Search Results for salad-story-sp-z-o-o-sp-k/
Anna Krajewska, Salad Story: Plan minimum na ten rok to 7 nowych lokali
Salad Story – polska sieć typu fast food ze zdrową żywnością – w pandemii nabrała wiatru w żagle. Firma, która 15 lat temu dała początek wegetariańskiej rewolucji w Polsce, właśnie otworzyła 2 nowe restauracje. Do końca 2023 roku chce rozbudować sieć z 41 do 57 lokali. Wystartowała emisja crowdfundingowa spółki o celu 3,2 mln zł, prowadzona we współpracy z Beesfund. W planie debiut na NewConnect. Pomysł na Salad Story […]
[WYWIAD] Anna Krajewska, Salad Story: interpretacja art.15ze w wielu przypadkach skończy się w sądzie
Wystarczy, żeby 10-20 proc. klientów nie wróciło do galerii w czasach po pandemii i lokale przy utrzymaniu czynszów zaczną być deficytowe. Art. 15ze wydłuża umowy na niepewne czasy, co buduje znaczne ryzyko dla kontynuacji biznesu. Warto też podkreślić, że sam art. 15ze jako nowy przepis generuje pokusę ze strony wynajmujących, by tworzyć własne jego interpretacje. Na rynku pojawia się wiele rozbieżności – mówi w rozmowie z Retailnet Anna Krajewska, […]
Już wkrótce Salad Story na Lotnisku Chopina w Warszawie
Pod koniec września Lagardere Travel Retail otworzy pierwszą restaurację Salad Story na Lotnisku Chopina w Warszawie. W czerwcu br. obie firmy podpisały umowę franczyzową obejmującą uruchomienie i prowadzenie lokalu tej marki na Lotnisku w Warszawie. Salad Story to największa sieć zdrowych fast foodowych restauracji w Polsce. Sieć konsekwentnie realizuje misję, udostępniania i rozprzestrzeniania zdrowego jedzenia. Karmimy naszych gości z miłością do natury, współpracujemy z polskimi dostawcami oraz korzystamy z lokalnych upraw rolnych tam, gdzie […]
Maciej Gajkowski, Lagardère Travel Retail: rozwijamy naszą ofertę gastronomiczną
Nowe Salad Story na gdańskim lotnisku im. Lecha Wałęsy działa od 31 lipca. To 47. lokal marki w Polsce i 2. prowadzony przez Lagardère Travel Retail w Polsce w przestrzeni lotniskowej. To kolejny krok w ramach strategii rozwijania oferty gastronomicznej.
Manufaktura konsekwentnie poszerza ofertę gastronomiczną
We wrześniu do grona najemców strefy Qulinarium w Manufakturze dołączył lider segmentu zdrowego fast foodu – Salad Story. To jedyny punkt tej sieci w Łodzi. W ofercie są dania kuchni roślinnej: wbrew nazwie nie tylko sałatki, ale także burgery, bowle, zupy i wrapy.
[WYWIAD] Dariusz Sinkiewicz, Lagardère: Dynamiczny rozwój, mimo presji kosztowej
Nasza firma obecnie opiera swoją siłę na trzech równie mocnych liniach biznesowych: Travel Essentials, Duty Free i Foodservice - mówi Dariusz Sinkiewicz, Lagardère
[WYWIAD] Maciej Gajkowski, Lagardère Travel Retail: Mamy bogate doświadczenie we wdrażaniu konceptów szytych na miarę
Nasza strategia opiera się na multikanałowym rozwoju. Celujemy w duże ośrodki miejskie i różnorodne, prestiżowe przestrzenie - mówi Maciej Gajkowski, dyrektor sieci Foodservice w Lagardère Travel Retail w Polsce
Mocne półrocze w G City Europe w Polsce
Pierwsza połowa 2023 roku w G City w Polsce obfitowała w otwarcia nowych sklepów o łącznej powierzchni najmu ponad 22 000 GLA. Portfolio obiektów firmy wzmocniły nowe marki, często debiutujące w kraju lub w mieście działania centrum handlowego, czy też wdrażające zupełnie nowe koncepty.
Bardzo dobre wyniki Galerii Katowickiej. Dużo nowych umów najmu i obroty większe o 12 proc.
W pierwszej połowie 2023 r. w Galerii Katowickiej podpisano 18 umów najmu na łączną powierzchnię 3 071 mkw. Wśród zawartych porozumień znajdują się zarówno nowe umowy, przedłużenia najmów, jak i ekspansje powierzchni dokonane przez dotychczasowych najemców.
[WYWIAD] Maciej Gajkowski, So Coffee: Monitorujemy zmiany na rynku i weryfikujemy nasze założenia
Mijający rok był dla nas rokiem rewitalizacji i poszukiwania nowej formuły dla So Coffee, którą nazwaliśmy roboczo So Coffee 3.0. W wyniku rebrandingu zmieniły się identyfikacja wizualna, slogan, a także wnętrza kawiarni. Sporo się zmieniło także w ofercie – mówi w rozmowie z Retailnet Maciej Gajkowski, dyrektor zarządzający segmentem Foodservice w Lagardère Travel Retail, który zarządza rozwojem konceptów gastronomicznych Grupy, w tym So Coffee […]
Nowi najemcy i program lojalnościowy – Sadyba Best Mall podsumowuje 2021 r.
Miniony rok był czasem pozytywnych zmian w warszawskiej galerii Sadyba Best Mall, która rozwija swoją ofertę o kolejne punkty usługowe i sklepy. W roku 2021 Sadyba Best Mall zdecydowanie wzmocniła mix swoich najemców. 4 nowych najemców Pod koniec roku na terenie galerii został otwarty profesjonalny optyk Kodano. W salonie klienci mogą wykonać badania wzroku na nowoczesnym sprzęcie diagnostycznym, a specjaliści marki pomogą w odpowiednim doborze okularów lub […]
Apsys umacnia się na pozycji lidera innowacyjnego zarządzania nieruchomościami
W 2023 roku Apsys umacniał swoją pozycję w zarządzaniu nieruchomościami. Koncentrując się na zrównoważonym rozwoju firma wprowadzała kolejne innowacje i nowe marki.