Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Search Results for top-shopping-spolka-z-ograniczona-odpowiedzialnoscia/

Spółka Top Secret składa wniosek o ogłoszenie upadłości

W ocenie Redan SA fakt złożenia wniosku o upadłość Top Secret Sp. z o.o. („TS”)  nie stanowi zagrożenia dla działania sieci sklepów „Top Secret” ani towarów stanowiących własność Redan.  Zarząd Redan wskazuje, iż: 1) na dzień 31 lipca 2022 r. Spółka posiadała należności od TS w łącznej kwocie 25,1 mln zł, na które były utworzone odpisy aktualizujące w łącznej wysokości 15 mln zł, z tego kwota 25,1 […]

Dziękujemy za udział w Shopping Center Forum 2022 Fall Edition [FOTORELACJA]

Jesienna edycja targów Shopping Center Forum 2022 już za nami. W targach wzięło udział ok. 1,4 tys. gości, a wśród nich wystawcy, deweloperzy, partnerzy Forum i przede wszystkim ponad 400 przedstawicieli zarządców sieci handlowych i innych najemców centrów handlowych. To rekord frekwencyjny. Dziękujemy! SCF 2022 Fall Edition tradycyjnie odbyło się w centrum konferencyjno-wystawienniczym EXPO XXI przy ul. Prądzyńskiego w Warszawie. W trakcie targów swoje usługi […]
Designer Outlet Gdańsk

ROS Retail Outlet Shopping zaprezentuje swoje projekty na SCF 2022 Fall Edition

Podczas targów SCF 2022 Fall Edition, które odbędą się już w dniach 21-22 września w Warszawie, ROS Retail Outlet Shopping zaprezentuje ofertę czterech polskich obiektów: Designer Outlet Gdańsk, Designer Outlet Sosnowiec, Designer Outlet Warszawa i będącego w budowie Designer Outlet Kraków. Centra Designer Outlet zdobyły znaczącą pozycję rynkową, od lat są silnymi partnerami biznesowymi dla dużych, rozpoznawalnych międzynarodowych marek i pożądanymi destynacjami […]
ros-scf-2021

ROS Retail Outlet Shopping: targi SCF pokazały, że branża działa już w normalnym trybie

Centra Designer Outlet mocno zaznaczyły swoją obecność podczas Shopping Center Forum, czyli jednych z największych targów nieruchomości handlowych w regionie Europy Środkowej i Wschodniej. – Tegoroczne spotkania podczas targów SCF pokazały, że działania biznesowe w branży toczą się już normalnym trybem. Marki wracają do rozmów, szukają możliwości rozwoju, ale też zaczynają odnajdywać się w obecnej sytuacji. Podpisujemy nowe umowy, zapotrzebowanie na większe lokale zgłaszają […]
designer-outlet

Rok „covidowy” to rok inwestycji w ROS Retail Outlet Shopping

Ostatnie miesiące były szalenie aktywne dla naszej firmy – mówi Mireia Rodriguez Burguera, Leasing Director, ROS Retail Outlet Shopping. Szczególnie w polskich centrach Designer Outlet wiele się działo w ciągu ostatniego półtora roku. Zakończona rozbudowa w Designer Outlet Warszawa, rozpoczęta przebudowa w Designer Outlet Sosnowiec, nowe, unikatowe otwarcia we wszystkich trzech obiektach. ROS Retail Outlet Shopping jest wystawcą Shopping Center […]

ROS Retail Outlet Shopping: W 2021 wzrost odwiedzalności i obrotów

Wzrost odwiedzalności, wzrost obrotów, ukończone inwestycje budowlane, nowe umowy i zmiana zachowań klienta. ROS Retail Outlet Shopping podsumowuje ostatni rok na polskim rynku. Minione dwa pandemiczne lata mocno dotknęły rynek handlu detalicznego. Lockdowny i ogólne spowolnienie gospodarki dały się we znaki zarówno zarządcom centrów handlowych jak i właścicielom sklepów. Operator centrów Designer Outlet – ROS Retail Outlet Shopping podsumowując kilkanaście […]

ROS Retail Outlet Shopping: Rośnie zainteresowanie ofertą outletową

Ostatnie miesiące potwierdziły, że centra outletowe na dobre zagościły w świadomości Polaków i są chętnie wybieranymi destynacjami zakupowymi. Szczególnie, kiedy w perspektywie pojawiają się większe potrzeby, za które można zapłacić mniej. Dlatego nadchodzące święta mocno przyciągają poszukiwaczy dobrych okazji, nie tylko prezentowych. Wyniki centrów outletowych jasno pokazują w jakim kierunku zmieniają się obecnie zachowania zakupowe Polaków. Coraz więcej z nas odwiedza outlety nie tylko w poszukiwaniu okazji cenowych, ale również […]
Grzegorz Lipnicki, Prezes spółki Top Secret

[WYWIAD] Grzegorz Lipnicki, Top Secret: pandemia przewartościowała całą branżę fashion

Cały czas optymalizujemy sieć. Chcemy się rozwijać, ale w sposób wyważony i rozsądny. Nie planujemy raczej wielkich skoków na pojawiąjące się wolne powierzchnie. Jesteśmy także w trakcie usprawniania sklepu online. Chcemy dokończyć wdrożenie strategii omnichannel we wszystkich naszych kanałach dystrybucji. Przyszłością będzie daleko idąca i bezszwowa integracja, w taki sposób, by klienci mieli poczucie, że kupują w jednym miejscu, bez względu na to, który kanał wybiorą w danym momencie – mówi […]