Search Results for tom-tailor-retail-poland-sp-z-o-o/
Kluczowi najemcy zostają na kolejne lata w retail parkach Greenman Poland
CCC i Deichmann będą nadal inwestować w najem w parkach handlowych Greenman Poland. Dział leasingu przedłużył właśnie na kolejne lata umowy z kluczowymi dla ich oferty najemcami i to w trzech obiektach należących do portfolio firmy.
[WYWIAD] Ireneusz Homa, ROS Retail Outlet Shopping: Outlety są obecnie kluczowym motorem wzrostu dla wielu graczy na rynku retail
Tradycyjne sklepy stoją w obliczu wyzwań i bezprecedensowych czasów. Nowoczesne centrum to miejsce, które reaguje elastycznie i szybko na zmieniające się potrzeby jego konsumentów, wykorzystuje wpływ technologii oraz dba nie tylko o ofertę, ale również o dobre samopoczucie swoich gości - mówi dla Retailnet Ireneusz Homa, Dyrektor ds. Operacyjnych Designer Outlet Gdańsk, ROS Retail Outlet Shopping
Lagardère Travel Retail przejmuje sieć kawiarni Costa Coffee
Lagardère Travel Retail i brytyjska sieć kawiarni Costa Coffee, należąca do Coca – Coli, ogłosiły dziś podpisanie umowy, na mocy której Lagardere Travel Retail przejmie działalność 145 kawiarni Costa Coffee w Polsce i na Łotwie. Lagardère Travel Retail jest wystawcą Shopping Center Forum 2021. Z przedstawicielami firmy będzie można spotkać się na stoisku 100. Dzisiejsza umowa to kamień milowy w strategicznym partnerstwie pomiędzy Costa Coffee i Lagardère […]
Lagardère Travel Retail przejmuje kontrolę nad ponad 131 kawiarniami Costa Coffee w Polsce i 11 na Łotwie
Operacja przejęcia kontroli nad 142 kawiarniani jest realizowana w ramach masterfranczyzy. Lokalnie, w Polsce, przejęcie oznacza dla Lagardère Travel Retail jeszcze szerszą ofertę konceptów dla galerii handlowych, ulic, osiedli, dworców i nie tylko.
Lagardère Travel Retail w Polsce świętuje 25 lat działalności – i zapowiada nowe otwarcia
25 lat temu otworzył drzwi pierwszy sklep Inmedio w Polsce, rewolucjonizując zakupy prasowe. Dla spółki Lagardère Travel Retail to symboliczna data i początek kreatywnych eksperymentów na polskim rynku.
Lagardère Travel Retail otwiera koncept shop-in-shop Victoria’s Secret
Lagardère Travel Retail otwiera koncept shop-in-shop Victoria’s Secret na lotnisku Kraków-Balice. Nowy sklep Victoria’s Secret na lotnisku w Balicach działa od 15 lipca. To trzeci sklep tej marki w portfolio spółki Lagardère Travel Retail
Karol Warzecha dołącza do Greenman Poland jako Senior Investment Manager
Greenman Poland, asset manager i deweloper w sektorze nieruchomości handlowych, znany wcześniej jako Newbridge Poland, ma przyjemność poinformować o powołaniu Karola Warzechy na stanowisko Senior Investment Manager.
[WYWIAD] Dariusz Sinkiewicz, Lagardère Travel Retail: Jesteśmy w stanie „szyć projekty na miarę”
Prowadzimy w całej Polsce sklepy pod ponad 40 brandami w trzech różnych liniach biznesowych. Jest dla nas rzeczą naturalną budować koncepty, które odpowiadają na potrzeby konkretnego otoczenia handlowego. Jesteśmy w stanie dopasować się do praktycznie każdej lokalizacji. Ta elastyczność pomaga nam wchodzić w nowe segmenty rynku, w tym do retail parków, ulicy czy centrów handlowych convenience – mówi w rozmowie z Retailnet Dariusz Sinkiewicz, Dyrektor Zarządzający segmentem Travel […]
Lagardère Travel Retail prezentuje nowy koncept. Pierwszy lokal otwarto w Warszawie
29 czerwca na lotnisku Chopina w Warszawie został otwarty nowy bar: Lokal +48. Autorski koncept zespołu Lagardère Travel Retail w Polsce promuje lokalne produkty i kulturę. Telefoniczny kod kraju w nazwie kieruje uwagę gości na Polskę.
Greenman Poland ma nową CEO. Stanowisko to objęła Barbara Wojdełko
Greenman Poland, asset manager i deweloper w sektorze nieruchomości handlowych, znany wcześniej jako Newbridge Poland, ma przyjemność poinformować, że po przejęciu firmy przez Greenman Group na stanowisko CEO zostaje powołana Barbara Wojdełko.
Lagardère Travel Retail: So Coffee łączy siły z Too Good To Go
Autorska kawiarniana marka należąca do Lagardère Travel Retail w Polsce nawiązała współpracę z Too Good To Go – firmą wpływu społecznego działającą na rzecz ograniczania marnowania żywności.
Lagardère Travel Retail testuje 1Minute Smacznego! w nowych lokalizacjach
Tylko w ostatnich kilku tygodniach spółka Lagardère Travel Retail otworzyła dwa nowe sklepy 1Minute w nowej, foodvenience’owej odsłonie „Smacznego!”. Pierwszy powstał w szpitalu, drugi – w centrum handlowym. Lagardère Travel Retail testuje w ten sposób nowy kierunek rozwoju sieci, która dotychczas działała na lotniskach, dworcach i stacjach metrLagardère Travel Retail otworzyła sklep 1Minute Smacznego! w szpitalu w Warszawie jeszcze w listopadzie. W grudniu natomiast miało miejsce otwarcie w centrum […]