Wkrótce SCF 2024 Spring
Dołącz do 1200 uczestników!

Search Results for tk-polska-operations-s-a/

Magdalena Kowalewska została Chief Operations Officer w CPI Property Group Polska

Magdalena Kowalewska, dotychczasowy Country Manager Operations Poland w IMMOFINANZ, odpowiada za lokalne procesy operacyjne dwóch portfeli – IMMOFINANZ oraz CPI Property Group. Do jej obowiązków należy nadzór nad procesami leasingowymi w zakresie portfeli nieruchomości biurowych oraz handlowych, a także asset management i rozwój marki biurowej myhive. Głównym celem operacyjnym CPIPG jest stałe powiększanie wartości całego portfolio, zgodnie z wypracowaną strategią oraz polityką grupy. W Polsce wartość połączonych […]

GO Sport Polska wystawiona na sprzedaż

Rosyjscy właściciele GO Sport Polska podjęli decyzję o wystawieniu firmy na sprzedaż. Rozpoczęły się już wstępne negocjacje z potencjalnymi kupcami. GO Sport Polska do 2019 roku była własnością francuską, a następnie została kupiona przez singapurską spółkę Sportmaster Operations Ltd., której właścicielami są osoby pochodzenia rosyjskiego. Działalność operacyjna Sportmaster Operations oraz jej fundusze znajdują się w Singapurze. W Polsce firma wciąż znajduje się w fazie rozwoju i od momentu zakupu przechodzi proces […]
zabka-sklep-domaniewska

Żabka Polska: nowy system zarządzania siecią

Żabka wdrożyła innowacyjny system zarządzania bazujący na rozwiązaniach chmurowych dostarczonych przez Salesforce. Narzędzie pomaga podnieść jakość obsługi blisko 6 tys. franczyzobiorców współpracujących z siecią. Żabka Polska wdrożyła unikalne, oparte o chmurę narzędzie do zarządzania siecią franczyzową bazujące na rozwiązaniach Salesforce. Nowy System Zarządzania Relacjami z Franczyzobiorcami integruje w jednym miejscu dane dotychczas dostępne w różnych aplikacjach, zapewniając jeszcze lepszą i szybszą obsługę blisko 6000 franczyzobiorców […]

[ESG] Ingka Centres Polska: SKENDE Shopping z prestiżowym certyfikatem

Działania SKENDE dotyczące zrównoważonego rozwoju i metody skutecznego zarządzania obiektem zostały wyróżnione certyfikatem BREEAM In-Use z wynikiem Excellent w kategoriach Asset Performance i Management Performance. To potwierdza, że centrum należące do Ingka Centres, działa na bardzo wysokim poziomie i z sukcesem realizuje założenia przyjętej strategii – People & Planet Positive.

[RAPORT] PwC: 85 proc. Polaków po zakończeniu pandemii nie zamierza zmniejszyć częstotliwości e-zakupów

Pomiędzy 2019 i 2020 r. sprzedaż dóbr online w Polsce zwiększyła się o 35 proc. W 2020 r. kanał online osiągnął 14 proc. udział w wartości sprzedaży detalicznej, a średnioroczny wzrost e-handlu w kolejnych latach będzie na poziomie 12 proc. – wynika z raportu PwC i Digital Experts Club „Strategie, które wygrywają. Liderzy e-commerce o rozwoju handlu internetowego”. Badanie przeprowadzone w I kwartale br. na potrzeby raportu pokazuje, że niemal 85 proc. Polaków […]

Mateusz Bonca na czele nowego zarządu JLL w Polsce

JLL prezentuje nowe, szersze podejście do wyzwań z jakimi mierzą się klienci, inwestorzy oraz deweloperzy. Nowy zarząd tworzy silny zespół liderów o przekrojowych kompetencjach i doświadczeniu obejmującym zarówno rynek nieruchomości, jak i inne sektory. Odzwierciedla to kluczowe założenia strategii JLL w Polsce ukierunkowanej na zapewnienie klientom strategicznego doradztwa – silnie osadzonego w obszarze nieruchomości, a jednocześnie czerpiącego z najlepszych praktyk pozostałych branż. JLL Polska wychodzi z propozycją wielowymiarowego […]
rutkowski-marcin-merce

[KOMENTARZ] Marcin Rutkowski, merce.com: sprzedawcy będą podchodzić do Amazona z ostrożnością

W sieci pojawiła się już polska wersja serwisu Amazon.pl. To oznacza przede wszystkim, że amerykański gigant udostępnienia swoją platformę zakupową polskim sprzedawcom internetowym. Debiut Amazona na polskim rynku skomentował Marcin Rutkowski, Brand Operations Manager w merce.com. Podzieliłbym wpływ polskiej wersji Amazona na rodzimy rynek e-commerce na dwa aspekty: klienci i sprzedawcy. Jako klienci nauczyliśmy się korzystać z serwisów typu marketplace. Dla kupujący już na Amazonie […]
rutkowski-marcin-merce

[ANALIZA] Marcin Rutkowski, merce.com: rok pod znakiem inwazji nowych projektów

Zakupy mobilne, omnichannel, personalizacja, social selling, ekologiczny re-commerce, cyfryzacja seniorów, marketplace’y, wzrosty w handlu B2B, a nad tym widmo pandemii… To wszystko trendy, które wpływają na handel internetowy, ale większość z nich widoczna jest już od kilku lat – pisze Marcin Rutkowski, Brand Operations Manager merce.com Wszystko, co związane e-commerce było w tym roku na fali. Ta była napędzana naturalnym wzrostem popularności zakupów online, ale także obostrzeniami, które […]

Ochnik udostępnia ofertę ponad 100 salonów w internecie

Marka Ochnik udostępniła ofertę ponad 100 salonów w internecie. Dzięki temu, jak informuje zarząd sieci, lepiej realizuje potrzeby zakupowe swoich klientów. W ubiegłym roku sieć Ochnik zdecydowała się zintegrować dystrybucję internetową i stacjonarną wprowadzając elementy strategii ship from store. Synergia opłaciła się i pozwoliła efektywniej wykorzystać potencjał sieci sprzedaży. Ship from store (z ang. dosłownie: wysyłka ze sklepu) to zyskujący popularność model […]

18. multimarket Jula otwiera się w Lubinie

Jula, szwedzka sieć multimarketów, planuje jesienią jeszcze jedno (poza Częstochową i Toruniem) otwarcie sklepu. Tym razem raj dla majsterkowiczów, profesjonalistów i wszystkich osób aktywnych powstanie w Lubinie w Cuprum Park. – Jesteśmy w Polsce długoterminowo i nadal inwestujemy na polskim rynku – mówi Johan Sjöhagra, CEO Jula AB. Sklep w Cuprum Parku powstanie tuż przy istniejącym kompleksie handlowym i Galerii Cuprum Arena. Będzie to trzeci […]
santander

[RAPORT] PwC: wartość polskiego rynku e-commerce wzrośnie do ponad 160 mld zł

Wartość brutto polskiego rynku handlu e-commerce wyniesie w 2026 roku 162 mld zł, co oznacza średnioroczny wzrost o 12 proc. – tak wynika z danych PwC. – Pandemia i kolejne lockdowny sprawiły, że wiele firm przyspieszyło proces transformacji cyfrowej, stawiając na rozwój kanałów online. W ostatnim roku grupa konsumentów korzystających z internetowej formy zakupów istotnie się zwiększyła. Co ważne, niemal 85 proc. Polaków deklaruje, że nawet po zakończeniu […]