Search Results for primark-sklepy-sp-z-o-o/
Primark: Dwa nowe sklepy w południowej Polsce jeszcze w listopadzie
Sklep Primark w Krakowie zostanie otwarty 10 listopada w centrum handlowym Bonarka City Center. Drugie z otwarć zaplanowano na 30 listopada w katowickiej galerii Silesia City Center Primark, międzynarodowy detalista odzieżowy, potwierdził daty nadchodzących otwarć kolejnych salonów sieci w Polsce. Dwa nowe sklepy w południowej części kraju zostaną uruchomione już w listopadzie. Mieszkańcy Krakowa i okolic będą mogli robić zakupy w Primark od 10 listopada, a Katowic […]
[WYWIAD] Maciej Podwojski, Primark: Jesteśmy dobrze odbierani przez centra handlowe. Wspólnie rozwijamy ofertę
W 2023 roku planujemy otworzyć sklepy zarówno we wrocławskim Magnolia Park, jak i w Łodzi w Manufakturze. Nasze plany ekspansji są bardzo ambitne i chcemy stale zwiększać prezencję Primark na polskim rynku, by uczynić naszą markę dostępną dla klientów z każdego zakątka Polski – mówi w rozmowie z Retailnet Maciej Podwojski, Head of Sales CEE w Primark Zacznijmy od podsumowania mijającego roku. Szczególnie w końcówce roku dużo się u Was dzieje […]
Primark uruchamia nową stronę internetową w Polsce, która obejmuje więcej produktów
Klienci mogą sprawdzać dostępność produktu w wybranych sklepach Primark przed ich odwiedzeniem. Poza nowymi funkcjami, ulepszona strona internetowa obejmuje znacznie szerszą gamę produktów we wszystkich kategoriach.
Primark kontynuuje ekspansję w Europie Środkowo-Wschodniej. Ostatnie otwarcia były w Rumunii i Słowacji
W ciągu ostatniego miesiąca Primark otworzył dwa nowe sklepy w Europie Środkowo-Wschodniej, w Rumunii i na nowym rynku – Słowacji. Wkrótce marka powiększy swoją sieć w Polsce o dwie kolejne lokalizacje, znacząco wzmacniając swoją pozycję w regionie.
[WYWIAD] Maciej Podwojski, Primark: Nasz cel to 530 sklepów na całym świecie do końca 2026 roku
Europa Środkowo-Wschodnia odgrywa istotną rolę w planie rozwoju naszej sieci. W ubiegłym roku podwoiliśmy liczbę sklepów w Polsce, rozszerzyliśmy naszą działalność w Rumunii. Ponadto otworzyliśmy także nasz pierwszy sklep na Słowacji i przygotowujemy się też do debiutu na Węgrzech, który planujemy w 2024 roku - mówi w rozmowie z Retailnet Maciej Podwojski, Head of Sales CEE w Primark
Primark: 60% Polaków większość prezentów świątecznych kupi w sklepach stacjonarnych
Nowe badanie przeprowadzone przez Primark wykazało, że sklepy stacjonarne w Polsce skorzystają na świątecznej frekwencji, a 6 na 10 (60%) kupujących stwierdziło, że w tym roku najprawdopodobniej zrobi świąteczne zakupy stacjonarnie.
Colliers: rośnie siła marek ekonomicznych
Cztery lockdowny i wciąż przedłużane ograniczenia związane z pandemią koronawirusa mocno uderzyły w branżę handlową. W tym czasie zmieniły się także zachowania i potrzeby klientów. Po wielu miesiącach pandemii okazało się, że Polacy zaczeli dbać o własne portfele i zmierzać w kierunku marek ekonomicznych. To jeden z segmentów rynku handlowego, który rośnie najszybciej – piszą Katarzyna Kamińska-Nobis, Associate Director w Dziale Powierzchni Handlowych i Magdalena Chruściel, Associate Director w Dziale Powierzchni […]
[RAPORT] JLL: obiecujące perspektywy dla polskiego rynku. Rośnie odwiedzalność, przybywa powierzchni
Rosnąca liczba szczepień pozwala sektorowi handlowemu złapać oddech. Sklepy stacjonarne działają z limitami dotyczącymi jedynie liczby klientów w lokalach. Chociaż polski rynek handlowy wciąż boryka się z konsekwencjami COVID-19, prognozy dla Polski na tle Europy wyglądają korzystnie – wynika z najnowszego raportu JLL. Sprzedaż detaliczna w Polsce Według Oxford Economics sprzedaż detaliczna w Polsce ma rosnąć o 4,9% rocznie do 2023 roku, co plasuje Polskę w czołówce […]
Colliers: kolejny kwartał stabilizacji na rynku powierzchni handlowych
Minione miesiące na rynku nieruchomości handlowych w Polsce charakteryzowała stabilność. Ddeweloperzy oddali do użytku zaledwie około 43 000 mkw. nowej powierzchni, ale cały czas pojawiają się nowe marki.
[WYWIAD] Marek Ćwiek, Posnania: wielu najemców przedłużyło umowy na okres dłuższy, niż wymagały tego od nich zapisy
Wielu najemców zaufało nam i przedłużyło umowy na okres dłuższy, niż wymagały tego od nich zapisy w ramach tzw. tarcz antykryzysowych. Trudno o lepszą rekomendację. Podczas ostatniego lockdownu kontynuowaliśmy także rozmowy z nowymi najemcami zainteresowanymi działalnością w Posnanii, które również zakończyły się sukcesem. To dowód na to, że marki dostrzegają potencjał Posnanii i dobre perspektywy dotarcia do klientów – mówi w rozmowie z Retailnet Marek Ćwiek, Shopping Center Director, […]
Magdalena Frątczak, CBRE: Polacy wrócili na zakupy i wydają więcej niż przed pandemią
Początek roku pod znakiem COVID-19, ale już kolejne miesiące z wynikami wyższymi niż w 2019 roku i to pomimo wojny oraz inflacji – tak można podsumować 2022 rok w sektorze handlowym. – pisze Magdalena Frątczak, szefowa sektora handlowego w CBRE. Klienci masowo ruszyli na zakupy, stąd odwiedzalność i obroty zaskoczyły na plus. Na rynku w minionym roku dominowały parki handlowe, trwała ekspansja sieci takich jak Action, Pepco czy Dealz, w dużych miastach powstawały […]
Galeria Młociny z szesnastoma nowymi najemcami, w tym Popeyes i Nike w koncepcie Well Collective
Od początku roku należąca do EPP i Echo Investment Galeria Młociny podpisała umowy z szesnastoma nowymi najemcami, rozbudowując swoją ofertę o marki takie jak m.in. Nike, Popeyes, Fielmann czy Lovisa, wzmacniając pozycję na rynku warszawskim.