanowiła ponad 56 proc. wszystkich przychodów Grupy. Gdańska spółka zrealizowała roczny plan 2 mld zł wpływów z e-commerce, co oznacza, […]

Ruszyła emisja akcji Columbus Polska SA. Pozyskane środki spółka przeznaczy na rozwój

Ruszyła emisja akcji spółki Columbus Polska SA, która chce pozyskać 1,7 mln zł na dalszy rozwój. Kawowy biznes oparty na zasadach Fairtrade, „konfigurator smaku” i przyjazne technologie zakupowe, kapsuła eteryczna oraz działania edukujące rynek i konsumenta – to główne cele spółki Columbus Polska SA, która 23 marca br. ruszyła z kampanią crowdinvestingową. We współpracy z platformą Beesfund planuje ona pozyskać 1,7 mln zł, które przeznaczy na dalszy rozwój […]

Spółka Top Secret składa wniosek o ogłoszenie upadłości

W ocenie Redan SA fakt złożenia wniosku o upadłość Top Secret Sp. z o.o. („TS”)  nie stanowi zagrożenia dla działania sieci sklepów „Top Secret” ani towarów stanowiących własność Redan.  Zarząd Redan wskazuje, iż: 1) na dzień 31 lipca 2022 r. Spółka posiadała należności od TS w łącznej kwocie 25,1 mln zł, na które były utworzone odpisy aktualizujące w łącznej wysokości 15 mln zł, z tego kwota 25,1 […]
Atrium Plejada Wygraj Pop Up Store

Atrium wspiera młode polskie marki
 i ogłasza konkurs!

Atrium – właściciel i zarządca centrów handlowych w Europie Środkowej – ogłasza program wspierania młodych polskich marek. Jego celem jest zwiększanie szans początkujących przedsiębiorców na szybki rozwój. Od teraz młode brandy mogą spróbować swoich sił w handlu offline i budowaniu relacji face to face z klientem. Wystarczy zgłosić się do konkursu Wygraj po up store! i zaprezentować swój biznes. Zwycięzca otrzyma bezpłatnie swój własny lokal w centrum […]
krzysztof-poznanski-prch

[KOMENTARZ] Krzysztof Poznański, PRCH: dekrety państwowe nie są rozwiązaniem

Kilka tygodni temu wydawało się, że największym wyzwaniem w relacjach wynajmujący i najemcy, jest uporządkowanie statusu art. 15 ze – który wprawdzie w różnych zakresach, ale był jednoznacznie krytykowany przez obie strony umów najmu. Wprowadzenie odgórnie, ustawowo regulowanych zasad rozliczeń pomiędzy wynajmującymi i najemcami ustawowo nie tylko nie pomogło branży, co więcej zantagonizowało obie strony – komentuje Krzysztof Poznański, Dyrektor Zarządzający PRCH. Branża oczekiwała uruchomienia przez rząd adekwatnego i symetrycznego […]

Social commerce – trend, który coraz bardziej napędza polskie firmy

Media społecznościowe to nie tylko narzędzie do podglądania życia innych ludzi. Przynajmniej już nie. Teraz staje się również istotnym narzędziem handlu online, ponieważ w ciągu ostatnich 6 miesięcy prawie połowa Polaków (46%) dokonała zakupu za pośrednictwem mediów społecznościowych. Co więcej, przedsiębiorcy także dostrzegają ten potencjał, ponieważ 2 na 3 (65%) europejskich sprzedawców internetowych używało tych platform do dystrybucji swoich produktów, w tym 65% polskich firm. […]

Rosyjska spółka LPP zostanie sprzedana konsorcjum chińskiemu

Zarząd LPP podjął decyzję o sprzedaży rosyjskiej spółki RE Trading OOO konsorcjum chińskiemu. Zarząd LPP na podstawie dokonanego przeglądu ofert i rozmów z potencjalnymi nabywcami podjął decyzję o sprzedaży należącej do grupy zarejestrowanej w Rosji spółki RE Trading OOO konsorcjum chińskiemu – podało LPP w komunikacie. Konsekwencją zawartej transakcji będzie zakończenie działalności Grupy LPP na terytorium Rosji po 20 latach obecności na tym rynku. Na mocy ustaleń stron transakcji, […]
jedrak-dominika-colliers

Dominika Jędrak, Colliers: polskie ulice handlowe gastronomią stoją

Na początku III kwartału 2021 r. Colliers przeprowadził cykliczne badania ulic handlowych w wybranych polskich miastach – w Warszawie, Krakowie, Łodzi i we Wrocławiu. Ich celem była analiza obecności najemców handlowych, liczby pustostanów i porównanie tegorocznych wyników do tych sprzed pandemii, czyli z roku 2019. Z badania przeprowadzonego na przełomie lipca i sierpnia br. jednoznacznie wynika, że pandemia COVID-19 miała znaczący wpływ na kształt ulic handlowych w analizowanych miastach, zarówno pod względem […]

Znane polskie marki w Pasażu Łódzkim

Właściciel Centrum Handlowego Pasaż Łódzki może pochwalić się kolejnymi nowymi umowami. Już niedługo do grona sklepów w Pasażu Łódzkim dołączą trzy nowe marki: Media Expert, 4F oraz Sokołów. Oferta Pasażu Łódzkiego na przestrzeni najbliższych miesięcy zostanie wzbogacona o kolejnych najemców. Jako pierwszy swój sklep otworzy Sokołów. Otwarcie zaplanowane jest na pierwszą połowę czerwca. Firma Sokołów zajmuje się sprzedażą mięsa i wędlin swojej […]