Search Results for powszechna-kasa-oszczednosci-bank-polski-s-a/
[KOMENTARZ] Magdalena Szlezyngier, DNB Bank Polska: solidny wzrost sprzedaży w grupie tekstylia i odzież
Maj przywrócił optymizm wśród konsumentów. Miejmy nadzieję, że to trend, który z nami pozostanie również w miesiącach letnich – komentuje Magdalena Szlezyngier Menedżer ds. Klientów Strategicznych w DNB Bank Polska. GUS opublikował dane dotyczące dynamiki sprzedaży detalicznej w maju 2021 roku. Odczyt wskazuje m.in., że solidny wzrost sprzedaży widać grupie tekstylia i odzież. – Maj przywrócił optymizm wśród konsumentów. Miejmy nadzieję, że to trend, który z nami pozostanie również […]
[KOMENTARZ] Magdalena Szlezyngier, DNB Bank Polska: kolejne miesiące powinny przynieść poprawę konsumpcji
Konsumpcja nie powraca na ścieżkę wzrostu, co jest dużym zaskoczeniem po bardzo dobrym odczycie sprzedaży detalicznej za miesiąc marzec. Niestety przedłużenie restrykcji administracyjnych przez rząd z uwagi na pandemię nie pozostało bez wpływu na zachowania konsumentów w kwietniu br. – komentuje Magdalena Szlezyngier Menedżer ds. Klientów Strategicznych w DNB Bank Polska. Opublikowany w dniu dzisiejszym przez GUS odczyt konsumpcji wskazuje na jej wzrost o 21,1 proc. w ujęciu rocznym oraz 7,7 proc. spadek w stosunku do marca 2021 r. […]
[KOMENTARZ] Magdalena Szlezyngier, DNB Bank Polska: klienci wracają do tradycyjnych kanałów sprzedaży
Czerwiec br. przyniósł wzrosty sprzedaży detalicznej we wszystkich grupach. Ufności konsumenckiej sprzyjał zbliżający się okres wakacji, możliwość podróżowania oraz ożywienie aktywności ekonomicznej wynikające ze zniesienia większości restrykcji epidemiologicznych, w tym tych dotyczących usług takich jak rekreacja i gastronomia – komentuje Magdalena Szlezyngier, Menedżer ds. Klientów Strategicznych z DNB Bank Polska. Czerwcowe dane o sprzedaży detalicznej wskazują na utrzymujący się wzrost popytu konsumpcyjnego zarówno w ujęciu rocznym, […]
[KOMENTARZ] Magdalena Szlezyngier, DNB Bank Polska: najsilniejsze spadki sprzedaży dotyczą kategorii odzież i obuwie
Po słabym listopadzie, grudzień zeszłego roku okazał się kolejnym trudnym okresem dla handlu, choć już nie taką skalę jak w zeszłym miesiącu. Utrzymująca się wysoka śmiertelność spowodowana zachorowaniami na koronowirusa oraz obostrzenia przywrócone przez rząd od 28 grudnia znalazły swoje odzwierciedlenie w najnowszych danych dotyczących sprzedaży detalicznej – pisze w komentarzu Magdalena Szlezyngier, Menedżer ds. Klientów Strategicznych w DNB Bank Polska. Opublikowany w dniu dzisiejszym przez GUS odczyt […]
[KOMENTARZ] Magdalena Szlezyngier, DNB Bank Polska: największy wzrost sprzedaży widać w kategoriach odzież i obuwie
Luty to ostatni miesiąc, kiedy wyniki sprzedaży detalicznej są porównywane z wysoką bazą sprzed wybuchu pandemii koronowirusa. Dlatego nie dziwi, że po słabym styczniu jest to kolejny miesiąc, kiedy utrzymuje się spadek konsumpcji z dynamiką na poziomie 3,1 proc. w ujęciu rocznym – komentuje Magdalena Szlezyngier Menedżera ds. Klientów Strategicznych w DNB Bank Polska. Warto jednak podkreślić, że zniesienie restrykcji administracyjnych, które obowiązywały w styczniu oraz efekt „odroczonego popytu” znalazły […]
[KOMENTARZ] Magdalena Szlezyngier, DNB Bank Polska: na poprawę konsumpcji będziemy musieli poczekać do kwietnia
Styczeń br. przyniósł spadek konsumpcji z dynamiką na poziomie zbliżonym do odczytu z maja ub. r. Wprowadzenie restrykcji administracyjnych przez okres pełnego miesiąca, skumulowanie ferii zimowych w jednym terminie dla całego kraju oraz niska mobilność obywateli musiały znaleźć swoje odzwierciedlenie w najnowszych danych dotyczących sprzedaży detalicznej – komentuje Magdalena Szlezyngier Menedżera ds. Klientów Strategicznych w DNB Bank Polska. Opublikowany dziś przez GUS odczyt za miesiąc styczeń wskazuje na jej […]
[KOMENTARZ] Magdalena Szlezyngier, DNB Bank Polska: więcej optymizmu wśród konsumentów
Wiosna przywróciła optymizm wśród konsumentów. Miejmy nadzieję, że to trend, który pozostanie z nami na dłużej. Marzec br. przyniósł wzrost konsumpcji w ujęciu rocznym i miesięcznym – komentuje Magdalena Szlezyngier Menedżera ds. Klientów Strategicznych w DNB Bank Polska. Solidna dynamika roczna to m.in. efekt bazy z roku poprzedniego. W marcu ur. został wprowadzony stan epidemii i odnotowaliśmy historyczne pierwsze „covidowe” spadki konsumpcji. Wysokie dynamiki roczne wzrostu sprzedaży detalicznej z poziomami przekraczającymi […]
Redukcja kosztów wspólnych i oszczędności energii w centrach handlowych M1
Metro Properties znacząco zmniejszyło zużycie energii elektrycznej w pięciu kluczowych obiektach M1 w Polsce, co wprost przełożyło się na zmniejszenie emisji dwutlenku węgla i oszczędności dla najemców. Prace modernizacyjne prowadzone były w minionym roku, a ich efekty widoczne są już dzisiaj. Firma po raz trzeci uzyskała Świadectwo efektywności energetycznej tzw. „Białe Certyfikaty” dla modernizowanych obiektów. Prace modernizacyjne prowadzone były w pięciu obiektach M1 zarządzanych przez Metro […]
Allegro rusza na podbój Europy. Największy polski marketplace chce zdobyć kolejny rynek
Allegro rusza na podbój Europy. Cieszą się słowaccy klienci, a polski e-handel chce zysków
Z nieoficjalnych źródeł wiadomo, że już pod koniec lutego ma wystartować słowacka wersja Allegro.
Dwucyfrowe oszczędności energii, wody, CO₂ i gospodarowania odpadami w centrach M1
METRO PROPERTIES osiągnęło dwucyfrowe oszczędności w zużyciu wody, energii elektrycznej, emisji dwutlenku węgla i gospodarowaniu odpadami. W minionym roku firma znacząco przekroczyła zakładane cele w zarządzanych przez nią centrach M1 w Polsce.
Maciej Ćwikła, Woolworth: W maju 2023 wejdziemy na polski rynek
W pierwszym roku działalności przypadającym od maja 2023 r. do kwietnia 2024 r. włącznie, planujemy otworzyć od 15 do 25 domów towarowych w Polsce. – mówi Maciej Ćwikła, Prezes Zarządu, Woolworth Polska. W przyszłym roku Woolworth planuje otworzyć pierwszy sklep w Polsce. Jakie były przesłanki wejścia na polski rynek? W Niemczech Woolworth jest największym i najlepiej prosperującym domem towarowym. Nasza koncepcja sprzedaży detalicznej jako lokalnego dostawcy z wieloma dobrymi […]
Kamalion: nowy gracz na rynku akcesoriów do telefonów wchodzi do Polski
Wywodząca się z Hiszpanii marka akcesoriów technologicznych z impetem wchodzi do Polski, właśnie otworzyła swój pierwszy salon w Gdańsku. Tylko na ten rok zapowiedziano kilkadziesiąt kolejnych otwarć