Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Search Results for sweet-gallery-sp-z-o-o/

Sweet Gallery: Wynajem – nowa forma współpracy franczyzowej

Sweet Gallery otworzyła już ponad 700 punktów Lodolandia i SiGelato. W 2022 roku franczyzodawca nie zwalnia tempa. Mają w tym pomóc nowe zasady współpracy franczyzowej. Od nowego sezonu wiosenno-letniego 2022 roku osoby zainteresowane modelem franczyzowym obu marek mogą wynająć przyczepę Lodolandia i SiGelato bez ponoszenia kosztów związanych z leasingiem czy zakupem przyczepy. Koszt wyprodukowania i wyposażenia przyczepy ponosi firma Sweet Gallery. Franczyzobiorca korzystający z oferty musi […]
sigelato-scf-2021

Sweet Gallery: nowe punkty, nowe usługi i nowe rynki

Sweet Gallery (właściciel brandów Lodolandia & Kołacz na Okrągło, SiGelato i Bafra Kebab) otwiera nowe punkty w Polsce i za granicą. Jak informują przedstawiciele firmy, mimo końca wakacji, lody wciąż się sprzedają, a firma podpisuje nowe umowy franczyzowe na koncept Lodolandia. Podobne tempo notuje całoroczny koncept franczyzowy, sieć Bafra Kebab. W kolejce do otwarcia jest kilkadziesiąt nowych punktów. Sweet Gallery jest wystawcą i partnerem gastronomicznym […]
lodolandia

Sweet Gallery zyskuje na pandemii. Zapowiada dynamiczny rozwój w Polsce i za granicą

Sweet Gallery zakończyło 2020 r. na plusie i odważnie patrzy w najbliższą przyszłość, planując dynamiczny rozwój w Polsce i za granicą. Mimo pandemii, sprzedaż jej produktów była na wysokim poziomie. Do końca roku 2021 na mapie Polski pojawi się 180 nowych punktów. Rozwój obejmie wszystkie koncepty, należące do spółki, czyli Lodolandię, Kołacz na Okrągło, Bafra Kebab i SiGelato. Sweet Gallery cały czas prowadzi rozmowy z klientami z całej Polski, którzy zainteresowani […]

[WYWIAD] Krzysztof Olesiak, Sweet Gallery: 2021 to najważniejszy rok w rozwoju naszej firmy. Idziemy na rekord

W tym roku otworzyliśmy już 150 nowych punktów. To nasz rekord całoroczny. W związku z tym tak naprawdę wszystko, co nam się uda jeszcze otworzyć w tym roku, to będzie już powyżej założeń i planów. Mogę żartobliwie powiedzieć, że teraz idziemy już na rekord – mówi w rozmowie z Retailnet Krzysztof Olesiak, prezes Sweet Gallery Sp. z o.o Sp. k. Sweet Gallery jest partnerem gastronomicznym i wystawcą Shopping Center Forum. […]
k-szklarska-swet-gallery-wystawca-scf-2021

[WYWIAD] Karolina Szklarska, Sweet Gallery: widzimy ogromny potencjał w retail parkach

Mimo pandemii nie zwolniliśmy tempa, a wręcz nawet mogę powiedzieć, że nasz biznes rozwija się w szybszym tempie, niż sami się tego spodziewaliśmy. Współpracujemy z największymi galeriami w całej Polsce i nie rezygnujemy z tej współpracy. Widzimy także ogromny potencjał w retail parkach i w centrach typu convenience w których nie ma klasycznych food courtów. My taką ofertę świetnie uzupełniamy i uatrakcyjniamy – mówi w rozmowie z Retailnet Karolina Szklarska, Expansion Manager Sweet Gallery. Sweet Gallery […]

Sweet Gallery zapowiada dynamiczną ekspansję w 2021 i nowe koncepty

Sweet Gallery – operator kilku marek gastronomicznych – zapowiada, że 2021 rok będzie dla firmy czasem największego rozwoju. Spółka ma zakontraktowane ponad 200 otwarć i planuje wprowadzenie dwóch nowych konceptów handlowych. – 2021 rok będzie dla nas okresem największego rozwoju firmy. Mamy zakontraktowane 209 otwarć więc poszerzamy zaplecze biurowe, logistyczne, zatrudniamy ludzi. Chcemy także wprowadzić dwa pilotażowe całkiem nowe […]
Damian Chmielowiec, Dyrektor Działu Komercjalizacji Sweet Gallery

[WYWIAD] Damian Chmielowiec, Sweet Gallery: nasz ambitny wzrost idzie w parze z ogromnymi zmianami firmy

W 2020 roku mieliśmy na koncie 109 nowo otwartych punktów. Rok później już otworzyliśmy tych punktów 230, a rok 2022 zakończyliśmy otwarciem ponad 400, co w sumie daje nam ponad 800 punktów po 10 latach na rynku. Myślę, że to najlepiej pokazuje progres jaki zrobiliśmy na przestrzeni ostatnich lat – mówi w rozmowie z Retailnet Damian Chmielowiec, Dyrektor Działu Komercjalizacji Sweet Gallery Jak podsumuje Pan 2022 rok […]

[WYWIAD] Katarzyna Krzemińska-Malon, Bafra Kebab, Sweet Gallery: plan na 2022 to 150-200 nowych punktów

Zeszły rok był najbardziej intensywny, jeśli chodzi o przyrosty Bafra Kebab. Przed pandemią mieliśmy zaledwie 40 punktów w Polsce. W lutym 2022 roku mamy ich już ponad 120. Plany rozwojowe na 2022 rok, to otwarcie 150-200 nowych punktów sprzedaży – mówi w rozmowie z Retailnet Katarzyna Krzemińska-Malon, Bafra Kebab, Sweet Gallery. Sweet Gallery to gastronomiczny koncept franczyzowy kojarzony przede wszystkim z ponad 650 lokalizacji Lodolandii. Tymczasem […]

Sweet Gallery: W 2022 Bafra Kebab chce mieć 200 nowych punktów

Bafra Kebab otworzyła już ponad 100 punktów. W 2022 roku franczyzodawca zamierza podwoić tę liczbę. Mają w tym pomóc nowe zasady współpracy franczyzowej. Od stycznia 2022 roku firma Sweet Gallery, właściciel marki Bafra Kebab, umożliwiła franczyzobiorcom wynajęcie przyczepy Bafra Kebab na 12 miesięcy bez ponoszenia kosztów związanych z leasingiem czy zakupem. Koszty wyprodukowania i wyposażenia przyczepy ponosi spółka, która następnie przekazuje ją w wynajem franczyzobiorcy. – Oferujemy […]

Bafra Kebab: szybszy rozwój i platforma zgłaszania lokalizacji

Bafra Kebab – franczyzowy koncept gastronomiczny należący do Sweet Gallery rusza z aktywnym poszukiwaniem nowych lokalizacji. Sieć, która w okresie pandemii z 40 lokalizacji urosła do 130, przygotowała specjalną platformę, która ma ułatwić zgłaszanie lokalizacji pod nowe punkty Bafra Kebab. – Platforma https://zglosmiejsce.bafrakebab.pl/ powstała, by ułatwić zarządcom obiektów handlowych i właścicielom gruntów kontakt z nami. Na pewno przyspieszy procedowanie tematów związanych z nowymi lokalizacjami – mówi dla Retailnet Damian […]