Wkrótce SCF 2024 Spring
Dołącz do 1200 uczestników!

Search Results for ruch-s-a/

Showing results for ruch ruchowa

Ruch tworzy nowy format sklepów franczyzowych

Sieć salonów z prasą Ruch wspólnie z Orlenem przygotowuje się do wprowadzenia na rynek nowego formatu sprzedaży detalicznej pod nazwą „Orlen w ruchu”. Będą to nowoczesne punkty zlokalizowane w najbardziej atrakcyjnych miejscach w Polsce. Sieć będzie rozwijana w oparciu o system franczyzowy. Sklepy będą oferować szeroki sortyment, a także kawę czy przekąski oraz szeregu usług jak np. możliwość nadania czy odbioru paczki (również z wykorzystaniem czynnych całodobowo maszyn wprowadzanych na rynek przez PKN […]
zakupy-klienci-customer-koronawirus

[BADANIE] Ruch w sklepach rośnie ale wciąż jest mniejszy niż przed pandemią

Jak wynika z obserwacji zachowań ponad miliona konsumentów, ruch w wielkopowierzchniowych sklepach spożywczych wzrósł przed ostatnimi świętami o 9,2% względem analogicznego okresu 2020 roku. Z kolei liczba klientów zwiększyła się o 2,8%. Widać więc odbicie, ale wciąż jest daleko do poziomów notowanych przed pandemią. Eksperci komentujący wyniki zwracają też uwagę na utrzymujący się trend częstszego wybierania przez klientów dyskontów kosztem innych placówek. Można też zauważyć, że w ciągu […]
maciej-szczechura-rainbow

[WYWIAD] Maciej Szczechura, Rainbow Tours: ruch w galeriach handlowych jest dla nas kluczowy

Centra handlowe generują – a przynajmniej generowały – duży ruch klientów. To było i mam nadzieję że wciąż będzie dobre miejsce do rozmowy o wakacyjnych planach. Działamy na bardzo niskiej marży – ok. 2 proc. netto, dlatego dla nas liczy się efekt skali – mówi w rozmowie z redakcją retailnet.pl / SCF News Maciej Szczechura, Członek Zarządu Rainbow Tours. Wiele mówi się o problemach, […]
koronawirus-zakupy-bezpieczenstwo

[BADANIE] Ruch w sklepach convenience niższy o niemal 50 proc.

W styczniu tego roku w porównaniu do ub.r. ruch w wielkopowierzchniowych sklepach spożywczych spadł o 36 proc.. Z kolei liczba unikalnych klientów zmniejszyła się o 23 proc.. Wizyt najbardziej ubyło i to o blisko połowę w sieciach convenience. Podobnie było w supermarketach i hipermarketach, tj. spadki sięgały ok. 41 proc. i 40 proc.. Najmniej straciły dyskonty i sieci cash & carry – niemal 32 proc. i prawie 33 proc.. Do tego widać, […]
Agnieszka Rychlicka, V-ce Prezes Zarządu w T-Master

[WYWIAD] Agnieszka Rychlicka, T-Master: inteligentne pojemniki Ciuch w ruch to naturalne generatory ruchu w galerii

Pilotażowy projekt o nazwie Ciuch w  ruch, w którym spółka T-Master bierze udział w ramach współpracy z marką Re_store, to pierwsze działanie tego typu, które łączy działania proekologiczne z nowymi technologiami, a przy tym może stanowić wyjątkowy element marketingu i promocji marki czy centrum handlowego – mówi w rozmowie z Retailnet Agnieszka Rychlicka, V-ce Prezes Zarządu w T-Master Obowiązek przyjmowania odpadów tekstyliów i odzieży przez punkty selektywnego zbierania odpadów […]
zakupy GfK

[FMCG] Ruch w sklepach symbolicznie poszedł do góry

W trzech kwartałach br. ruch w sklepach zwiększył się o niecałe 4% rdr. Supermarkety i dyskonty rdr. zanotowały wzrosty powyżej 10%, a hipermarkety i sieci convenience – poniżej 1%. Liczba wizyt przypadająca na jednego konsumenta skoczyła o ponad 6% rdr.

Sklepy budowlane na ostrym zakręcie. Spada ruch i liczba klientów.

[…] jest Castorama. Do tego każdy ww. retailer stracił unikalnych klientów. Tu również największą porażkę odniósł Leroy Merlin. Z kolei najmniejszy spadek zanotowała sieć PSB Mrówka. Patrząc na cały segment, udział w łącznym ruchu najbardziej wzrósł w Castoramie, a najmocniej spadł w Leroy Merlin. Natomiast wskaźnik penetracji rynkowej najwyżej podskoczył w sieci PBS Mrówka. Zmniejszył się tylko w Leroy Merlin. Autorzy badania dodatkowo prognozują, że ww. spadki […]

[BADANIE] Rośnie ruch w dyskontach- na dużym plusie Netto i Aldi

Według monitoringu zachowań ponad 443 tys. konsumentów, w lipcu w porównaniu do czerwca br. spadł ruch we wszystkich dyskontach. Jednak rok do roku zwiększył się o 13,2%. Sieci Netto i Aldi poszły w górę odpowiednio o 52,3% i 44,7%. Skoki o 9% i 5,8% w Biedronce i w Lidlu są przy tym symboliczne. Zestawiając wyniki z czerwca i lipca tego roku, widać też, że każda sieć straciła unikalnych klientów. Natomiast w stosunku do lipca ub.r. ostatnio […]